April 25 2024 01:36:14
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Letečtní stíhači v boji nc ČT1
alfik
Třeba mu tak říkali emeričani - po rodičích Slováci ( češi jim pro změnu na vojně před 23 lety říkali Mongolové nebo Tataři Šklebící se )
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Rufu
Cracken napsal:
Včera jsem to neviděl,
Tak se hlavně dívej dneska.Šklebící se
Upravil/a Rufu dne 17-03-2009 12:46
 
Hoper
tak co, dáme 1x SBD vs 3x A6M3 (nebo i A6M2 jako byl model) ?

nebo nějakých 13 A6M3 vs 1x B-17 ? (poměr snížen, aby se vyrovnaly ty přídavné kulomety)

samo, že se živýma střelcema :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
WT_Horrido
Řeknu ti, ty Japanci to byli teda amateři jako prase.

Styď se! Šklebící se
Upravil/a WT_Horrido dne 17-03-2009 22:33
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Panek
Kolik 9ti géčkových zatáček se dá udělat, než se svíjíte 100m nad zemí?
 
Hoper
dle mého jich tolik dělat nemusel, neb Zero (dvojka) uměla nějakých 7G
což ti piloti nejspíš nedávali furt, takže to mohli utahovat v nějakých 5G...
asi ;)



Horrido si půjde sednout do předního střelce té B-17, co mu pak střepiny rozpářou břicho
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
606_Temp
na rozpáraný břicha jsou specialisti spíš japíci, ne? Mrknutí
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
CSW_Butys
Taky bych chtěl tu upravenou B17.
i.ibb.co/P1zc1q9/Butys.png
 
313_Sheddan
Asi začnu lítat SBD.. Šklebící se
 
http://www.letistechrudim.cz
Cracken
BP_Rufu napsal:
Cracken napsal:
Včera jsem to neviděl,
Tak se hlavně dívej dneska.Šklebící se


Jo, nějak jsem se netrefil do dne, protože má drahá polovička furt kouká na tu debilní ordinaci (která už vlastně dlouho není ordinace, ale nemocnice. A stíhaček je tam až až...) Aspoň mám čas na kampaněMrknutí
 
alfik
To Butys: já myslím že by tě to nebavilo. Ono to tam nebylo dostatečně jasně řečeno, ale ta B17 byla především upravena tak že nebombila ale byla plná foťáků. A nelítala s ostatníma pěkně v boxu ale sama. Proto s ní nikdo nechtěl lítat, a proto byla nejprostřílenější. A proto se na ni ti kluci přihlásili - s těmito speciály se nálet počítal dvakrát, tedy na turnus odlítali polovinu misí než bombící B17.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Hoper
tak toto tam nebylo řečeno vůbec :))
autor asi opomněl...

jo a všimli ste si jednoho záběru na útočící Zéro ? Měl na směrovce UI105
ehm...nelítal na UI105 Nishizawa ? Nemohlo to tedy být to, jak psal Sakai, jak útočili na jednu B-17tku a ona ne a ne jít dolů ?
Ale třebas nesedí rok (asi určitě, mám za to, že Sakaiova příhoda byla na A6M2...)


lítal :))
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/A6M3_Model22_UI105_Nishizawa.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Hoper dne 19-03-2009 13:17
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
eman
Ten marking odpovídá Nishizavově zeru A6M3 typ 22 tj. s klasickými konci křídel. V Zerech nad pacifikem popisuje Sakai souboje s B 17 koncem ledna 1942 nad Balikpapanem nebo v červenci i 1942 nad Port Moresby a obdivuje jejich odolnost. V roce 1943, kdy se popisovaný souboj s průzkumnoiu pevností stal, byl Sakai po zranění z boje u Guadalcanalu v srpnu 1942 v Japonsku na léčení nebo ve výcvikáči někde na Thaiwanu. Myslím že k dalšímu bojovému nasazení se dostal až někdy počátkem léta 1944 během leteckých útoků američanů na Mariany a IwoJimu.
 
Panek
S pomocí nejmodernější počítačové animace se ocitnete v kokpitu vojenských letounů Spad XIII v souboji s Fokkery D-7 během I. světové války, kdy se piloti teprve učili na obloze bojovat a ti úplně první po sobě dokonce stříleli z brokovnice. Zblízka sledujte letecké bitvy a taktiku pilotů v americkém dokumentu!
 
WT_Schmouddle
Jojo, Amík here, Germán/KorejecúRusák here..Úsměv
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
311_Rampa
eman napsal:
...Myslím že k dalšímu bojovému nasazení se dostal až někdy počátkem léta 1944 během leteckých útoků američanů na Mariany a IwoJimu.


Ano a měl velké štěstí že Amíci se na Iwo Jimu tehdy vyprdli a táhli na Mariany, jinak by se živý odtamtud nedostal. Ono i tak stojí za to ten jeho Kamikadze let, který přežil...

K těm pevnostem, někdy ze začátku války tam taky popisuje souboje s B17tkama, které v té době neměli pancéřováné pumovnice, tehdy to byli souboje na pár vteřin.

K té průzkumné B17tce, nedávno jsme dočetl Zera nad Pacifikem a taky se mi zdá, že na tu průzkumnou B17tku útočil i Sakai
Upravil/a 311_Rampa dne 24-03-2009 21:38
 
WT_Flan
Tehdy Americane letali na letadlech. Byla to vynikajici letadla, ktera se ale nehodila k boji s protivnikem. Jejich protivnikem v te dobe byla vetsinou letadla, ktera pouzivala kridla.

"Vite, tim, ze pouzivali kridla se stavali velmi nebezpecnymi protivniky ve vzduchu. Tim ze pouzivali na letadlech kridla museli jsme pocitat s tim, ze narazime na nepritele vybaveneho skvelou technikou", rika major Loser , ktery behem valky sestrelil 4 letadla s kridly jeste pred tim, nez poprve vzletl.
"Vedeli jsme, ze mezi nimi jsou ostrileni vetrani, nekteri z nich meli zkusenosti s balony na horky vzduch. Tim, ze dostali nova skvela letadla s kridly, letali rovne, nahoru i dolu a mohli i zatacet. My jsme takovou moznost nemeli, nase letadla byla skvela na zemi a k boji ve vzduchu se prilis nehodila." Byla to ale skvela letadla. Kdyz uz jsme letali, vedeli jsme, ze se potkame s protivnikem. Byli jsme totiz tehdy ve valce."

Major Loser velel tehdy cele skupine letadel a letal s nimi ve vzduchu. 25. kvetna skupina 4 letadel vedena majorem Loserem narazila na skupinu nepratelskych letadel s kridly. Bylo jich asi 68,5.

"Leteli pomalu pred nami a vubec o nas nevedeli. Bylo to nebezpecne, ale prootze jsem vyrostl u domu s travnikem s velkou sekackou, nebylo to pre me prekvapeni. Bylo jasne, ze se budu muset dostat do pozice, ve ktere mne neuvidi."

Major Loser narizuje sve skupine 4 letadel velice proziravy a narocny manevr: drzet formaci a letet rovne. Tim si zajistil vynikajici taktickou vyhodu proti pocetni presile nepratelskych letadel a zaroven mohl zahajit utok.

"V tu chvili mi ale ostatni tri ohlasili poruchu a museli zpomalit a posleze zastavit. Co jsem mel delat, sice jsem byla sam, ale rekl jsem si cert to vem a rozhodl se pro utok."

Major Loser je "here", nepratelska letadla s kridly jsou "here."

Kdyby nepratelska letadla zacala zatacet musel by major Loser zacit taky zatacet. Ale nepratelska letadla s kridly, zda se, nemaji potuchy o tom, ze za nimi miri osamele letadlo a pokracuji stale rovne.

"Vite, ja jsem tehdy nemel jinou moznost, musel jsem za nimi letet rovne. Kdybych zatocil vlevo a pak vystrelil minul bych. Kdybych zatocil vpravo a vystrelil taky bch minul. Nase kulomety byly konstruovany tak, ze strilely v ose letu a tim ze bych zatocil na jednu, nebo druhou stranu bych utok odsoudil k neuspechu."
Vzhledem k teto obtizne situaci do ktere se major Loser dostal zvolil jedinou a velice odvaznou moznost. Doletel skupinu nepratelskych letadel a letel dale primo mezi nimi.

"Kdybych to neudelal a zacal strilet na nektere z tech skvelych letadel s kridly vzadu, ti vpredu by mi mohli uletet a to jsem nechtel riskovat."

Major Loser je "here", skupina nepratelskych letadel s kridly "here". Major je uprostred formace nepratelskych letadel.

"Musel jsem neco udelat, hrozilo, ze protivnici si me vsimnou. Vedel jsem, ze ostatni tri letadla z me skupiny jsou nedaleko a stoji ve vzduchu. Tehdy, kdyz se neco takoveho stalo, jsme tomu rikali "stupid turkeys" Kdyby to skupina nepratelskych letadel leticich uplne opacnym smerem zjistila, jejich letadla s kridly by toho mohla vyuzit a pak by teprve zacali potize."

Major Loser se nyni nachazi ve velmi obtizne situaci uprostred skupiny nepratelskych letadel a za nim je 50 protivniku.

Major Loser je "here", protivnici jsou "here."

Major Loser zacal strilet na prvniho z nepratelske skupiny a neustale kontroloval co dela zbytek skupiny. "Muj cil letel porad rovne a bylo videt jak skvele vyuziva vyhody kridel." Ale to uz mu nepomohlo.

Vsech ostatnich 67,5 letadel si to pak nahle namirilo rovnou na majora Losera. Kdyby letel rovne, byl by skvely cil, takze ackoliv se k tomu americka letadla nehodila, zacal stoupat. Protivnici se ho stale drzi.

"Bylo jasne, ze se musim pokusit zatocit. Oni udelali to same. Za chvili se jich 45 srazilo, ostatni se lekli a rozprchli se po cele obloze. Jeden se me vsak stale drzel. Ale mohl jsem zustat v klidu. Vite, kdyz vite, ze vas protivnik nosi silne bryle, je hluchy a nema jednu ruku, nemusite se znervoznovat. Predletel me a letel rovne" A to byla jeho chyba.

Major Loser je "here", jeho nepritel je "here"

"Stacilo jen, abych zmackl spoust a pak uz jsem jen videl, ze letadlo prede mnou nema kridla."

Major Loser tim dosahl posledniho uspechu toho dne. Cestou zpatky vzal do vleku zbyla tri letadla a vratil se zpatky na zakladnu....

 
WT_Horrido
Generál Babbler řekl:"major Loser je ten nejlepší stíhač na celém světě jakého jsem kdy viděl ve vzduchu."
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Bertifox
Mrknutí Nemam slov
 
606_Vocko
Luxusní Flane, dlouho jsem se takhle nezasmál Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

34,755,702 návštěv