June 02 2024 02:21:41
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Nalezeno na Internetu 2017
57thMH_Edison
Uppps, že by se někdo trošku netrefil !!!!!!
YouTube Video



RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
kouty
ty vole
 
magot
tam asi někdo dostal výpověď na minutu
 
saldy
Češi přijeli do ciziny Úsměv

YouTube Video


 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
AJaromir
Zajímalo by mě, jestli měl dovoleno překročit runway. Ale hádám, že tam vjel bez povolení.
 
Mira
Tak čekal jsem hodně, ale že se na SVK objeví tento odpad to fakt ne Šklebící se
 
magot
AJaromir napsal:

Zajímalo by mě, jestli měl dovoleno překročit runway. Ale hádám, že tam vjel bez povolení.

Teoreticky to mohli zeslonit na věži ..
 
alfik
57thMH_Edison napsal:

Uppps, že by se někdo trošku netrefil !!!!!!

... a tomuhle se, milé děti, říká, zpotit se aj na řiti!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Hoper
Jedna z prvních věcí, co mne učili na prvních sletech ve Flankeru byla ta, že když vjíždím na dráhu, mám se podívat, jestli něco nesedá.
Tenhle pán asi na flankeří slety nechodil.

A za video Edi děkuji, už takhle přemýšlím, na co vše může člověk v letadle umřít.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
57thMH_Edison
No osobně bych řekl, že před každým křížením dráhy je potřeba včas zavolat nebo zastavit a zeptat se TWR jestli mám přejezd povolen a tady to byl kontinuální pohyb bez komunikace.
Takže palec nahoru tomu dobrodruhovi. Tady bylo velký štěstí, že to bylo hned v 1/4 dráhy a bylo to ještě před dosednutím. Stát se to v 3/4 a po dosednutí, mohl to být úplně jiný obrázek.
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
magot
Úterní start a přistání New Shepard od Blue Origin s prosklenou kapslí
YouTube Video



 
magot
parní traktor versus John Deere
YouTube Video



 
alfik
Magote - pěkné, ale předpokladatelné Úsměv Nafťák potřebuje pro přetahovanou udržovat vysoké otáčky, takové v nichž má max. krouťák, ale pára (a elektro) "táhne vocpoda", má max. sílu při nízkých otáčkách. A pak už jen zahraje pro páru schopnost přenést ten krouťák na půdu, což při nízkých otáčkách jde, ale při vysokých to začne hrabat... Úsměv
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Rumcajs
Hledáš v tom Alfíku duchy. Nejde o nic takového. Je to prostý souboj vah. Ten parní stroj může mít klidně n-násobek váhy toho John-Deera. Navíc je tu ta drobnost, že mají závěsy v jiné výšce a tedy Deera to táhne trochu nahoru - zvedá ho to a snižuje mu tak záběr. Ale to je menší část problému. Prostě ten parní krám je mnohem težší.
 
Vladis
alfik Tak scasti mas pravdu, ale nieje to len v polozeni krutiaku motra, je to v hmotnosti a s toho vyplivajucej schopnosti adheznosti povchu, stycnej plochy atd....

predpokladam: priklad keby mala para iba "zabrzdene", john by stym nepohol, ma silu ale hrabal by a zahrabavalba sa, aj keby pouzil akekolvek redukcie, proste je lahky (hlavne vzadu) ........ opak keby john mal zabrzdene, para ho bude tahat, smicit. a tu vtomto pripade vobec nehra rolu krutiak motora.....je to hmotnost + stycna plocha.

samozrejme ak by boli rovnake hmotnostne kategorie a s podobnym vykonom a podobnou stycnou plochou, tu uz bude hrat rolu technika jazdy .....redukcie, prevody a co spomynas ty....

edit Rumcajs ma predbehol Mrknutí
 
magot
váha a převody parního stroje jsou stěžejní imho
 
clone9cz
Parní stroje mají výhody i v letectví. Zejména při střemhlavém letu. To ale neznamená, že jsou lepší.
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
v letectví třeba parní katapulty ještě nedávno neměli konkurenci, až s příchodem elektromagnetických (EMALS) se zdají být druhořadé ale ty jsou stále příliš drahé ..
 
AJaromir
U nás v práci se "spotřebuje" cca 50 tun páry za hodinu.
 
magot
btw v r. 1933 Besler postavil funkční parní letadlo, dokonce STOL Šklebící se
YouTube Video



Upravil/a magot dne 19-12-2017 10:13
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-05-2024 07:41
Zkusil bych se zeptat na fóru 310raf.com

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

34,965,089 návštěv