May 18 2024 07:17:51
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kooperační mise
 Vytisknout diskuzi
Alsterufer
Hoper
LesniHU napsal:
Zkusenosti:
-septani na TS je sice hezke, ale kdyz vsichni na kanalu porad mluvi, stejne se s septacim hlasenim neprotlacite a musite to mluvit na cely kanal.
bohužel jsem tohle nedomyslel - vás dva jsem chtěl šoupnout jinam, ale i tak by byl problém se skupinou Mosquit a Beau - Beau útočila a řvala do rádia, Mosquita marně hledala boj a já mluvil na Cibuleho, kdy už tam budeme, neb jsem sledoval stav paliva...

-palivo z vice nadrzi se spotrebovava v jinem poradi, nez je pri volbe paliva mensi nez 100%. Takze kdyz si opisete pozice rucicek pri par startech v QMB, je vam to uplne k nicemu.
při letu zpět jsem shodil otáčky vrtule z 60% na 40% i když jsem několikrát slyšel, že na palivo má ve šturmovi vliv jen plyn. Rychlost letu byla téměř stejná, trasa byla sice zkrácena, ale snad ne o tolik a přesto jsme podle budíků za zpáteční trasu spotřebovali téměř o polovinu paliva méně než při cestě tam...

-lode jsou za techto podminek z vysky 2000ft v praxi viditelne ze vzdalenosti tak dvou mil.
ač doma letěno na test nesčetněkrát, viditelnost pak byla jiná. A mám dokonce pocit, že doma mi to v těch 200m ani neházelo...

-let primo od startu na trat bez pevneho referencniho bodu zanasi docela podstatne chyby. Chce to start, okruh na nabrani vysky a rychlosti a pak letet pryc.
my tam měli stojící loď - jako záchytný bod pro cestu zpět, ale při startu to zafungovalo přesně jak ty píšeš, že vám chybělo

-po priprave na zemi se da letet kurs s odchylkou +-pul stupne, ale pilotovi pak nezbyde cas na nic jineho. Jakakoliv dalsi akce (jako treba pohled na palivomery a hlaseni jejich stavu trikrat po sobe) znamena nekolikastupnovou odchylku.
kupodivu stejný problém byl i u Mosquit - ty jejich palivoměry jsou naprosto úžasně čitelné. Navíc při jejich počtu ... A při letu ve formaci taky není zrovna ideální dost dlouho vejrat na budíky, kor pokud jsou stranou výhledu ...

Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
ECL_Piscot napsal:
Chtel jsem,moc chtel.Ovsem kratkodoby vypadek netu me odsoudil driv,nez jsme nastoupali do operacni vysky.Kuva!Me takovehle akce moc bavi.Mrknutí

slyšel jsem o dvou podobných v plánu
tak se modli, aby dotyční pánové své představy uskutečnili Mrknutí

dotaz k tomu 4tému Ju-88 - sem koukal, že tam s váma letěl poměrně dlouho, ne ? Nebo se s vámi i vrátil ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
Cutoro, teď mi tak došlo - moje plánování se odvíjelo od lodi jižně od ostrova, takže jsem se přesnou pozicí ostrova asi nezabýval tolik, kolik bych měl - slibuji, že se to již nestane :))

a sem si teď prohlížel znovu "fotečky" a napadlo mne - sice jsem to tu zmiňoval, ale jen tak decentně - britský ostrov byl vytvořen Edisonem (s malými dekorativními úpravy by Hoper), takže pokud se někomu líbil, pochvaly směřujte jemu (když už to neletěl, tak ať aspoň to z toho má :) )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
AH_Watson
Jo, ostrov byl jako živý!
 
LesniHU
Hoper napsal:
LesniHU napsal:
Zkusenosti:
-septani na TS je sice hezke, ale kdyz vsichni na kanalu porad mluvi, stejne se s septacim hlasenim neprotlacite a musite to mluvit na cely kanal.
bohužel jsem tohle nedomyslel - vás dva jsem chtěl šoupnout jinam, ale i tak by byl problém se skupinou Mosquit a Beau - Beau útočila a řvala do rádia, Mosquita marně hledala boj a já mluvil na Cibuleho, kdy už tam budeme, neb jsem sledoval stav paliva...
Dlouho jsem premyslel, co by se stalo, kdyby bylo proste nekolik kanalu, do kterych by se umistovaly skupiny, jak by chtely. Septat z kanalu na kanal by bylo zakazano, misto septaci klavesy by mel kazdy klavesu na skakani z kanalu na kanal. Kdyz uz nic jeneho, tak by kazdy slysel, kdy je kanal volny k jeho proslovu.

Hoper napsal:
LesniHU napsal:
-palivo z vice nadrzi se spotrebovava v jinem poradi, nez je pri volbe paliva mensi nez 100%. Takze kdyz si opisete pozice rucicek pri par startech v QMB, je vam to uplne k nicemu.
při letu zpět jsem shodil otáčky vrtule z 60% na 40% i když jsem několikrát slyšel, že na palivo má ve šturmovi vliv jen plyn. Rychlost letu byla téměř stejná, trasa byla sice zkrácena, ale snad ne o tolik a přesto jsme podle budíků za zpáteční trasu spotřebovali téměř o polovinu paliva méně než při cestě tam...
Nas taky neprijemne prekvapila spotreba paliva cestou tam a to jsme leteli 'jen' 200mph misto 170. Spotreba cestou zpet nas prekvapila jeste vic, ale to melo jiny duvod :-/. Podle mych pozorovani to vypada, ze il udela nejaky vykon motoru z dvojice plyn+otacky a podle nej nastavi spotrebu. Takze pri pomalem letu je jedno, jestli je malo plynu, malo vrtule nebo kombinace, pro stejnou rychlost bude stejna spotreba. Tak to alespon vypadalo kdysi pri mych testech s Betty.
 
312_strycekFido
4ty ju88 celou dobu letel s nami, na vyzvy aby se vratl odpovidal ze jako jo, ale porad se nas drzel jako kliste, na konci sebou pekne flakl pri pristani
www.312raf.com
 
GC3_glum
LesniHU napsal:
Dlouho jsem premyslel, co by se stalo, kdyby bylo proste nekolik kanalu, do kterych by se umistovaly skupiny, jak by chtely. Septat z kanalu na kanal by bylo zakazano, misto septaci klavesy by mel kazdy klavesu na skakani z kanalu na kanal. Kdyz uz nic jeneho, tak by kazdy slysel, kdy je kanal volny k jeho proslovu.


Já v tomto spatřuji jednu zásadní nevýhodu. Zpravidla mají potřebu šeptat na jiné kanály velitelé skupin kteří zároveň velí svému roji. Tito velitelé by museli na svém kanále pořad hlásit "Jdu pryč" a "Jsem zpět". Při šeptání je možnost do toho veliteli skočit se zásadní informací třeba že na nás útočí nepř. stíhači. Pokud je velitel zrovna někde jinde musím jako číslo počkat až se někde vykecá a nebo mu to napsat v chatu. Není lepší systém který se používá na Lekkových speciálkách, kde šeptající na jiný kanál se nejdřív ohlásí, že chce mluvit, podle situace mu to velitel daného kanálu umožní a nebu mu řekne ať počká? Šeptá se na celý kanál a proto čísla vědí že mají mlčet.
 
AH_Cutora
Ad radiovy kraval.

Mno me prislo ze hlavni problem byl v tom, ze na kanale kde jsme byli vsichni RED se kecalo vo uplne vsem moznem jen ne o letu samotnem. To byl hlavni problem. Kritickej moment jsme s Lesnim HU meli tesne pred otockou na naletovy kurz, protoze to jste skoro 5 minut bez prestani kecali vo hovadinach a ja nemohl Lesnimu Hu protlacit rozkaz k otocce pres septani. Az po skoro 5 minutach jste zaregistrovali, ze se vas snazime s LesnimHU okriknout ze se potrebujeme domlouvat o navigaci. Pak to bylo tak 10 minut dobre nez jste se znova rozjeli temer kontinualne.

Ono pro vas je to v pohode. Leteli jste podle vedouciho pekne v houfu, meli jste po aspon obcas vid zeme nebo lodi podle ktere jste se orientovali a mohli jste se dobre zorientovat a tak jste meli spoustu casu na blbosti. Ale my s LesnimHU jsme meli plne ruce prace s udrzovanim rezimu letu, prubeznou kontrolou polohy a patranim po okoli a potrebovali jsme interne dost komunikovat celej let o tom komu co kterej kompas a rychlomer ukazuje a jakou korekci pocitat. To vy ale nevite, protoze to slo prvni 2/3 letu pres interkom (septani) a az po zatacce na nalet jsem zacal mluvit pres vseobecnej kanal aby jste si uvedomili, ze i my potrebujeme aspon minimalni prostor v eteru.

Staci kdyz nebudete tolik kafrat o blbostech, nebo si kazda skupina udela septani mezi sebou a na hlavne kecaci veci pouziva to septani. At ostatni maji taky prostor.
Upravil/a AH_Cutora dne 01-01-2007 16:39
 
AH_Watson
AH_Cutora napsal:
Az po skoro 5 minutach jste zaregistrovali, ze se vas snazime s LesnimHU okriknout ze se potrebujeme domlouvat o navigaci. Pak to bylo tak 10 minut dobre nez jste se znova rozjeli temer kontinualne.

Staci kdyz nebudete tolik kafrat o blbostech, nebo si kazda skupina udela septani mezi sebou a na hlavne kecaci veci pouziva to septani. At ostatni maji taky prostor.


Stydím se. Smutný
 
LesniHU
3IAP_glum napsal:
LesniHU napsal:
Dlouho jsem premyslel, co by se stalo, kdyby bylo proste nekolik kanalu, do kterych by se umistovaly skupiny, jak by chtely. Septat z kanalu na kanal by bylo zakazano, misto septaci klavesy by mel kazdy klavesu na skakani z kanalu na kanal. Kdyz uz nic jeneho, tak by kazdy slysel, kdy je kanal volny k jeho proslovu.


Já v tomto spatřuji jednu zásadní nevýhodu. Zpravidla mají potřebu šeptat na jiné kanály velitelé skupin kteří zároveň velí svému roji. Tito velitelé by museli na svém kanále pořad hlásit "Jdu pryč" a "Jsem zpět". Při šeptání je možnost do toho veliteli skočit se zásadní informací třeba že na nás útočí nepř. stíhači. Pokud je velitel zrovna někde jinde musím jako číslo počkat až se někde vykecá a nebo mu to napsat v chatu. Není lepší systém který se používá na Lekkových speciálkách, kde šeptající na jiný kanál se nejdřív ohlásí, že chce mluvit, podle situace mu to velitel daného kanálu umožní a nebu mu řekne ať počká? Šeptá se na celý kanál a proto čísla vědí že mají mlčet.
No, prave ze pri septani je mozne do duleziteho hlaseni nekomu skocit. Kdyz nekdo nekomu veli, ma byt na jeho kanale, a nebo pocitat s tim, ze mu rozkazy bude predavat pres pozemni kontrolu nebo nejakym jinym obtiznejsim zpusobem. Samozrejme urcita vyjimka je na zemi sedici general, protoze ten si obecne nemuze dovolit nekolikaclenne radisticke oddeleni, takze musi byt 'vsude najednou'.
 
GC3_glum
To že se dá do šeptání skočit beru jako plus, v okamžiku kdy šeptám na jiný kanál může mě moje číslo přerušit s důležitou informací (třeba že na nás padají zezadu befka), když jsem fyzicky na jiném kanále tak mi tuto informaci číslo neřekne a oznámí mi to až se vrátím na kanál kde mám být (což už může být pozdě). V tomto spatřuji nevýhodu tebou navrženého systému fyzického skákání mezi kanály místo šeptání. Teď ale uvažuju v rovině velké speciálky typu co dělá Lekk, kde se pořád něco děje, v případě Alsterufer stačí dva kanály a komunikace mezi nima je minimální protože byli prakticky dva různe cíle pro dvě skupiny (jedna skupina B24 a druhá Mossie+Beau)
 
LesniHU
Jenze ja se ti prave snazim vysvetlit, ze zatimco hlasis dulezite hlaseni, ze zezadu priletaji befka, skoci ti tam septanim nejaky jouda zjineho kanalu s hlasenim, ze preletaji pobrezi. V lepsim pripade jen s otazkou, jestli muze mluvit. A kdyz mu brzo neodpovis, coz v je v takove sitaci pravdepodobne, ozve se zase a zase neco prerusi.

A i ve velke specialce jsou skupiny a ukoly nezavisle.
 
GC3_glum
Ty to vidíš hrozně negativisticky, v okamžiku kdy zašeptá s otázkou jestli může mluvit tak pokud jsem uprostřed mely tak ho odpálím ať chvilku počká. V okamžiku kdy přijde za mnou na kanál a befka spadnou na něj má smůlu protože mu to já neřeknu jelikož jsem fyzicky jinde. Prostě mě se zdá že díky skákání mezi kanály můžeš přijít o důležitou informaci od svých nejbližších. Teď mě napadá že nevýhoda šeptání mezi kanály je v nutnosti dodržovat větší kázeň protože při šeptání musí mlčet spolupiloti na obou kanálech, když přijde za mnou na kanál někdo jiný, na jeho kanále může jet volná zábava dál. Hm, je to tak půl na půl, oba způsoby asi mohou fungovat se svými výhodami a nevýhodami, takhle v teoretické rovině nedokážu rozštípnout který je lepší, mě se líbí víc šeptání, ale uznávám že i přeskakování mezi kanály může fungovat.
 
57MH_Zvire
No ono by stačilo, kdyby jste se snažili trochu přiblížit reálné komunikaci, jak asi probíhala. Větší počet lidí na jednom kanálu a někdy i s velitelstvím. A kdž chtěl velitel jedné skupiny nahlásit něco skupině druhé, tak se musel přeladit na jejich kanál, takže byl od svých oddělený.
Akorát měli jednu výhodu a to dosahy vysílaček.
 
airspace.cz
Hoper
myslíš tou reálnou situací třebas pověstné Poláky ? Mrknutí
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
AH_Cutora
Hele, chlapi zakecali jste skutecnost.

Ve skutecnosti nas na jednom kanalu bylo pouze asi 12 lidi. To neni tak moc a je to zvladnutelne dobre pri trosce kazne. Potiz byla v tom, ze jste si vykecavali blbosti a nenapadlo vas, ze by mohl potrebovat komunikovat i nekdo jinej. Pri samotnem utoku jste se soustredili na boj a byla chvili kazen a dalo se domluvit dobre a rozlisit co kdo komu rika. Ale na preletu mimo boj jste hubu nezavreli a misto soukrome septanim jste to posilali na otevrenej kanal.
 
Tajpan
Ale no tááááák. sranda musí byť, aj ked fokáče začnú zoomovať.
čo ta nezabije, to ťa posilní. Vyděšený
 
AH_Cutora
Ja to nemyslim zle nebo nastvane, jen reaguju na smer kterym se to ubira Mrknutí . Podle me je irelevantni resit jestli je lepsi se prepinat mezi kanalama nebo septat. Proste ve vetsim poctu lidi je potreba dodrzovat kazen aspon trochu.

Ono cim vic to fragmentujete na kanaly, tim vic naroste potreba predavat informace MEZI kanaly a kdyz se to prezene, tak se vedouci uprepina, nebo usepta. A stejne na tech kanalech bude muset byt relativne klid i kdyz tam budou treba jen 4 lidi na kanal, protoze budou potrebovat chytit co jim kdo vzkazuje a nebude cas jim to 3x opakovat, protoze se to musi vzkazat i na dalsi kanaly. A je jedno jestli septanim, nebo prepinanim.

Kdyz se bude septat na "vsechny kanaly", tak se ze 3-4 kanalu ozve "prosim opakuj" a pak ze 2 "prosim opakuj" a pak jeste jednou "prosim opakuj" ...

Kdyz se prepina, tak to taky trva jak krava nez se obehnou vsechny kanaly (navic to clovek by se vosypal mit namapovane a popsane klavesy a kanaly, ja uz ted mam na klavesnici malo klaves). A na kazdem kanalu si nejdriv zjednat klid, pak jim prednest co ma clovek na srdci, zopakovat a pak jit na dalsi...

Bez kazne neni komunikace pro vic jak 4 lidi at uz je system takovej nebo makovej....
 
3BAP_Bugs
AH_Cutora napsal:
Hele, chlapi zakecali jste skutecnost.

Ve skutecnosti nas na jednom kanalu bylo pouze asi 12 lidi. To neni tak moc a je to zvladnutelne dobre pri trosce kazne. Potiz byla v tom, ze jste si vykecavali blbosti a nenapadlo vas, ze by mohl potrebovat komunikovat i nekdo jinej. Pri samotnem utoku jste se soustredili na boj a byla chvili kazen a dalo se domluvit dobre a rozlisit co kdo komu rika. Ale na preletu mimo boj jste hubu nezavreli a misto soukrome septanim jste to posilali na otevrenej kanal.

Veď som hovoril, parta amíkov na výlete na Tahity.Šklebící se
Sa ospravedlňujem, a nabudúce sa polepším!Mrknutí
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 02-01-2007 10:31
 
http://3iap.org
3BAP_Bugs
Hopre, otázočka, ako boli nastavené AA na torpedo boad a na torpédoborcoch? Myslím úroveň a časovanie.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 02-01-2007 10:33
 
http://3iap.org
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,900,776 návštěv