May 18 2024 11:25:20
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Fw 190 A - historie
WT_Horrido
Přesunuto sem, něco na plochu.

[img]http://www.wtigers.org/extra/fw.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Hien
Jo jo,to teď bude dělat Eduard Úsměv A7
 
1stCL_PETRAS
Už to mám na ploše druhého monitoru ... díky ooo mocný !! Mrknutí
 
WT_Horrido
Originál Anton s BMW

YouTube Video



武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Ano, tohle je paráda Úsměv Před časem jsem vůbec netušil, odkud se ten letuschopný (a létající) Fw 190 A vzal. Vůbec jsem nevěděl, že se pracuje na jeho rozlétání Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Novotny
No paláda! Cool
 
kouty
Nebylo náhodou zakázáno startovat foka s otevřenou kabinou kvůli výfukovým plynům?
 
1stCL_PETRAS
Obzvláště ten " Fok " ... úžasné , slint Vyděšený
 
WT_Horrido
V předpisech je přikázáno nestartovat motor při otevřeném překrytu jak u Mezka (tam hlavně z důvodu konstrukce překrytu) tak u Fokáče. Soudě podle dobových videí sralo se na obojí Úsměv

Pokud byly plyny nebezpečné, stačil nasazený dejchák, ale myslím že proud vzduchu směřoval k zemi...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Vnikání spalin do kokpitu Fw 190 je oblíbené vysvětlování téměř neustále zavřené kabiny. Důvod však byl jiný. Otevřená kabina velice negativně ovlivňovala proudění vzduchu okolo trupu letounu a omezovala funkčnost směrového řízení (+ snad i nějaké vibrace, pokud si vzpomínám dobře). Proto při vzletu i během letu musel být kokpit uzavřen. Paradoxně při odhození překrytu (nouzové opuštění letounu) se ale letové vlastnosti příliš nezměnily a zůstávaly dobré. Bordel tedy dělal čistě překryt v zadní poloze.

S otevřenou kabinou se startovalo z bezpečnostních důvodů. "Co kdyby něco".
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
Šklebící se To mi připomíná 262 - tam se projistotu nedávaly ani kšíry, jen jste je přehodili přes ramena, a pak, těsně po nahození motoru a zahřání do provozní teploty jste je jen jednoduše scvakli a letělo se... fýýýýýýý... na bombry Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
WT_Horrido
Jedno hezké foto

[img]http://www.wtigers.org/extra/DSC_0247.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
saldy
hmm...v hangáru mít stodevadesátku a vedle v garáži druhýho pětkovýho, tak to bych se vůbec nezlobil Úsměv
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
kouty
Trochu OT, ale ten znak BMW byl i u frontových letadel a nebo to má jen tendle motor?
 
1stCL_Fucida
ach... Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
On je tam na to logo nálitek:

[img]http://i7.photobucket.com/albums/y294/mynameisroland/FW190-A835_jpg.jpg[/img] is not a valid Image.


Ju-88 s BMW motory měly logo na kapotě

farm4.staticflickr.com/3171/2942639758_ec061c7298_m.jpg
Upravil/a WT_Horrido dne 05-03-2012 13:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Pityy
To chlazeni je ze zeleza nebo ze slitiny? Vypada to jak slitina
 
3BAP_Cassius Chaerea
WT_Horrido napsal:
On je tam na to logo nálitek:

[img]http://i7.photobucket.com/albums/y294/mynameisroland/FW190-A835_jpg.jpg[/img] is not a valid Image.
To byl jeden z důvodů proč tu válku prosrali, protože dělali takové zbytečné kraviny, jako nálitky na značky.Úsměv
 
606_Vocko
336thFS_Pityy napsal:
To chlazeni je ze zeleza nebo ze slitiny? Vypada to jak slitina

Mg slitina.

edit: Jak se od pohledu pozná slitina od něčeho jiného? Šklebící se
Upravil/a 606_Vocko dne 06-03-2012 00:56
 
Stoupa
336thFS_Pityy napsal:
To chlazeni je ze zeleza nebo ze slitiny? Vypada to jak slitina

Je vidět že nejsi strojař Úsměv. Říkat kovu příp. oceli železo mě odnaučili na strojárně. Železo se v konstrukčních materiálech nepoužívá, kvůli korozi.
Upravil/a Stoupa dne 06-03-2012 01:28
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,902,170 návštěv