May 14 2024 01:23:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Spit Mk IXe
LesniHU
1stCL_Wutz napsal:
A co se stane když s tím overheatem poletíš dál na plnej výkon?
FW se ti zadře. Moje zkušenost se spitem je ta , že je to jen nápis , který po chvíli zmizí a motor se nezadře.
To blikani napisu je prehrivani kvuli teplote oleje (skace pres limit tam a zpet). Kdyz se clovek trochu snazi, da se prehrat i voda a v ni motor uvarit (Úsměv). To uvareni je dost relativni pojem, motor se prehreje, asi po peti minutach zacne vykon klesat a motor chladnout, ale nekouri se z nej a vypada to, ze letadlo poleti jeste dost dlouho (ale pomalu, motor moc netahne). Jak dlouho presne jsem nemel trpelivost sledovat. Testoval jsem IXc na Krymu.
 
Joe Hallenbeck
Lucka napsal:
Proč ty obličeje Joe? Úsměv
Chci si Foka jenom trochu líp vyzkoušet, no...


Láme mi to srdce Smutný
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fajlow
ale jdi ty Pff
 
312_Karl
Nadherny dokument o nadhernem eroplanu:

[img]http://www.ukazto.com/img_small/spitfire-ryi1.jpg[/img] is not a valid Image.

Zdroj stáhnutí  Code
http://rapidshare.com/files/42452785/Spitfire.part01.rar
http://rapidshare.com/files/42456081/Spitfire.part02.rar
http://rapidshare.com/files/42459440/Spitfire.part03.rar
http://rapidshare.com/files/42462570/Spitfire.part04.rar
http://rapidshare.com/files/42466094/Spitfire.part05.rar
http://rapidshare.com/files/42469499/Spitfire.part06.rar
http://rapidshare.com/files/42472869/Spitfire.part07.rar
http://rapidshare.com/files/42476447/Spitfire.part08.rar
http://rapidshare.com/files/42449632/Spitfire.part09.rar



Upravil/a 312_Karl dne 12-07-2007 14:42
 
www.312raf.com
310_Gringo
Jo Spitfire chytne za srdceCoolŠklebící se
http://www.youtube.com/watch?v=Iz8UT4uMpsg
 
ringlett
Nevím jak se tu dořešilo to téma geneze Spitfirů od verze V výše a třeba se budu po někom opakovat ale:

Pokud vezmeme jako základ Mk.V dostaneme se do rodiny VI, IX, XII a XVI, čímž končíme. VII, VIII a výše včetně XII dvou sérií jsou už nové konstrukce.

podle čísel:

VI používá nezměněnou konstrukci V s vestavěnou přetlakovou kabinou a motorem M 46.
VII je NOVÁ konstrukce zachovávající rysy dosavadních verzí, Spitfire se to jmenuje protože to furt vypadá z venku stejně. Přetlaková kabina je součástí konstrukce trupu. Motor M 63, 71, 74.
VIII je totéž co VII bez přetlakové kabiny ale s nádržemi v náběžné hraně křídla u trupu. Je těžší než IX, ale rychlejší a má větší (paradoxně) stoupavost. Motory M 61, 63, 66, 71, 74.
IX je pokračování konstrukce V se zesílenými podélníky trupu pro montáž motorů M řady 60. Konstrukčně je to jinak V se zvětšenými chladiči a novými křidélky (zpětně používány i na V). Veškeré vizuální změny (mimo rozpětí křídla) jsou důsledkem použití dílů vyráběných původně pro VIII. Množství subverzí. Motory M 61, 63, 66, 71, 74. Zkušebně i další.
XII serie I a III je V se zesílenými podélníky trupu a montáží motoru G II, III a IV
XII serie III a IV je trup VIII a křídlo V s motory G III, IV, V a VI
XIV je verze VIII s dále zesílenými podélníky trupu a motory G (jejichž čísla z hlavy nevysypu)
XVI je verze IX s motory Packard M 66, přednostně s křídlem s výzbrojí typ "e" (tedy zesílenou konstrukcí). Dvě verze trupu, snížený trup byl odvozen od verze XIV.
XVIII
je totožná s XIV ale je již konstruovaná pro výše zapomenuté motory G (vizuální rozdíl asi jako mezi VIII a IX)
Upravil/a ringlett dne 25-06-2010 13:26
 
ringlett
V Ilu jsou teď různými způsoby z těchto verzí dotupné V, VIII, IX, XII, XIV. vzhledm k tomu že ve skutečných jsem nelétal nebudu rozvádět jak to létá.

Pětky ve verzích Va, Vb a Vc, Vc dále jako FB verze (používaná ve Středomoří.

Va - 8 kulometů 0.303", bez námitek
Vb - 2 kanony 20mm a 4 kulomety 0.303", bez námitek
Vc - 4 kanony 20 mm, problém v téhle konfiguraci létalo v evropě asi 15 strojů, ve Středozemí docela dost ale jen velmi krátkou dobu, ty stroje totiž přišli na Maltu a tam jim jeden pár kanonů sebrali.
Vc - 2 kanony 20mm a 4 kulomety 0.303", bez námitek
Vc ve verzích FB, ano ale závěsník jen pod trupem

Osmičky jako F, LF a FB

F - bez námitek
LF - bez námitek
FB - ve skutečnosti nebyla křídlo neumožňovalo zavěšení závěsníku, ten bylo možno podvěsit pod trup ale neznám zdokumentovaná případ kde by to tak bylo

Devítky v provedeních IX25lbs, IXc, IXe, e25lbs, eHF

IX25lbs a IXe25lbs - bez námitek, několik upravených kusů přednostně na boj stíhacím bombardérům napadajícím jižní Anglii, upraveny pro výšky do 3500m
IXc - bez námitek, motory optimalizovýny pro výšky mezi 3000 a 7500 metry
H.F. IXe - v podstatě bez námitek, motory optimalizovány pro výšky 6000 až 8600 metrů

Dvanáctky Erly a Late

Early by asi měla být verze založená na trupu a křídle V
Late by měla být založena na trupu VIII a křídle V, mělo by se jednat o rychlejší verzi dvanáctky

Čtrnáctky ve verzích XIVc a L.F. XIVe

XIVc je VIII s novými motory stavěná proto že se opoždili práce na verzi XVIII, motor optimalizovám pro výšky 3000 až 7500m
XIVe totéž s možností nesení výzbroje pod křídlem (ale pozor stejné křídlo je i na většině "c"Mrknutí, motor optimalizovám pro výšky 3000 až 6100 m
Upravil/a ringlett dne 25-06-2010 19:45
 
606_Temp
"IX25lbs a IXe25lbs - bez námitek, několik upravených kusů přednostně na boj proti V-1 a stíhacím bombardérům napadajícím jižní Anglii, upraveny pro výšky do 3500m"
no 25lb vznikli v době, kdy V1 ještě ani nelétali - říjen 43. Byť to bylo pokusně a do bojů se nedostali. S V1 neměl jejich vývoj co dělat.
Operačně byli 25lb spitfiry začlenění do 1. a 156. sq. v květnu 44 a taky to nemělo s V1 nic společného.
Až Mustangy III a Tempesty (11lCool dostali 150grade palivo pro stíháí V1.
Tenhle benál byl ale docela nedostatkovým zbožím a létalo s ním jen pár squadron a to i po konci V1 nad británií.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
ringlett
606_Tempik napsal:
"IX25lbs a IXe25lbs - bez námitek, několik upravených kusů přednostně na boj proti V-1 a stíhacím bombardérům napadajícím jižní Anglii, upraveny pro výšky do 3500m"
no 25lb vznikli v době, kdy V1 ještě ani nelétali - říjen 43. Byť to bylo pokusně a do bojů se nedostali. S V1 neměl jejich vývoj co dělat.
Operačně byli 25lb spitfiry začlenění do 1. a 156. sq. v květnu 44 a taky to nemělo s V1 nic společného.
Až Mustangy III a Tempesty (11lCool dostali 150grade palivo pro stíháí V1.
Tenhle benál byl ale docela nedostatkovým zbožím a létalo s ním jen pár squadron a to i po konci V1 nad británií.


Nicméně byly nasazeny proti stíhacím bombardérům útočícím taktikou Udeř a Uteč, za V-1 se omlouvám zde bude chyba ve mě a kopírování kusu textu.
 
Hoper
tak si to vyedituj v tom příspěvku ;)
může se stát, že si někdo přečte tvůj příspěvek a už né ty další a bude to šířit dál...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
606_Temp
Byli nasazeny proti všemu co létalo. Nejen proti Jabo.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Tajpan
ak si dobre pamätám, tak Jabo nad Anglickom posledný krát leteli niekedy na jar 1943 alebo máj 1943.
 
606_Temp
Ale JaBo létali i jinam než jen nad anglii. Hlavně po vylodění.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Tajpan
to je pravda, ved na to tam i boli. ale vplyv Jabo na leteckú vojnu na Západe kulminoval práve v na prelome 1942/43.
napr III/SG4 ktorá mala odrazit vylodenie, dokázala vydržať len do 12.6.1944. Bez strojov , bola jednotka stiahnutá z bojov.
Výsledok ich snaženia nulový.
ich súperom boli zväčša P51 a P47.
 
1stCL_Hien
tuhle jsem testovala Kikinu a musím uznat, že to je supr éro. Corsaira sezobne jako malinu.

Á pravda se ukázala! Úsměv
Pro Hopera: Kikina,né námořník! Úsměv
 
Hoper
ehm, tak tedy pro Hiena - "námořník" jak malinu sezobne DVA Corsairy....
;)

a kdo "testovala" ?? ona zas létá nějaká slečna, co má dokonce i vkus ? tedy alespoň co se národnosti týče ? (přesvědčit, že námořníci jsou nesporně až nestydatě dokonale lepší, jak blátošlapové už nebude problém...)
Upravil/a Hoper dne 28-06-2010 20:16
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

34,872,400 návštěv