COOPKA - ZAUME SAU
|
BIVOY |
Přidané 31-08-2008 19:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 387
Založený: 21.08.08
|
Mno s tou černočernou tmou nevím kam bychom to házeli , asi by musely letět značkovací éra se zapalnými bombami , tak jak to kdysi bylo . A s tím zatmavením monitoru-když Lekk označil některé , že švindlovali , tak kdo by kontroloval zatmavení ? Je to o přístupu ke hře . Ale 2členná posádka by byla OK . |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 31-08-2008 20:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Tak neco tam zapalit nebude takobej problem pathfinderi proste litali napred tak tim se nemusime trapit. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 31-08-2008 20:20
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
Lekk pouze řekl, že jedno letadlo muselo podvádět, když vidělo něco "mimo dosah"..odmítá připustit, že ve vzduchu prohodil dvě letadla, nic víc, nic méně. Ať si to každý přebere jak chce, mé svědomí je čisté.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
doktorkop |
Přidané 31-08-2008 22:16
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Já bych za sebe konstatoval spokojenost(Pilot b-25)
Viditelnost byla(alespoň u mě)tak nějak akorát.
To stálé čekání,kdy se mi za zadkem objeví stíhač bylo dobrý.
Pro příště by jsem se také přimlouval za menší cíl na větší mapě.Takhle jsem bez problémů trefil "cíl"i když svítilo prakticky přez celý monitor ILovské menu.
Je snadné být přečíslen,když je někdo nula.
Že?
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 31-08-2008 23:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Navzuju na Cutoru - pokud by se udělala RadarSighttable o velikosti mapky v ilovi a na ni by byli jen dva protažené ovály jeden pro výšku a druhý pro směr - tak by se to dalo přeplácnout přes mapu v ilovi a byl by radar.
Složitý bude zajistit aby se doty zobrazili jen před čumákem era - tj. ve směru jeho letu...a zrovnatak vzdálenost by mohla být problem(síla odrazu-dopler apod).
Nevim jak počítá pozice ten čarodej co dokázal najit pozici z kouřu era..ale určitě by se dokazala vypočitat vzdalenost cílu vzhledem k mé vlastní pozici...omezením na x metru bychom dostali dosah radaru.
Největší problem bude skutečně s tim směrem. Ale nějak to musí jít - když dám povel na navedení domu tak mi IL vždycky řekne kurs. Chápu že je to vztaženo k pevnému bodu a nerozhoduje kam zrovna míří muj čumák..ale stejně...nějaký matematický genius by mohl najít vzorec z toho klubka prametru který il počítá.
Nicméně pokud bychom dali za stávající situace NJG ještě info o výšce byl by to skutečně lov na krocany - bez možnosti ztráty kontaktu v uzkém paprsku by každej bombr jednou dolétal. A nepomuže ani jiný kabát z F4F ani super tmavá noc.
Nevíte někdo jak je definován směr letu v ilovi? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-09-2008 00:34
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
Pokud vím, tak radar zobrazující výšku pro ILa není. Radar zobrazující v reálném čase letadla v horizontu taky není (i ten mód pro Corsaira jen upravuje mapu). Logicky tedy nejsou ani žádné věci umožňující toto nějak omezit..dát kurz, elevaci..cokoliv. Navádění na letadlo (aby ti dal IL kurz) v ILovi taky není.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 01-09-2008 07:20
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
pozice letadla se určuje "snadno" - puštění kouře (přepnutí pozice v bomberu) se ukládá do logu - i s koordinátama pozice letadla...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 01-09-2008 08:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Co vím, tak LesníHU rozbalil 4.05m a může si z ILa vytahat co chce - tedy i aktuální souřadnice letadel a výšek.
IL2 umí odesílat informace v reálném čase přes UDP spojení. Takže stačí aby se přidali ty souřadnice a identifikace do posílaných dat a na druhé straně může být jiný program, který ta data bude číst a zpracovávat.
Výhody
* zásah do kompliovaného kódu IL2 je (snad) malý
* aplikace která to bude vyhodnocovat si s datama může dělat co od ní potřebujeme.
- To znamená naprogramovat stabilní pozemní stanoviště a jak se má chovat (fixní souřadnice, rádius dohledu, identifikace FOE, výšky, vektory, zachycení od určité výšky do určité výšky, splývání blízkých cílů, úmyslné chyby na "nekvalitnost" radaru ...)
- nebo naprogramovat stíhací radar. Radar musí znát ID letadla na kterém je vezen a pak už je brnkačka najít letadla ve vzdálenosti menší než. Dále není problém znát zhruba kurz letu (z předchozí souřadnice před půl vteřinou) a tím vědět který směr je vpřed. Napočítat jen tu výseč která se má zobrazit pak už není problém. Při větším manévrování to bude samozřejmě kecat, ale noční stíhání je po zachycení cíle na palubním radaru přece opatrně ať se člověk nerozhodí a neztratí ho z toho docela úzkého kužele.
- Stejně tak může být i obraný radar u bomberu
Nevýhody
* musí to být externí program u kterého bude zajištěné, že se zobrazí i přes puštěného ILa jako to dělá bomb sight table (v případě stíhacího a bomberského radaru). S tím souvisí nároky na naprogramování, musí to někdo umět takhle graficky udělat.
* je to externí aplikace, která si také něco málo na CPU vezme, takže lidi kteří už teď mají ILa na hraně budou out úplně.
|
|
|
|
310_Runner |
Přidané 01-09-2008 10:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 121
Založený: 27.02.08
|
Jako pilot bombru akci chválím mě se to líbilo, Gringo dělal operátora/střelce a pokaždý když zahlásil kontakt tak mi zalepilo, atmosféra dobrá, párkrát se kolem nás mihnul mesoun a to že nás nevidě jeho problém ale když se příště domluvíme a poletíme rosvícený tak nás LW lehce najde všechny sestřelí a budou spokojený a nikdo znich si nebude nba nic stěžovat a vše bude ok
Pár věcí o nočním stíháníLW jsem četl a pokud si pamatuju tak v reálu většinou dopadli tal jak tady ,sundali prd a pak se hádali kdo za to může a navíc jich poměr bomr - stíhač byl hodně nadsazenej čímž jejich úspěšnost hodně stoupla. |
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 01-09-2008 11:14
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
310_OTU_Runner napsal:
ale když se příště domluvíme a poletíme rosvícený tak nás LW lehce najde všechny sestřelí a budou spokojený a nikdo znich si nebude nba nic stěžovat a vše bude ok
Pár věcí o nočním stíháníLW jsem četl a pokud si pamatuju tak v reálu většinou dopadli tal jak tady ,sundali prd a pak se hádali kdo za to může a navíc jich poměr bomr - stíhač byl hodně nadsazenej čímž jejich úspěšnost hodně stoupla.
Já si třeba nakonec zastřílel
Upravil/a 1stCL_Punkey dne 01-09-2008 11:17
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 01-09-2008 16:41
|
Stařešina
Příspěvek: 5620
Založený: 30.09.05
|
FUG202 mel dosah proti velkemu bombarderu neco malo pres 4000m. To za predpokladu 40m^2 odrazne plochy cile - nakolik je to dosazitelne pri pohledu na bombarder odzadu nevim, ale moc tomu neverim. Pro 10m^2 muzeme pocitat s poklesem dosahu na tri kilometry, to vse samozrejme za nepritomnosti ruseni, vysoko nad zemi a s operatorem primerene schopnym interpretovat obrazovky tri osciloskopu.
Proto se mi zda, ze vyse zminene 2-3km dosahu ve hre je pomerne vystizne zachyceni reality.
Pro takovouhle misi by mozna bylo vhodne presunout se v case trochu dal do doby Lichtensteinu SN2 s vetsim dosahem, ktery navic nebyl po dlouhou dobu rusen, takze se da spis pocitat s jeho idealnimi parametry.
Ad tma na mapach: ten svitici sever je vlastnost ila a zavisi na zemepisne sirce, kam je mapa umistena. Cili je treba bud pouzit tropickou mapu, nebo LHMod.
Radarova stanice: kdysi davno bylo vyprogramovano udelatko, ktere blikalo kourema (kratke zapnuti a vypnuti nema graficky zadny efekt, ale zapise se do logu). Dokonce to umelo tahat z ila vysku a podle toho menit intermal mezi jednotlivymi znackami. Pokud to k necemu bude (=pokud nekdo udela neco, co na cte eventlog a z techhle znacek vytvari neco rozumneho), vyhrabu to, poskytnu zdrojaky a kdyby to v nejake verzi windows nefungovalo, tak i par rad a tipu. Tahle metoda samozrejme vylucuje pouziti AIcek jako cilu. Splichtit nejaky mod pro klienta, ktery by na mape zobrazoval pouze cile pred cumakem, to by ale snad dnes uz nebyl vazny problem, ne?
A posledni vec: neletel jsem to, takze neznam briefingy, ale jestli meli skutecne bombarderi za ukol pouze shodit bomby na Berlin, asi by priste stalo za to vymyslet neco trochu narocnejsiho. Takovyhle ukol mi prijde jako vysmech. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 01-09-2008 18:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Souhlas LesníHU - bombři neměli rozhodně žádné extra cíle - bylo to proto abych jim dal možnost kontrolovat své okolí, když tam sedí jen pilot - zároven to byl první pokus ve větším reálném pojetí - 16 bombru - takže test vytíženosti.
No výsledky jsou jasné - Bombr je tvrdák a zvládne víc práce..a ROP se nudí a potřebuje situaci znepřehlednit
Jinak jsem trubka - směr v Ilovi je přece jasně definovaný kompasem, který je funkční i když je vše full real. Ted už jen kde je ten udaj uvedený při poletu. Navíc někde to bude muset bejt i pro ostatní (roz. cizí) era, jelikož v rámci mapy vidíme kam jim ukazuje čumák...tj. nějak se do mapy natahují hodnoty o všech erach na mapě.
Hele nemáš pls. nějakej eventlog ze serveru k poslání - začet bych se kapku do toho - třeba něco najdu, minimálně se ochytřim v jakým výstupu to jde. Případně jestli si ho mužu stahnout někde sám - dej pls. echo. Například identifikace era je dána nějak markingem a nickama - takže by se dalo zjistit jaké ero je v jaké výšce a promítnout jej do konzole pro navedení. Pokud vyextrahujeme kurs našeho era, tak zároven máme kužel který mužeme ořezávat na max.4000 - min. 180 metru a hrát si tak na bohy vševědoucí - pardon vševidoucí.
Simulace osciloskopu mi nějak nahání hrůzu - bych radši zustal u poklidného dotového zobrazení...sem tam s výpadkem signálu a zhasnutím lampy |
|
|
|
Hoper |
Přidané 01-09-2008 18:58
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
eventlog ti vyjíždí z každé netmise
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-09-2008 19:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
Já bych chtěl pár osciloskopů, Ju 88 C, R, G, někoho za knipl a někoho za kulomet Třeba to za pár let budu mít...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 02-09-2008 11:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Hoper napsal:
eventlog ti vyjíždí z každé netmise
jo asi jo..ale mě jde o reálné dotazování během mise. Navíc event log je záznam událostí..a to tech předem definovaných. |
|
|
|
Jirka |
Přidané 02-09-2008 12:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
VGR_Lekk napsal:
Hoper napsal:
eventlog ti vyjíždí z každé netmise
jo asi jo..ale mě jde o reálné dotazování během mise. Navíc event log je záznam událostí..a to tech předem definovaných.
Lekku, až se potkáme někdy na TS, tak mě to připomeň. Měl bych mít těch logů z dob, kdy jsem si hrál s různejma virtuálníma válkama, doma kopec. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 02-09-2008 13:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
jo..omluva nějak nestiham..večer bych měl být.
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 02-09-2008 20:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Dobrá práca Lekku, a nenechaj sa znechutiť.
PS: Sorry , rád by som letel ale toho volného času už niet. |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 02-09-2008 20:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Hmm sem testil ten AAA pack a jak je tam to bombradovaci mosquito tak krom blockbusteru umi i znackovat, vypada to moc hezky. |
|
|