May 18 2024 11:08:30
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Bf 109
LesniHU
Jo, presne. Akcelerace a stoupavost je proste jedna vec.
 
Seva
1stCL_Fucida napsal:
Damen udn Herren,
přichází..:

Messerschmitt Bf 109

Předtím si ale ještě raději shrneme klady a zápory stíhačky. Opakování = matka moudrosti.
+ skvělá akcelerace
+ skvělá stoupavost
+ skvělé výkony ve velkých výškách
+ dobrá ovladatelnost při středních rychlostech
+ vysoká maximální rychlost ve střemhlavém letu
+ výzbroj soustředěná v nosu stroje; univerzálnost

- spíše průměrná rychlost v nízkých výškách
- špatná ovladatelnost při extrémně vysokých i extrémně nízkých rychlostech
- menší množství nesené munice
- špatný výhled
- velmi křehký motor

P39: snažte se držet své stoupavosti - ta vás může dostat z obtíží i vybudovat vám převahu. Trochu horší je to ve střemhlavém letu, P39 je stejně jako všechna americká letadla, ve střemhlavém letu dobře ovladatelná a docela pěkně drží rychlost. Jedná se o velký a odolný stroj - pokud chcete mít největší jistotu jeho vyřazení z boje, tak musíte chtě nechtě zacílit na prostor kabiny - tak máte největší šanci, že zasáhnete nejcitlivější část stroje - motor. Snažte se ustoupávat spíše při nižších rychlostech, kolem 220 - 250km/h a bude to v klidu. Většina Bf 109 má ve středních a vyšších výškách nad americkou stíhačkou značnou rychlostní převahu, ale záleží na konkrétní verzi.
[/b]

Potřeboval bych poradit co dělám u toho stoupání blbě. Letím v G6 a P39 mě dojede jak malinu. Pošlu Track
 
1stCL_Fucida
pošli mi to na mail 1stclfucida - seznam.cz, zkusim ti na to mrknout a uvidíme Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Seva
Jdu na to
 
Seva
Tak jsem to poslal, můžeš okomentovat i ten zbytekŠklebící se
 
1stCL_Fucida
Imho největší problém je v tom, že jsi poslal souboje s AI - boje proti AI jsou v jistém směru trochu jiné, protože AI létá dost odlišně od živého člověka. Stejně tak, jako AI na plné čáře propadá v manévrových soubojích a neumí řádně operovat s energií, tak je naprosto dokonalá v takových těch "letech rovně". Motor AI letadla se nepřehřívá a při stoupání letí zcela ideálně - žádné rozkmitané pohyby, trhání pákou a zmatené kopání do pedálů. Tohle téměř není možné v letadle napodobit.

Další věc je samotný typ G-6, který je - jak známo - na nejnižším bodě, pokud jde o poměr jakéhosi výkonu a hmotnosti mezi pozdějšími Bf 109 - i Bf 109 F-2 stoupají do 5km s větší jistotou, než mnohem těžší G-6. Kolem 3 - 4km, tedy v nístech optimálních pro P39 je převaha G-6 ve stoupavosti i rychlosti spíš žádná, než malá - a ty jsi začínal právě ve 3km. Když k tomu připočteš "dokonalost" AI, tak to právě způsobí potíže, které jsi měl na tom tracku.

PS: ale jinak jsi pilotoval docela dost pěkně..žádné trhané pohyby..líbilo se mi to, dobře jsi za to tahal. Já s Befkem létám v zásadě podobně, jen do střeleckých pozic si nalétávám trochu jinak.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Seva
Je to asi hlavně v tom Ai pilotovy. Myslím že kdybyh se do toho posadil opačně, tak mi s tou G6 uteče.

K tomu PS. Já už mám na Offlinu nalítaný pěkný tisíce hodin, žel bohu jsem prakticky vůbec nelítal proti člověku. Jako ty tři lety co jsem ti ukazoval, bych proti AI pilotovy takhle normálně neletěl. Ale protože jsem začal studovat vaše stránky a debaty a zkusil jsem si parkrát LAN proti mímu otci, taky umí docela lítatVyděšený)), tak mám strašnou tendenci lítat tak nějak jako proti lidem, prostě si chci hrát víc na realitu, jenže to proti AI prostě nejde. On je prostě moc "přesný". V určitých věcech neuvěřitelně přesný a bezchybný a v určitých věcech přesně stereotipně debilní. Naučíš se co dělá blbě a toho pak využiješ.
Vživotě tě ale neztratí z dohledu, neudělá nečekanou hrubku, nezaspí, nevymyslí naopak nějakou pěknou fintu, prostě nuda.
Jenže co mám dělat, když jsem na ilovi závislej:sm19: Mrknutí
O prázdninách už snad bude net a budete mít dva nový terče na nebi: Mě a mýho otce
 
Seva
Zas je tam blbej smajlík. U toho otce měl být takovej ten SMSkovej. Automaticky ho všude píšu a tady z něj vždy vypadne toto Vyděšený)) Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Tak to jsme na Sevu st. a Sevz jr. zvědaví Úsměv. Až se připojí po bok spolubojovníků z hrdé Luftwaffe Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tajpan
Seva napsal:
Je to asi hlavně v tom Ai pilotovy. Myslím že kdybyh se do toho posadil opačně, tak mi s tou G6 uteče.

K tomu PS. Já už mám na Offlinu nalítaný pěkný tisíce hodin, žel bohu jsem prakticky vůbec nelítal proti člověku. Jako ty tři lety co jsem ti ukazoval, bych proti AI pilotovy takhle normálně neletěl. Ale protože jsem začal studovat vaše stránky a debaty a zkusil jsem si parkrát LAN proti mímu otci, taky umí docela lítatVyděšený)), tak mám strašnou tendenci lítat tak nějak jako proti lidem, prostě si chci hrát víc na realitu, jenže to proti AI prostě nejde. On je prostě moc "přesný". V určitých věcech neuvěřitelně přesný a bezchybný a v určitých věcech přesně stereotipně debilní. Naučíš se co dělá blbě a toho pak využiješ.
Vživotě tě ale neztratí z dohledu, neudělá nečekanou hrubku, nezaspí, nevymyslí naopak nějakou pěknou fintu, prostě nuda.
Jenže co mám dělat, když jsem na ilovi závislej:sm19: Mrknutí
O prázdninách už snad bude net a budete mít dva nový terče na nebi: Mě a mýho otce


Seva, budem rád ked ťa úvidím na onnline.
Ale jedna rada do budúcnosti.

ZABUDNI NA VŠETKO ČO SI SA DOTERAZ NAUČIL.
Bude ti to na prd. Mrknutí
No okrem prístávania a vzletu. Ale aj tie sú iné. Úsměv

A hlavne vydržat.
Lebo..

Na začiatku : Všetci budú rýchlejší,
Všetci budú obratnejší
Všetci ta prestúpu
Nikdy sa netrafíš.
Schytáš to na prvú šupu.
A ako plnú nádrž budeš brať 25% a predsa to bude vela.

Ale ked to prežiješ a vydržíš, tak ..... no ja neviem teraz čo som chcel povedať a aký to všetko má a malo zmysel. :sm19:

Penzionovaný veterán. Cool
GL!
 
Seva
Šklebící se Šklebící se Šklebící se
Čekám že jediný, o co půjde na onlinu, bude, kdo dřív uvidí a kdo neztratí z dohledu a kdo si umí aspoň trošku nabrat a udržet energii. Hádám správně?
 
1stCL_Novotny
Seva napsal:
Šklebící se Šklebící se Šklebící se
Čekám že jediný, o co půjde na onlinu, bude, kdo dřív uvidí a kdo neztratí z dohledu a kdo si umí aspoň trošku nabrat a udržet energii. Hádám správně?


No prostě přežít!MrknutíÚsměv
 
1stCL_Fucida
o tom vidění / nevidění je to opravdu hodně. Doporučuji rovnou vypnout ikony a začít trénovat..bude se to určitě hodit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
rudidlo
1stCL_Fucida napsal:
Motor AI letadla se nepřehřívá
Jak se to dá poznat?
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
1stCL_Fucida
něco jsem slyšel o tom, že dokud letíš s autopilotem, tak se nehřeje a jakmile vezmeš pilotování do vlastní ruky, tak začne hned topit
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Seva
rudidlo napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Motor AI letadla se nepřehřívá
Jak se to dá poznat?

To už jsme spolu jednou řešili
 
Seva
Stačí se mu dívat na chladič, pokud nemá letadlo s automatem tak s ním ani nehne. A dle zvuku bych řekl, že s plynem taky ne (110%+WEP)
Jinak s tím autopilotem je to pravda.
 
rudidlo
Seva napsal:
Stačí se mu dívat na chladič, pokud nemá letadlo s automatem tak s ním ani nehne. A dle zvuku bych řekl, že s plynem taky ne (110%+WEP)
Jinak s tím autopilotem je to pravda.
Oleg tvrdí, že AI používá od verze 4.00 stejný letový model jako hráč.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
AH_Cutora
Letovy model a engine management jsou 2 kapku odlisne veci, ktere se ale zde rady smesuji.
 
Seva
Prdlajs, to lítám tak vím. Jediný co se změnilo je, že konečně lítá tak aby nespad do vývrtky. Dřív lítal klíďo píďo s utrženýma proudnicema. Toje samožřejmě podstatnej a dobrej rozdíl.
Ale co se nezměnilo:
Nemá Black+RedOuts; nezavaří; vidí všude v kouli s cca 6km poloměrem, z toho plyne i za sebe a při střelbě pod sebe; pozná jestli kulka míří do něj nebo jde vedle, ...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,902,081 návštěv