May 18 2024 12:34:33
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 1
olda Olde maly

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Bf 109
Seva
Píšu pomalu, to prdlajs bylo k Rudidlovu příspěvku:sm14:
 
Liptow
rudidlo napsal:
Oleg tvrdí, že AI používá od verze 4.00 stejný letový model jako hráč.


Nezmysel ktory potvrdi kazdy, ktory videl ako dokaze rolovat napr. AI IL-2 pri 500kph :lol:
 
Seva
Od toho proklamovaného stejného letového modelu pro mě i AI pilota se snažím všechny manévry, co se mi u AIe nelíbí, svádět na svou neschopnost. Ale to rollování jak píše Liptow, vzbuzuje snad nej nedůvěru. Třeba podle Saburo Sakaie mělo být zero nad 500 prakticky nehybný podle podélné osy a Hellcat mu měl bez problémů uhnout, ale zkus to proti AI.
 
rudidlo
Oleg tvrdí, že AI "otáčí hlavu" stejně jako ji může otáčet i hráč. Netvrdím že to tak není, protože nemám důkaz.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
wolf00
konkretne to bylo bf109 f2/u1 mg17 nahrazeny skusebne mg131 a bf109 f6/u1 kanonky mg ff/m v kridlech ala emil ,,, zdroj monografie bf 109 2dil autor robert michulec ....
 
Tajpan
V jednom článku o modernizácii Bf109, respektívne o nástupcovi Bf109F, som si pozrel jednu z verzií možných nových verzií 109-tky.
Do trupu 109F4-tky,
1. bol vmontovaný motor z Ju88 aj s chladičom (velmi podobné Dore alebo česko-slovenskej Avii 199)
2. do Bf109 bol vmontovaný motor z Fokáča!!!
jednalo sa o rok 1941/42.
Máte niekto podrobnejšie informácie?
Alebo je to nejaká vojnová "kačica"?
Voped díky.
 
313_Volume
[img]http://img143.imageshack.us/img143/6074/avbf10923py1.jpg[/img] is not a valid Image.

koukni sem
Upravil/a 313_Volume dne 05-08-2006 15:10
 
Tajpan
THX. Viac podrobnejšie.
 
CaK_Mira
Mohu se zeptat?
který z Tebou uvedených typů považuješ Jamamoto za nej. v Ilu?
 
1stCL_Fucida
Jami sem chodí jednou za uherák, jestli tě zajímá jeho názor, zeptej se ho na mailu Úsměv

ondrej_bilek@seznam.cz
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CaK_Mira
díky zeptám se ho.
a co Tvůj názor?
 
1stCL_Fucida
No...asi Bf 109 G-14 Úsměv Vzhledem k tomu, že je to letadlo z konce války, který ale bylo víceméně "jen" poslepovaný aby "tak nějak zůstalo bojeschopné", tak to má většinou grády Úsměv Obvykle ale mají piloti nejraději něco z tria F-4, G-2 a G-10. Nicméně já jsem Focke-Wulfař.

PS: No a taky G-6 má v roce 1944 a 1945 koule Úsměv Na tu ale občas už nemám koule já, s tím už lítaj jen Maséři jako pbarry a tak, já v tom období preferuju Fw 190 A-8 Úsměv
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 09-12-2010 09:49
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSL1_Talbot
U vela ludi je naj F4,G2 pomenej kvoli pancieru za hlavou.
 
Joe Hallenbeck
Mám dotaz na Bf 109. Kdysi jsem se dostal k několika hlášením spojeneckých pilotů z let 1940/41 a tam doslova hlásili, že se Bf 109 zbortily při prudkém manévru křídla. Také jsem četl že na tuto slabost "dolétal" Oblt. Gustav "Micky" Sprick, a nebo Haupt. Wilhelm Balthasar.
Jak to tedy bylo se strukturální pevností Emilů a Friedrichů?
Předpokládám, že u Gustavů a pozdějších již došlo k posílení konstrukce.
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fucida
Stát se to samozřejmě mohlo. Ostatně i Spitfiry se občas ve vzduchu nalomily, nebo zcela zbortily. G-limity, které jsou vidět v IL-2 tam nejsou pro nic za nic Úsměv

U Bf 109 F-2 došlo k zesílení zadní části trupu - u F-0 a F-1 v několika případech došlo k jejímu rozlomení. Od té doby se do dimenzování draku Bf 109 již nijak významněji nezasahovalo. Obecně vzato strukturální pevnost Bf 109 byla srovnatelná s ostatními celokovovými letouny. Ale pokud samozřejmě pilot vytrimoval jako těžké na ocas, rozhulákal letadlo nad 700 a pak za to zarval, tak křídlo pá pá. Nicméně tohle se piloti učí od elementárního výcviku, takže se to snaží raději nedělat - ničí to životní streaky Mrknutí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Joe Hallenbeck
No já jsem právě dlouhou dobu žil v domnění, že 109 byla poměrně pevné éro. Proto mě to tehdy docela překvapilo.
Jo, našel jsem na virtualfigters fóru přímo thread k této problematice. No podle dokumentů E/F verze skutečně trpěly nižší pevností.
313_FlyBoy
RY-C
 
WT_Horrido
Problémem byly harmonické kmity, které, pokud pilot správně nereagoval, zapříčinily odpadnutí celé ocasní části letounu.

Co to znamená nižší pevnost? Nižší než co? Každé letadlo má nějaká provozní omezení...
Upravil/a WT_Horrido dne 19-10-2013 14:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Joe Hallenbeck
Aha díky Horri.
No nižší, jak se to vezme. Co se týče Spitů, tak jsem se třeba nikdy moc nesetkal s tím, že by někdo tvrdil, nebo uváděl, že se Spit rozpadal v manévrech. U 109E/F jsem to četl.
Tím ale netvrdím, že byl Spit "pevnější", jen se na to ptám. Mimochodem, jestli máte nějaké bližší info o podobných problémech u Spitů, rád si počtu a doplním si trochu vědomosti.
313_FlyBoy
RY-C
 
1stCL_Fucida
Je to celkem bohatě popsané třeba v Quillově povídání o Spitfiru (šéfpilot Supermarinu v té době). V části s nedostatečnou stabilitou.

Nicméně rozervat se dalo každé letadlo...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Joe Hallenbeck
Jojo tu mám, ale to bylo kvůli špatnému vyvážení, jestli si dobře pamatuji. Mrknutí
313_FlyBoy
RY-C
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,902,588 návštěv