May 18 2024 12:57:47
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Q: Avia B534 - letove vykony
LesniHU
Shanim informace o letovych vykonech. Publikovana cisla mam, rad bych k tomu mel i nejake grafy (stoupavost s vyskou atd), vysledky testu chlazeni motoru, ucinnosti rizeni, subjektivni hodnoceni vlastnosti a dalsi (extra)speky. Predpokladam, ze se tu najde par lidi z oboru, kteri vedi, do ktereho archivu je treba kouknout :-).
 
Joe Hallenbeck
Neco se tu chysta? Cool
313_FlyBoy
RY-C
 
Panek
Ústřední vojenský archiv má v zimnich měsících pro veřojnost myslím zavřeno. Ale možná se to změnilo.
 
LesniHU
Ja jsem kdysi slysel neco neurciteho o archivu ve VZLU, nevi o tom nekdo?
 
Panek
Jo, tam to ho bylo. Jenže dle informací mají archivovanou dokumentaci od roku 1969.

EDIT: Ještě snad vojenský výzkumák.
Upravil/a Panek dne 04-03-2009 09:22
 
313_Gryzlov
LesniHU napsal:
Ja jsem kdysi slysel neco neurciteho o archivu ve VZLU, nevi o tom nekdo?


Ve VZLÚ je kulové. To Ti mohu říct rovnou. V 50 letech si vojáci vše odvezli Ještě se pozeptám, ale spíš jestli něco někde bude, tak možná asi zkusit Kbely. Ale tam budou spíš jen motorové charakteristiky.
 
Panek
Jak říká Gryzlov. Ze starších záležitostí se tam prý najde sem tam fotka. Mám to přímo od zdroje.
I oni mne odkázali na Kbely.

Já hledat toto:
Focke Wulf Fw 190A-8 1942 Tento výkonný stíhací letoun létal v ústavu v krátkém období od 10 do 30. listopadu roku 1942. Bylo s ním
uskutečněno několik blíže neurčených měřicích letů.


a toto
La-5FN Sovětský stíhací letoun smíšené konstrukce se po válce krátce používal i v našem letectvu. Dva stroje prošly v
ústavu krátkými letovými a také pevnostními zkouškami.
Upravil/a Panek dne 04-03-2009 13:35
 
606_Temp
FW 190-A8 v roce 42? Zamračený
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Panek
Právě proto. Chci zjistit, jak to?
Upravil/a Panek dne 04-03-2009 19:21
 
Panek
Zpět k Avii
LesniHU napsal:
Shanim informace o letovych vykonech. Publikovana cisla mam, rad bych k tomu mel i nejake grafy (stoupavost s vyskou atd), vysledky testu chlazeni motoru, ucinnosti rizeni, subjektivni hodnoceni vlastnosti a dalsi (extra)speky. Predpokladam, ze se tu najde par lidi z oboru, kteri vedi, do ktereho archivu je treba kouknout :-).
 
AH_Cutora
Potvrzuji, ve VZLÚ není nic staršího 197X co se i jen okrajově týká vojenských letadel ČSR/ČSSR. Jak psal Grzylov, vojáci vše odvezli neznámo kam. Pak byla cca 1/3 hlavního archivu v osumdesátých letech vyplavena a nikdo to po usušení už neroztřídil. Tečka byla v devadesátých letech, kdy jistý manažer nechala naházet do stoupy archivy na odděleních co si drželo každé oddělení kopíe zpráv co sami vydávali... Zachovalo se jen to co stihli lidi narychlo rozkrást a skovat a pak po pár letech to tiše nanosili zpět...

Takže hlavní archiv je z historickéh hlediska dost děravej a nekonzistentní a archivy na odděleních se zprávama před cca 1998 jsou na tom ještě hůř.

Avie v nich není.
 
LesniHU
Dekuji za informaci.
Nyni orisek z jineho soudku.
Mam tu takovyhle hezky obrazek a zajima me, kde se u M100A vzal startovaci vykon 860 koni.
Nominal 860 koni pri 2400 ve 3300 metrech a 770 koni pri zemi jsou pomerne odpovidajici cisla, ale proc neni ten startovaci taky 770, kdyz je pri stejnych otackach a plnicim tlaku? Nejaka jina metodika mereni? Ta tabulka je z knizky od tsagi, tak by tam snad nemely byt preklepy.
 
313_Gryzlov
Hu tohle nevím. Díval jsem se dál do textu a startovací výkon je tam zmíněný 2x, včetně jednoho dalšího grafu. Asi to bude chyba v tabulce. Mám na mysli hodnotu plnicího tlaku. Nic jinéh mě nenapadá.
 
313_Gryzlov
Mám ještě jednu publikaci omotorech (sovětskou, z roku 1939). Jsou tam popsány mimo jiné motory Hispano Y-12 od roku 1932 do roku 1936.

Hispano-Suiza 12 Ydrs, 12 Ycrs, 12 Ygrs

835 P.S. vzletový, 2400 ot/min, na zemi
775 P.S. maximální, 2400 ot/min, na zemi
860 P.S. maximální, 2400 ot/min, 4000m

Zdroj Ti přepošlu.
 
LesniHU
Dokumenty dorazily, dekuji.

Me jedno vysvetleni napada: svym zpusobem dalsi stupen kompresoru. Tvarem by to na tom grafu odpovidalo. Asi by k tomu nebyla potreba prevodovka mezi motorem a kompresorem, stacilo by nechat motor nasavat okolni vzduch z atmosfery a uzavrit privod vzduchu do kompresoru. Plnici tlak by pak byl o neco malo mene nez normalni, ale kompresor by neuziral vykon potrebny pro stlacovani vzduchu, pouze ten odpovidajici treni.
Hacek je, ze ani pak by nebylo spravne tech 880 plniciho tlaku.
 
313_Gryzlov
Ten plnicí tlak bude jiný. Platí: výkon motoru (při stejných otáčkách) je lineárně závislý na plnicím tlaku. Neznáme bohužel směrnici přímky, abychom mohli určit druhý plnicí tlak ...

Posílám Ti ještě příručku pro motor M-82F (teda jestli je to tento motor). Je tam i něco o nárůstu teploty s výkonem, což by se mohlo hodit také.

EDIT:
Možná by šel zjistit z celkového výkonu ... nějak se ta konstrukce dá dát dohromady ze dvou výkonů. Kdysi jsem to zkoušel ... teď mě to jen nějak nenapadá jak to tam funguje ...
Upravil/a 313_Gryzlov dne 05-03-2009 12:47
 
3IAP_Dryjo
teda hosi, ja se na ni tesimCool
 
313_Gryzlov
3IAP_Dryjo napsal:
teda hosi, ja se na ni tesimCool


Počkej počkej ... já o ničem nevím ... já k tomu přišel jak slepý k houslím ... vím toho tolik, co Ty Zamračený
 
LesniHU
Gryzlove, asi jsi mel s tim plnicim tlakem pravdu: 1,2,3,4,5
zdroj: http://digi.lib.h...sationId=1
 
3IAP_Dryjo
313_Gryzlov napsal:
3IAP_Dryjo napsal:
teda hosi, ja se na ni tesimCool


Počkej počkej ... já o ničem nevím ... já k tomu přišel jak slepý k houslím ... vím toho tolik, co Ty Zamračený

vestim z letu ptaku..Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,902,703 návštěv