June 02 2024 02:48:05
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Letove testy - verejna vyzva
AH_Cutora
Vyhlasuji verejnou vyzvu na virtualni letove testy smerovanou k lidem, kteri nejsou spokojeni s vykony letounu XY v IL2 Sturmoviku.
Cile jsou 2:

1) prakticky ukazat ne zcela jasnou prukaznost testu
2) dat do kupy jakes takes porovnani mezi letouny v simulatoru

Pro jednoduchost se omezme na jediny letovy parametr: maximalni rychlost letu.

Metodika zkousky:
1) mapa Krym, letiste Sevastopol zapad, pocasi clear (jasno), denni cas mezi 11:00 az 13:00, obtiznost full real + povolit speedbar
2) Letouny BF 109 G2 a Spitfire Mk Vb. vyzbroj default, palivo 100%
3) vzlet z letiste, chladic na automatiku, pripadne otevrit at chladic na max., vrtule auto nebo 100%
4) vyska letu 500m +-10m (1640ft +- 33ft). Poznamenat palivo z budiku. Plny plyn, chladic auto (BF109) ci otevrit na plno (spit) a boost (spit), letet v horizontu a zrychlovat. Az se rychlost ustali, letet po dobu 30s a pokud se rychlost nezmeni, odecist rychlost z rychlomeru i ze speedbaru. Poznamenat palivo. V prubehu letu stoupat/klesat max. 0.5/s (1.6ft/s). Managovat motor tak, aby se neprehrival. To znamena letet zpocatku bez boostu a ten dat az na vetsi rychlosti at neletite furt a neutavite to v prubehu testu.
4) ubrat rychlost na 350 km/h a znovu
5) ubrat a znovu ... celkem 5 testu ve vysce. Pokazde poznamenat palivo.

6) pristat, nove ero (kvuli palivu)
7) vystoupat do 1000m +-10m (3280ft +-33ft), poznamenat palivo, zrychlovat, 30s po ustaleni rychlost z rychlomeru i ze speedbaru a palivo. Max. stoupani/klesani zase 0.5m/s. Zase 5 testu

8) stejnym zpusobem vyska 2000m +-10m (6562ft +-33ft)
9) 3000m +-10m (9842ft +-33ft)
10) 4000m +-10m (13123ft +-33ft)
11) 5000m +-10m (16404ft +-33ft)
12) 6000m+-10m (19685ft +-33ft)
13) 7000m +-10m (22966ft +-33ft)

Vysledky pres bombsighttable II prevest na km/h a m, prevest na TAS. Zkontrolovat zda odpovida rychlost z rychlomeru a ze speedbaru (rovnou kontrola budiku a spravnosti mereni).

Report at ma nasledujici formality:
Pilot: ...............
Letoun: ...............

500m, test 1: | rychlost TAS km/h | (palivo_zacatek + palivo_konec) / 2 | shoda speedbaru a rychlomeru SHODA / NESHODA | poznamka, treba !!vario -1m/s!!
500m, test 2:
...
500m, test 5:

1000m, test 1:
....
7000m, test 5:


Tak a jsem zvedav, jakych vysledku kdo dosahne a kdo se bude s kym shodovat....
A taky kdo dokaze splnit tu podminku na vysku a vario - obvzvlast ve vetsich vyskach. Tu podminku jsem si nevymyslel, to je normalni podminka z letovych zkousek v realu.
 
rOckie
na určení maximálky (v příslušný výšce) a max. rychlosti u hladiny moře může posloužit prográmek Harball AV pro verzi 4.02 (stačí ověřit u pár vybraných typů, zda to odpovídá)

http://www.simhq....4;t=001590

technická:
maximálky se určují se zavřeným chladičem. rozdíly proti otevřenýmu jsou v desítkách km/h.

některý spitfiry mají automat. tam je třeba měřit asi hned po startu.
 
Jirka
A jestě by to byl jeden i s grafy.
http://airwarfare...2Wb-60.zip
 
AH_Cutora
Tahle vyzva ma splnit 2 ucely:

at lidi pochopi co obnasi letova zkouska a jake jsou jeji uskali a nakolik mohou verit ruznym hausnumerum a pramenum na netu a v literature. Slo by to udelat mnooohem jednoduseji a stejne prukazne, ale at si zkusi odletet realny program zrychlovacek tak jak se skutecne zhruba letaji - odletat komplet zrychlovacky do 7000m pro jedno letadlo je zkouska na 4-5 hodin kdyz pilot nic nezkazi a nemusi zadny let opakovat.

at se zkusi 2 reprezentativni letadla jak jsou v soucasnosti prokazatelne namodelovana.

Pak snad daji flejmy na tohle a podobna temata pokoj.
PS: umyslne jsem zadefinoval otevreny chladak aby nedoslo k utaveni motoru v prubehu zkousek.

PS2: Rekl jsem 2 jasne typy
BF 109 G2
Spitfire Mk Vb
Upravil/a AH_Cutora dne 09-12-2005 14:36
 
312_Lazy
Hardball 4.02 používá pro údaje o rychlosti data z posledního uvolněného IL2 Compare, tj. z IL2 3.02.

Co píše Čutora je pravda, jenže my to takhle dělat nemusíme, protože nám sim umožňuje abstrahovat od různých vlivů, které otravují měřiče v reálu. Nemáme problém vypnout vítr, nastavit si neubývající palivo, vypnout přehřívání motoru.. a jestliže Oleg řekne, že v určitých podmínkách by měly testy odpovídat nějakým číslům, a ony neodpovídají, nevidím důvod se ohradit..
Upravil/a 312_Lazy dne 09-12-2005 15:04
 
57MH_Zvire
TO AH_Cutora - To je dobrej nápad, Do toho jdu. V neděli si tím budu léčit kocovinu. NA tu je řev motoru v uších to nejlepší. Šklebící se
 
airspace.cz
312_Jura
312_Lazy napsal:
.. nevidím důvod se ohradit..

myslels neohradit, ne?
 
http://spitfire.ic.cz/
Opitze
Pff zajdete si radsi do hospody nebo si dobre zasoulozte
Válka a korupce se nedá oddělit.

Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
 
MK_Paja
CSL_Rook napsal:
na určení maximálky (v příslušný výšce) a max. rychlosti u hladiny moře může posloužit prográmek Harball AV pro verzi 4.02 (stačí ověřit u pár vybraných typů, zda to odpovídá)

http://www.simhq....4;t=001590

technická:
maximálky se určují se zavřeným chladičem. rozdíly proti otevřenýmu jsou v desítkách km/h.

některý spitfiry mají automat. tam je třeba měřit asi hned po startu.

Ty údaje (především o maximálkách a stoupavosti) v "HardBall's Aircraft Viewer" mají odpovídat výkonům ve hře nebo reálu ?
 
Jirka
paja_cz napsal:
Ty údaje (především o maximálkách a stoupavosti) v "HardBall's Aircraft Viewer" mají odpovídat výkonům ve hře nebo reálu ?


Pokud jde o tohle, pak kdysi na SimHQ se tím kdosi zabýval.

http://www.geocit...UMMARY.pdf
 
312_Jura
paja>ted uz nicemu.. kdysi mozna tem ve hre..
Upravil/a 312_Jura dne 09-12-2005 17:01
 
http://spitfire.ic.cz/
MK_Paja
Jirka EAF310 napsal:
paja_cz napsal:
Ty údaje (především o maximálkách a stoupavosti) v "HardBall's Aircraft Viewer" mají odpovídat výkonům ve hře nebo reálu ?


Pokud jde o tohle, pak kdysi na SimHQ se tím kdosi zabýval.

http://www.geocit...UMMARY.pdf

Dík, opravdu zajímavé. "Krátkokřídlej" spit by se měl mít v reálu podobnej roll rate jako FW_190 :no:
 
MK_Paja
Jirka EAF310 napsal:
A jestě by to byl jeden i s grafy.
http://airwarfare...2Wb-60.zip

Tenhle prográmek je pěknej ale nějakej nedodělanej, chybí tam údaje u spousty letadel, hlavne jap. Kička a USN F4F...
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-05-2024 07:41
Zkusil bych se zeptat na fóru 310raf.com

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

34,965,158 návštěv