May 14 2024 20:23:52
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 14

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Překryt kokpitu u spita
Hoper
no vidiš, a já to zatím viděl jen u Thuda :))
máš k těm tvým letadlům nějaké foto ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
ringlett
Hoper napsal:
no vidiš, a já to zatím viděl jen u Thuda Úsměv)
máš k těm tvým letadlům nějaké foto ?


no ju mám, ale nemám tu knihovnu.
 
clone9cz
Samý nesmysly, musíte si to zdůvodnit nějak vědecky ! To okýnko je tam totiž z důvodu lítaní za mlhy, né chcaní. A před tím, než bylo zavedeno, tak se běžně stávalo, že piloti bourali bez příčiny v mlze do země. Důvod byl naprosto jednoduchý, lom světla. Díky různé hustotě prostředí před (tedy uvnitř kabiny) a za překrytem (vně) kabiny, způsoboval lom zkreslení obrazu a piloti si v mlze mysleli, že je země ještě daleko, a tak v klidu letěli až nabourali. Technicky se tomu říká "Controlled flight into terrain" a než se přišlo na to, že stačí přidat okýnko na překryt a při zhoršeném počasí pustit mlhu dovnitř, tak umřelo hodně pilotů. Tímto trikem se stalo prostředí před i za překrytem homogení, čímž se potlačil lom světla, a již nedocházelo k nehodám za mlhy či ranního oparu.
 
http://www.wwii-illusion.net
FK_Rychtyg
To mi příjde jako nesmysl, je to někde doložené?
 
ZVP_Hekite
Chceš znevažovat Cloneho ? Vyděšený
Je to úplná 3,14čovina ...
... všichni přece vědí že tam to okénko bylo aby pilot mohl plivat po skopčácích !
V odborné literatuře jsem se dočetl že první úspěšný " plivací " souboj provedl Sgn. John Mc'Kinlley proti Oblt. Hanz von Dercke Dne 15. 8. 1940 nad anglickým kanálem , boj trval celkem 15 min a oba soupeři ho museli přerušit z důvodu nedostatku paliva a především pro extrémní dehydrataci. Souboj dopadl nerozhodně jelikož von Drecke zasáhl spluvou překryt a při druhém flusu zasáhl dokonce i hlaveň kulometu Spitfiru, Mc'Kinlley však zasáhl zpětné zrcátko a čelní štítek. Dreckeho emia
Upravil/a ZVP_Hekite dne 26-06-2010 16:58
 
http://zvp.wz.cz/
Vilik
Všechno špatně.
To okýnko se využívalo pro změnu aerodynamických vlastností. Stačilo aby pilot otevřel okýnko a pomocí ruky reguloval obtékání vzduchu kolem letadla a tím umožnil zvýšení rychlosti.
 
TozziFan
Kua všechno špatně. Každej přeci ví, že tyto překryty kopírovaly na základně smlouvy o dodávkách z Ameriky. A když kopírovat, tak se vším všudy. Tyto otvory měli američtí piloti kvůly McDriver´s.Mrknutí
 
lochness
clone9cz napsal:
Samý nesmysly, musíte si to zdůvodnit nějak vědecky ! To okýnko je tam totiž z důvodu lítaní za mlhy, né chcaní. A před tím, než bylo zavedeno, tak se běžně stávalo, že piloti bourali bez příčiny v mlze do země. Důvod byl naprosto jednoduchý, lom světla. Díky různé hustotě prostředí před (tedy uvnitř kabiny) a za překrytem (vně) kabiny, způsoboval lom zkreslení obrazu a piloti si v mlze mysleli, že je země ještě daleko, a tak v klidu letěli až nabourali. Technicky se tomu říká "Controlled flight into terrain" a než se přišlo na to, že stačí přidat okýnko na překryt a při zhoršeném počasí pustit mlhu dovnitř, tak umřelo hodně pilotů. Tímto trikem se stalo prostředí před i za překrytem homogení, čímž se potlačil lom světla, a již nedocházelo k nehodám za mlhy či ranního oparu.


...k tomuhle se priklanim. prukopnikem byl jisty Kebule, ktery experimentoval s varenim mlhy v kokpitu
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
311_Rampa
Já si myslím, že pilotům chyběl ten pocit "vlající šály" a tak jednoduše, toto okénko otevřeli, konec šály prostrčili ven a šála vlála jako za starých dobrých časů hadraplánů Mrknutí
Upravil/a 311_Rampa dne 27-06-2010 01:24
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

34,876,854 návštěv