Útoky na pozemní cíle 4.10+
|
LangMaster |
Přidané 05-02-2012 10:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 379
Založený: 01.06.09
|
chicky napsal:
311_LangMaster napsal:
chicky napsal:
Specielně pro bratra darktatku zkusím o víkendu vyrobit verzi pro androidy od 1.6 nahoru Když už si nás naladil tak jsem něco dej co poběží alespon na 2.3.6 díky
Byl už víkend? Dej mi čas aspoň do sobotního oběda Jo díky to čekání na nový BT aby šel ve win7 je už dlouhé ještě jednou díky Samsung Galaxy S jede to.
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
|
|
|
|
Lark |
Přidané 05-02-2012 13:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 113
Založený: 06.08.11
|
311_Lark napsal:
57_OTU ajvn napsal:
JO jenemže mi se tabulka nainstaluje deformovaná:
čísla jsou mimo okénka a celé jsou nějak šejdrem. Skoušel jsem ji stáhnout ruzně. A furt stejné.
Zkus zmensit velikost ikon na plose. |
|
|
|
saldy |
Přidané 18-02-2012 11:55
|
Diskutující
Příspěvek: 3575
Založený: 29.01.09
|
Jak jsem měl příležitost, zkoušel jsem na síti horizontálně bombardovat, tedy zkoušet to, co jsem se v tréninku naučil. Na servrech AH, BP a Warclouds, jinam mě to nepustí, nebo je to arkáda.
Německý zaměřovač
Elevace 40°, cíl je ve středu, zapínám automatiku, během pár sekund automat odhodí všechny bomby. Automatika je dobrá hlavně u námořních cílů, protože po okamžiku její aktivace se už nemusím starat o odvoz, následující drahocené sekundy mohu využít na směrové korekce s trimem a je lepší to dělat postupně, než najednou. U letních map pro zadání do zaměřovače odečítám z TAS -30km/h, u zimních map TAS -40km/h. U některých letounů je třeba při odhozu podsadit, je už na každém jak se s tímto vypořádá, jestli si podsazení převede na dílky na stupnici, nebo dokáže odhadnout od oka. U velké letadlovky to znamená, že s některými letouny mířím na střed a s jinými na začátek až mírně před loď.
Bombardéry s podsazením
G4M1
He-111 H6
Pe-2 (84)
Pe-2 (110)
Il-4
Bombardéry s cílením na střed
Ju-88
He-111 H2
Pe-2 (359)
Pe-8
SM.79
Ruský zaměřovač
Zde k hodnotě TAS pro zadání do přístroje přičítám u letních map +20 km/h a u zimních map +10 km/h.
Tabulky pro výškové odhozy jsou zde:
http://www.sturmo...y/ias-tas/ (Kdyby to někdo chtěl náhodou v excelu tak sz)
Tabulky se mi osvědčily, hodnoty pro odhoz nad cílem se již moc nemění, protože se však předpokládaná rychlost může lišit nebo na poslední chvíli změnit, je dobré si ty převody poznačit tužkou na papír, např, 290=320, 300=330 nebo 310=340. Ještě jedna důležitá věc, neni nic horšího než když vytrimovaný letoun ztrácí výšku a musíte se zdržovat s její úpravou. V tomto případě dejte výškový trim na maximum, tak aby byl letoun těžký na ocas. |
|
|
|
Frank |
Přidané 18-02-2012 18:00
|
Nováček
Příspěvek: 22
Založený: 24.02.08
|
saldy napsal:
Tabulky se mi osvědčily, hodnoty pro odhoz nad cílem se již moc nemění.
Náhodně jsem zkontroloval pár hodnot a vypadá to na starý známý vzorec, co používají ty bombsight table programy výše a různé jiné tabulky po netu se válející - to je super zpráva, že aspoň na něco zůstává stejné a použitelné, díky saldy |
|
|
|
saldy |
Přidané 18-02-2012 19:14
|
Diskutující
Příspěvek: 3575
Založený: 29.01.09
|
Ano, psal jsem to výše, je to přepis z BT2, hodnoty v tabulkách odpovídají téměř jistě Krymské mapě a nezměnily se. Odchylky TAS jsou tak malé, že je nesmyslné dělat rozdíly v mapách, univerzální opravu jsem udělal pouze pro zimní mapy a zatím to funguje. Pozor na chyták, mapa Šalamounovy ostrovy má stejnou TAS jako zimní, ale třeba to tak má být. Každopádně to sem píšu s pokorou, jestli se vše potvrdí či něco vyvrátí, nato toho budu muset odházet ještě mnohem více, např. velmi vysoké výšky mohou mít zase svá specifika atd... |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 18-02-2012 19:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
saldy napsal:
Ještě jedna důležitá věc, neni nic horšího než když vytrimovaný letoun ztrácí výšku a musíte se zdržovat s její úpravou. V tomto případě dejte výškový trim na maximum, tak aby byl letoun těžký na ocas.
Coz je velka chyba, pak je ten zamerovac vychylenej az o nekolik stupnu a tech par set vejskovejch stop nehraje roli stejne clovek nikdy poradne nevi v jaky nadmorsky vejsce ten cil je. |
|
|
|
saldy |
Přidané 18-02-2012 20:54
|
Diskutující
Příspěvek: 3575
Založený: 29.01.09
|
To má logiku, zaměřovače nemají gyroskop nebo tak něco, nepřemýšlel jsem ale nad tím. Přelétám to znova, bez ostrého trimu, možná odpadne to moje dělení bombrů, odchylku teď odhaduju spíše malou, no uvidim jak to dopadne. |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 19-02-2012 09:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Panove, nenechte se nasledujicimi radky pripravit o prijemny cas straveny u testovani jak to ve Sturmovi vlastne pada. Urcite vas to bavi a tak to delejte dal. A myslim to bez ironie.
Nicmene, kdyz mne kdysi davno prestalo bavit honit pravitko po Olegove tabulce a vznikla myslenka na BT, zabyval jsem se tim samym. A zaver? Nema smysl do vypoctu aplikovat realitu. Ve hre je zjednodusena. Jak? To vi jen Oleg sam. Takze jedina dostupna relevantni data jsou z historicke Olegovy tabulky. A to pro mapu Krymu. Jak je to na ostatnich buh sud. Jestli je letadlo "podrovnane" trimem a promita se do polohy zamerovace a vysledku bombardovani jakbysmet. Stejne jako spousta ostatnich faktoru, se kterymi se v realu pri zamerovani pocitalo.
Zasadnim nedostatkem hry vzdy byla absence vyskovych parametru krajiny. To by se mne osobne v mapach libilo nejvice.
Ostatni nepresnosti berte jako priblizeni k realite, nebot i pri znalosti a moznostech nastaveni vsech parametru to tenkrat v level bombingu nehazeli uplne tam, kam chteli. Nekdy dokonce uplne jinam...
Upravil/a WT_Pedropan dne 19-02-2012 09:43
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 19-02-2012 21:17
|
Stařešina
Příspěvek: 5620
Založený: 30.09.05
|
No ja zasnu, ze nekomu, kdo se snazi zredukovat cely problem na jediny bod "kdy odhodit", vadi nektera zjednodusseni ve hre... |
|
|
|
Hoper |
Přidané 19-02-2012 21:23
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
pokud někomu vadí rozptyl raket, tak se mrkněte, jak to "fungovalo" ještě v Namu :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 19-02-2012 22:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
LesniHU napsal:
No ja zasnu, ze nekomu, kdo se snazi zredukovat cely problem na jediny bod "kdy odhodit", vadi nektera zjednodusseni ve hre...
Pane nadlesni, pripoustim, ze tuhle poznamku jsem tak docela nepobral... |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 20-02-2012 00:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5620
Založený: 30.09.05
|
No, je to vlastne jednoduchy :-). Lofte ve hre funguje bezvadne. Ano, neni stabilizovan na rovinu, ano, nepocita spravne s odporem bomb, a tak dale a tak dale, ale to mu presnosti vcelku neubira.
Naproti tomu se spousta lidi snazi si "zjednodussit" zivot a nejak najit ten jeden spravne uhel, kam mirit pri odhozu. To samozrejme poradne nefunguje. Proc? Protoze hra je mnohem komplexnejsi. No a ironie je, ze nekdo rekne, ze ve hre je to zjednodussene. Hra modeluje spoustu vlivu a k tomu i mechanizmy, ktere to stejne jako ve skutecnosti usnadni ci umozni obejit - konkretne onen Lofte se svym motorovym pohybem s nastavovanim rychlosti a tim zabudovane kompenzaci vetru, rychlosti cile a prepoctu tas.
Samozrejme v posledni dobe, kdy pribyly dalsi stroje s odlisnymi zamerovaci, uz neni situace tak trivialni. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 20-02-2012 08:15
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
saldy napsal:
... do zaměřovače odečítám z TAS -30km/h, u zimních map TAS -40km/h. U některých ...
Ty nás chceš zmást ?
Ještě sem postni boční nebo protivírt, pak ti to zkontroluju podle mé vlastní tabulky.
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 20-02-2012 08:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Uz rozumim. Me na tom celem kdysi zarazilo, ze kdyz je k dispozici od Olega jen jedna tabulka, podle ktere jsem zpetne stanovil prepoctovy vzorec do BT, tak to stejne nekdy, nekde a s necim nefungovalo presne. Kdyz jsem to navic porovnal s vypocty, ktere se pouzivaly ve skutecnosti, tak to zase nevychazelo. Jenze i ty byly z me strany nepresne, protoze nektere parametry jsem zadaval aniz bych vedel, jak je to nasimulovane ve hre. Takze nezbylo nez konstatovat, ze na realitu prdim a musim vychazet z toho, jak to Oleg ASI myslel a co tam namichal. A z ceho a jak to michal jsem se nedozvedel.
Navic ve hre nejsou informace, ktere to presne zamereni umoznuji (smer a sila vetru, tlak a teplota vzduchu, relief terenu a pod.). Takze to na prvni pohled vypadalo, ze to ma NEJAK? zjednodusene, aby se s tim uzivatele vubec nejak poprali.
Pokud by bylo k dispozici vse, co je v tom koktejlu namichane, BT by vypadal podstatne jinak, to je jasne.
Ale myslim, ze v zasade jde o pendrek. Plus minus to funguje... |
|
|
|
saldy |
Přidané 20-02-2012 11:12
|
Diskutující
Příspěvek: 3575
Založený: 29.01.09
|
clone9cz napsal:
saldy napsal:
... do zaměřovače odečítám z TAS -30km/h, u zimních map TAS -40km/h. U některých ...
Ty nás chceš zmást ?
Ještě sem postni boční nebo protivírt, pak ti to zkontroluju podle mé vlastní tabulky.
Špatně položená otázka, když je vítr tak to prostě letí mimo, to se nedá nic dělat. Učím se to, stálo to moře času odskoušet a dávám sem nějaký způsob XY, který neprohlašuju za ten správný a nejlepší. |
|
|
|
falkon |
Přidané 21-02-2012 09:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
clone9cz napsal:
Ještě sem postni boční nebo protivírt, pak ti to zkontroluju podle mé vlastní tabulky.
Clone, a co kedy si do Saldyho prestal rypat a svoje tabulky so zapocitanym vetrom sem zverejnil rovno?! To bude pre celu diskusiu omnoho prinosnejsie... |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 21-02-2012 11:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
falkon napsal:
clone9cz napsal:
Ještě sem postni boční nebo protivírt, pak ti to zkontroluju podle mé vlastní tabulky.
Clone, a co kedy si do Saldyho prestal rypat a svoje tabulky so zapocitanym vetrom sem zverejnil rovno?! To bude pre celu diskusiu omnoho prinosnejsie...
Pitomy problem je to, ze pokud silu a smer vetru neuvede autor mise v Briefingu, tak uz to ve hre nezjistis. Takze i tak jsou ti tabulky na houby... |
|
|
|
saldy |
Přidané 21-02-2012 12:32
|
Diskutující
Příspěvek: 3575
Založený: 29.01.09
|
Thor ve svém manuálu napsal, že 99% cílů se nachází v téměř nulové výšce, on tenkrát létal jiné servry, ale i dnes mu v tomto můžu dát zatím za pravdu, tvůrci map jsou k nám v tomto velmi přívětiví, i na mapě Slovenska sedí cíle pěkně v údolí. Je taky možné, že výškoměr je nastaven na nejnižší výšku té které mapy. To nevím. |
|
|
|
lochness |
Přidané 21-02-2012 13:00
|
Uživatel
Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Pedropan - na mapach, ktere nemaji zakazanou komunikaci s vezi, se da zjistit smer vetru zavolanim na zakladnu s dotazem na pocasi. No o sile vetru pravda nikdo nic nerekne, coz je skoda. Pritomnost tohoto udaje by byla dobra aspon u informaci o nastaveni roznetky pod TAB klavesou.
Me osobne se zda prehnany pozadavek, aby samotny bomber trefoval na 100% z velke vysky cil velikosti nakladaku ci male lodi. Nevim, jak to bylo v realu, ale pripada mi to nemozne. Hlavne proto, ze kdyby to bylo snadne za ww2, nebylo by treba dnes drahe "inteligentne" navadene munice, aby se omezily civilni ztraty. U skupiny letadel je to neco jineho, tam je pravdepodobne, ze formace cil trefi. Na druhou stranu, kdy se nas na beznych df servrech sejde dostatek bombarderu, abysme mohli udelat formaci
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 21-02-2012 13:01
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Falkone, já bych to viděl na úplně jinou diskusi. Hlavně metodu a výpočet sem neuvádím, abych nikoho nesvedl na zcestí v případě existence možných alternativních způsobů, o kterých ani netuším.
|
|
|