May 13 2024 05:37:50
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
CoD: Komplexní správa motoru
Valec
Diky Smudlo.Ty tabulky jsem uz sice nekde studoval na jinem foru ale urcite to nebylo tak hezky popsane v cestine.Clovek se zas dozvi neco noveho.Ja uz to chlazeni motoru smesi zkousel davno ale nezdalo se mi ze to funguje.Mas nejakou sajnu o kolik by se asi mela snizit teplota at uz bohatou ci chudou smesi?
 
Alin
310_cibule napsal:
Mimochodem: asi si toho většina z Vás všimla, ale možná někdo ne.

Nejméně dvě éra (blenheim a Ju 88) mají různé páky ovládající důležité funkce umístěny tak, že je nemáte sebemenší šanci vidět (jsou vzadu za sedadlem pilota, trackIR tam nedohlédne, POV už vůbec ne).

Buď je třeba to namapovat na klávesu (např. směs a úhel vrtule u blenheima, jsou hodně důležité), nebo využít jednoho z mnoha drobných Úsměv bugů v CoD.

Když začnete myší šmátrat po levé straně opěradla, časem zachytnete poslepu některou páku. V tu chvíli se Vám zobrazí, co je to zač. No, a pak jí intuitivně posouváte tam, kde si myslíte, že by měla být. Je to poněkud neohrabané, nepřesné, nablblé, ale včera se mi díky tomu poprvé podařilo neuvařit blenheima Mrknutí


Hele:
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6356/blen.jpg[/img] is not a valid Image.

a to jen myší. Zmáčklé kolečko +pravá myš a chová se mi to jako trackir, říkám tomu mouseir.Šklebící se

Takhle to funguje:
http://www.youtub...F7&index=2
Upravil/a clone9cz dne 04-07-2012 21:37
 
310_cibule
Aline, sakra, dík, tohle fakt bodlo...

Blbej Oleg, blbá hra, dyť to říkám pořád (klidně mohli ty páčky namodelovat někam, kde nebyly, a nemuseli ze mě dělat vola, hajzlové).

P.S. Ale pořádný manuál ke každému letadlu bych též uvítal. I když nakonec tohle "objevování" komunitou taky není k zahození, moc si ho užívám.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
WT_Schmouddle
No u britů to nemůže fungovat, protože ten ovladač směsi by měl být jen dvoupolohový, full rich a full lean. Takže si s tím takhle hrát nemůžeš. (Oleg to má nějak divně)

To co popisuju já jsou Lycomingy a Continetaly na Cessnách a tak.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 19-04-2011 16:10
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
Opitze
YouTube Video



Tak jako myslím, že celý ten CEM si můžete strčit víte kam... Já ten BOB na tom externím hard disku nějak rituálně smažu, nahraju se při tom a postnu to na youtube...
Upravil/a clone9cz dne 04-07-2012 21:38
Válka a korupce se nedá oddělit.

Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
 
Hoper
Takže nejen ve Spitu, ale i v Hurri by páčka směsi měla chodit jen Min a Max ? Nic mezi ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Valec
Rolls-Royce Merlin Aircraft Engine Repair Manual http://aviationsh...77_85.html
 
Farky
Jo, Hurricane Mk.I měl jen dvě polohy ovladače směsi - Rich a Weak, nic mezi tím.

Ten manuál co sem linkoval Válec je vám bohužel asi k ničemu, tyhle Merliny už to měly plně automatický. Proto tam na obrázkách chybí páčka pro směs. Bude se to hodit až na Spitfira Mk.IX/VIII (možná Mk.V Late).
 
Joe Hallenbeck
Mk.V lítaly s Merlinama 45,46,55,55A,56, jestli se nejak brutalne nepletu a tam teda nevim jak to bylo, ale řekl bych, že taky pouze dvoupolohové.
313_FlyBoy
RY-C
 
310_cibule
WT_Pedropan napsal:
310_cibule napsal:
P.S. Ale pořádný manuál ke každému letadlu bych též uvítal. I když nakonec tohle "objevování" komunitou taky není k zahození, moc si ho užívám.


Ale uznej, ze kdyby ti nekdo takhle prodal pracku, tak mu pujdes rozbit hubu, protoze ji sam budes mit rozbitou od manzelky, touzici vyprat tvoje smrdute fusakle... Vyděšený


No, to tedy ne, nejsem násilník (navíc mne prakticky každý, včetně mé vlastní ženy, jak jsi správně uvedl, přepere Úsměv

Když jsem s něčím nespokojen, domáhám se svého práva v rámci platných pravidel. Pokud neuspěju (ať už proto, že pravidla mi žádnou šanci na úspěch nedávají, či proto, že jsem si nedokázal - třeba z objektivních čili vnějších důvodů, tedy ne vlastní vinou - prosadit jejich dodržování), zbývá mi jen získaná zkušenost (též není k zahození, například už si nekoupím nic, s čím mám špatné zkušnosti).

Jenže: Já jsem spokojený. Fakt. Dostal jsem za pár stovek víc, než jsem čekal. Nechci štvát ty zástupy zklamaných, vím, že to řada lidí ani pořádně nerozchodila, ale já už si to užívám desítky, možná i stovku hodin (daleko víc, než mi kdy dala jakákoliv střílečka za stejný prachy). Podrobný návod o dvou stech stránkách byl byl moc fajn, ale takhle mne to také baví.

Teď nebudu přes Velikonoce doma u svého PC. Už nyní mám absťák, že nebudu moci zkusit těch spoustu věcí, který chci. Třeba konečně zkrotit Blenheima (strašně mne baví, jak furt padám. Přece musím jednou přijít na to, co dělám blbě). Znovu říkám, nechci nikoho srát, ale já dostal skvělou hračku, která mne hrozně baví (a zatím to nevypadá, že by hned tak přestala).

P.S. Ale uznávám, že jsem poněkud nestandardní magor Cool

P.P.S. Teď jsem zjistil, že jsme v nepatřičním vlákně. Tady to má být o správě motoru. Pokud tedy má někdo zájem v této debatě pokračovat, můžeme. Ale přesuňme se pod jiné vlákno, kam to patří.
Upravil/a 310_cibule dne 20-04-2011 13:18
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Mě by zajímalo, jestli budíky teplot a tlaků ukazují smysluplné hodnoty a dá se dle nich létat Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
Fuči, párkrát jsem měl pocit, že to nesedí. Například u jednoho z bombrů (teď nevím u kterého), jsem točil na zemi motory několik minut - pravda na nízký otáčky a s plně otevřeným hladičem - a voda byla pořád na nule). Ale jinak mi přijde, že to vesměs funguje, i když třeba s plnícím tlakem vůbec pracovat neumím. Možná Válec bude vědět víc.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
WT_Schmouddle
Cibule....představ si člověka.....který ví co a jak má fungovat aby to letělo....to tvoje skvělé obodbí zjišťování onnějak nemá....a tedy hned letí (tedy hned poté, co zjistí že klikatelný kokpit je klikatelný jen ocamcaď pocamcaď) a který začne zjišťovat příšernosti, co mj. v CEM jsou a které naprosto odporují jeho znalostem a zkušenostem. Co si o tom má myslet? Úsměv

A BTW plnící tlak? Nevím jak na Blenheimu, ale měla by tam být ryska za kterou už ne. V Hurri a Spitu je..Úsměv
A BTW 2: Ono se dá s Blenheimem spadnout? Co s tím proobha děláš? Já jsem při normálním lítání letadlo ani nepoškodil, FM je hodně, hodně přívětivý.Úsměv
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
WT_Schmouddle
Mimochodem, když už jsem se dotknul toho FM, tak to smrdí taky. Hodně moc. Vrabci na strese si cvrlikaji, že prej Tigermoth v divu 900kmh? Šklebící se
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
3BAP_Cassius Chaerea
No tak jsem to zkoušel a Tiger moth dal 210 mil a upadlo mu levé křídlo a ani bez toho křídla nedal víc jak 240 mil.
 
310_cibule
Schmouddle,

v Blenheimu mám v podstatě dva problémy:

1) Nejsem s to udržet ho při rozjezdu ve směru, ve kterém chci, nejde uzamknout ostruha (tedy mě ne, ale ve stuce třeba jde), nevím, jestli to šlo v reálu (většinou to jede, kam chce, když mám kliku, vyhnu se stromům a zvednu to; to samé v B.R. 20, jinde ne).

2) Dříve či později (tak do minuty, dvou letu) mi to nahlásí, že mi z nějaké skříně teče olej a morory jdou brutálně z obrátek. Jen tak tak to dotáhnu na nouzák. Popravdě řečeno nemám moc času na testování, zkoušel jsme to tak desetkrát, takže jsem ještě neotestoval všechna nastavení (směs, vrtule, přípusť, otáčky, atd.).

Co se týče FM. Jsem laik, nikdy jsem reálné letadlo nepilotoval. Mám v tomto ohledu něco něco načteno, ale zdaleka ne tolik, co ty. Simy létám cca. šestnáct let (ale nejsem žádné eso ani akrobat, naopak, spíš pořád lama). I to je možná důvod, proč se mi tento sim zatím dost líbí a nemám s ním tak velký problém, jako jiní. To, co já od simu čekám, splňuje (ano, bude to chtít ještě několik patchů, pak bych mohl být myslím dokonale spokojen). A z hlediska jiných ne. To je normální, že od simu či vlastně čehokoliv na světě každý očekává něco trocu jiného. Ideál neexistuje.

P.S. Ano, Cassi, to s tím Tiger Mothem je klasická "urban legend" či spíše internetový "hoax". Jsou jich plná fóra. řada lidí se baví tím, že je přetiskují i sem.
Upravil/a 310_cibule dne 20-04-2011 16:23
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Farky
Joe Hallenbeck napsal:
Mk.V lítaly s Merlinama 45,46,55,55A,56, jestli se nejak brutalne nepletu a tam teda nevim jak to bylo, ale řekl bych, že taky pouze dvoupolohové.


Jasně, Mk.V neměly Merliny 66 (a vejš). Pozdější "pětky" (i Hurricane II btw) ale měly plně automatické nastavování směsi, tak jako Mk.IX/VIII. Jinak řečeno, žádná páčka nastavení směsi tam nebyla. Proto jsem zmínil Mk.V late. Ale to sem moc nepatří, na "pětku" si ještě asi počkáme. Pokud se teda dočkáme.
Upravil/a Farky dne 20-04-2011 16:34
 
Valec
Hosani.Hledam a hledam a nikde nemuzu najit nastavovani nebo vami hlasene jen 2 polohy mixu u Harika Mk.I .Sice je pekne ze rikate jen 2 polohy ale ja bych potreboval nejaky ten dukaz.Znate to:jedna pani povidala,Jsem strasne neduverivy clovek. Úsměv Dekuji za linky.
 
Hoper
Cibule, ty kecale... pokud chceš vědět, kolik PŘESNĚ jsi odlétal hodin, tak se zeptej steamu... ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
EAGLE-Shifter
já našel akorád tohle:

http://airwarfare...&Itemid=54

pak tu mám owners workshop manual Hawker hurricane 1935 od Haynes tam to bude určitě, aleještě jsem v tom nehrabal, doporučuju.
Ale nemůžu najít odkaz pro Supermarine Spitfire od haynesu, tak kdyby někdo věděl..
Upravil/a clone9cz dne 04-07-2012 21:46
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

34,867,109 návštěv