May 19 2024 15:49:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
olda Olde maly
Kdo se těšil na něco jako simulace, ať zapomene. Pořád tam budou převažovat arkádové prvky. Mě stačilo, co se strhlo na ofiko fóru, když v HB vypli pohled z kokpitu. Inu přece jde o udržení hráčů a tím pádem o prachy. Když tedy většina chce aby to bylo tak neb onak, tak to tak bude. To přece ale všichni víme, že? A většina hráčů jsou přiblblé ruské dětičky, které zajímá jen střílečka. Takže asi tak moje zkušenosti s tímto paskvilem Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Baron
Ano. Olda má pravdu. Je to arkáda s niekoľkými prvkami simulácie. Na simulátor to však nestačí. Na druhej strane - niet sa čo čudovať, pri tých desiatkach lietadiel je prakticky nemožné spraviť na každý stroj odpovedajúci FM. Takže kto chce simulátor z WW2, má na výber módovaný IL2 alebo CLoD.

Ale grafika je tam skutočne krásna.
Hals - und Beinbruch!
 
313_Nevo
V com je to vlastne arkada oproti modovanej IL2 ked sa zda (podla toho co napisal LEON) ze sa daju namapovat a "ovládat směs, úhel listu vrtule, kompresor apod. prvky engine managementu"?

Momentalne to sice asi nefunguje, bo zrejme sa este v ramci bety k dokonceniu tohoto nedostali.

Povedzme ale, ze uz je to dokoncene a ten engine management funguje, v com je to potom arkada proti IL2 mod?
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
1stCL_Fucida
313_Nevo napsal:
Povedzme ale, ze uz je to dokoncene a ten engine management funguje, v com je to potom arkada proti IL2 mod?


Systém přehřívání/opotřebení?
G-limity?
Odladění spotřeby?


DT posunul stařičkého ILa z hlediska kompexnosti FM jednoduše dále, než kde je (v současnosti) WT.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
LEON
Možnosti engine managementu ve WT jsou na úrovni starého IL-2 1946, alespoň podle pohledu do CONTROLS. Takže např. směs, chladič, úhel vrtule, kompresor, což je na MMO-RPG hru víc než dostačující. Jenže ve WT je ten všudypřítomný prvek PILOT a jeho aktuálně naskilované dovednosti, které má každý hráč u toho svého ,,pilota“ úplně jiné a které tu mají v souboji zásadní vliv, s tímhle se člověk ve všech ostatních simulátorech jako IL-2, ROF, DCS apod. vůbec nepotká, protože tam mají všichni piloti naprosto stejnou odolnost proti přetížení, stejnou fyzičku a stejný zrak. Takže pokud mám ve WT naskilovaného pilota s vysokou odolností proti přetížení, staminou atd., tak si můžu dovolit utáhnout zatáčku a ukroutit s FW190 třeba i daleko obratnější La-5, pokud v té Lavočce bude mít hráč nenaskilovaného pilota s nízkou odolností proti přetížení a s horší fyzičkou. A jak pak chcete porovnávat v tomto prostředí FM, když má každý toho svého pilota na jiné úrovni??? Co se mně zdá jako ,,arkádové“ (i když tenhle pojem nemám moc rád), tak spíš ty všudypřítomné poblikávající nápisy na HUDu, které nemají ve WW2 kokpitech co dělat. A možná trochu ,,velkorysé“ zásahové zóny, ale to se táhne s engine z dob IL-2 WOP, i když i to je ve WT už trochu lepší, než v tom IL-2 WOP, co si matně pamatuju.
 
https://www.rcfree.eu
olda Olde maly
Zde je tabulka Hotových FM letadel ve WT https://docs.goog...nTMg#gid=0. A pokud mohu osobně říci, tak u takového Jaku-1B jsem žádný rozdíl před a po dodání FM nezaznamenal. A to jsem s ním něco odlítal. Jak v arkádě tak ve HB. Navíc jak chcete létat full Real s bombrem, když chybí kokpit? Je tpo prostě arkáda a někam přidaj nějaký ten simulační prvek. A tak to i zůstane. Spousta hráčů je zklamaných z toho, že proklamace nekorespondují s realitou. Nu což. Je tu starý dobrý IL a pošramocený CoD. Ale obojí o mnoho lepší, než arkádová zmršenina WT. Naštvaný
Upravil/a olda Olde maly dne 19-12-2012 13:09
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
WT_Horrido
A že je každý pilot jiný je arkádové? To mi připadá až nechutně neherně realistické. Vyděšený
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
olda Olde maly
LEON napsal:
Jenže ve WT je ten všudypřítomný prvek PILOT a jeho aktuálně naskilované dovednosti, které má každý hráč u toho svého ,,pilota“ úplně jiné a které tu mají v souboji zásadní vliv, s tímhle se člověk ve všech ostatních simulátorech jako IL-2, ROF, DCS apod. vůbec nepotká, protože tam mají všichni piloti naprosto stejnou odolnost proti přetížení, stejnou fyzičku a stejný zrak. Takže pokud mám ve WT naskilovaného pilota s vysokou odolností proti přetížení, staminou atd., tak si můžu dovolit utáhnout zatáčku a ukroutit s FW190 třeba i daleko obratnější La-5, pokud v té Lavočce bude mít hráč nenaskilovaného pilota s nízkou odolností proti přetížení a s horší fyzičkou. A jak pak chcete porovnávat v tomto prostředí FM, když má každý toho svého pilota na jiné úrovni???


Proto je to kravina si myslet něco o simulátoru. Páč ve skutečnosti hrají roli zkušenosti, fizička zcela určitě, ale že by předčily možnosti a letové charakteristiky stroje, tak o tom teda přesvědčen nejsem. Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
313_Nevo
No tiez mne osobne prijde to naskilovanie pilota ako rozsirenie simulacie, a nie ako arkadovy prvok. Úsměv

Btw LEONe to ukrutenie rookie La5 nejakym naskilovanym ace Fw je odzkusane, alebo to tak len 'vyzera' z toho ze piloti sa mozu skilovat?

olda mady napsal:...
Je to prostě arkáda a někam přidaj nějaký ten simulační prvek.

Nespada do tejto definicie aj IL2? Alebo tie tri prvky ktore napisal Fuci robia ten rozdiel medzi arkadou a simulaciou!? Verim ze pre niekoho asi ano.

Co sa tyka bomber kokpitov:

FAQ
What plans do developers have for the nearest future of War Thunder?
...
* cockpits for bombers.

Upravil/a 313_Nevo dne 19-12-2012 13:42
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
olda Olde maly
313_Nevo napsal:
No tiez mne osobne prijde to naskilovanie pilota ako rozsirenie simulacie, a nie ako arkadovy prvok. Úsměv

Btw LEONe to ukrutenie rookie La5 nejakym naskilovanym ace Fw je odzkusane, alebo to tak len 'vyzera' z toho ze piloti sa mozu skilovat?


Simulovat pilota? Cool Sem si myslel, že to máš dělat Ty. Co se týče FW-190 vs. La-5 je to tak. Jako spousta jiných příkladů, kdy Hurrik utočí Zero, Bf-109 G6 Jak-3 atd. atd.
Mě by simulace stačila tak jak to ve skutečnosti bylo, samozřejmě v rámci možností. Zapnout co se má, nastavit co se má aby člověk vůbec odstartoval s tím, že dále působí další a další vlivy, které by tam měly být.
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
TozziFan
WT_Horrido napsal:
A že je každý pilot jiný je arkádové? To mi připadá až nechutně neherně realistické. Vyděšený

Tohle bych bral, kdyby...
Každé nové spuštění hry by znamenalo např. nový den na frontě. A v rámci nového dne by náhodně přiřadil skill:
- pilot den předtím nelítal a jen odpočíval na ubikaci
- pilot se včera dostal na kavalec až pozdě v noci kvůli novým děvčatům ve městě
- pilot včerejší den absolvoval několik tvrdých soubojů a po přistání ho museli vyndavat z kokpitu mechanici.
apd.
To že se skilují piloti, bude zase jen o tom, kdo je ochoten strávit více času u PC/vytáhnout z peněženky více peněz na extra příděl potravy. A to opravdu se simulací nemá nic.
 
WT_Horrido
To jako že odpočinutý ruský pilot co letěl na desátý bojový let a potkal Hartmanna který chlastal do noci s celou JG52 měl nějakou větší šanci? Úsměv

Maže se to nebo alespoň redukuje když pilot chcípne?


武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_Nevo
Mam na mysli simulovat napr. unavu pilota vzhladom na to kolko geciek pocas letu podstupuje, simulovat ziskavanie kondicie na zaklade odlietaneho poctu letov v streaku a tym vacsiu odolnost voci tejto unave atd.
Aj niektore simulacie pechotnych bojov maju take cosi - vojak moze bezat len nejaky urcity cas, potom sa unavi a musi sa 'zregenerovat' aby mohol bezat dalej.
Tak preco nie pilot? Mrknutí

Po smrti samozrejme vsetky skily na nulu, to by bolo fajn Úsměv

Kazdopadne je to novy a podla mna sviezi pristup k leteckej simulacii a pridava to dalsi rozmer.
Ci uz tento rozmer bude alebo nebude dotiahnuty k dokonalosti, alebo bude zmrseny peniazmi je cisto v rezii danych vyvojarov.
Upravil/a 313_Nevo dne 19-12-2012 15:10
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
tomaspelej
WT_Horrido napsal:

Maže se to nebo alespoň redukuje když pilot chcípne?



když Tě sestřelí a zároveň zabijou pilota tak je v další bitvě jakoby slabší (má horší mušku, vydrží míň G atd....) a kvůli tomu tam je skill STAMINA který toto redukuje.

u tý posádky to není zas tak jednoduchý. Nevím jak moc je to arkádový nebo simulátorový, ale rozhodně to vliv v boji má a ne zrovna malej.

U Spita Mk Vc mám pilota vycvičeného úplně na MAX včetně specializace ACE za orlíky a při manévrech mi téměř nečerná monitor a je to dost znát
 
Ajvn
No takže se nám tento počin prozatím ůspěšně vyvíjí v takové trochu lepší tančíky. Bohužel.

Neříkám, že bych to nevyzkoušel,ale od nově vivinutých, jakých koliv "letadýlek" jsem fakt čekal všecno možné jen ne 20 až 30 lidí na serveru.
To jsme tam kde jsme byli před 10ti léty.Vyděšený
 
LEON
To 313_Nevo: Já War Thunder zkouším jen tu a tam pro odreagování, takže nemám naexpíno tolik XP bodů, abych si všechny nasypal třeba do té Gé odolnosti a mohl změřit, na kolik mají tyhle fičůry vliv. (Nehledě na to, že než si vystřílím do planesetu toho FockeWulfa, tak mi narostou takovýhle fousy). K tomu by se musel vyjádřit někdo, kdo WT hraje naplno. Já to zmínil hlavně z toho důvodu, že se tu diskutuje o FM modelech letadel a v podstatě tu nikdo nezmiňuje vliv skilů, které si nakliká do svého pilota, ačkoliv ty skily mohou být v souboji rozhodující.

To olda maly: Sestřelováním soupeřů spíráš XP body a ty rozděluješ do dovedností a vlastností pilota (nebo jiných členů osádky), konec konců ve WT ho vidíš v kokpitu. Je to podobný princip, jako v ostatních MMO-RPG hrách.

To 57_OTU ajvn: Od začátku bylo prezentováno, že to bude ve stylu RPG, tak proč to překvapení? Buďte rádi, že tam vůbec nějaké prvky ze simulátorů jsou a že to není jen lépe vypadající Arrivals http://www.airriv...
Upravil/a LEON dne 19-12-2012 17:01
 
https://www.rcfree.eu
tomaspelej
57_OTU ajvn napsal:
No takže se nám tento počin prozatím ůspěšně vyvíjí v takové trochu lepší tančíky. Bohužel.

Neříkám, že bych to nevyzkoušel,ale od nově vivinutých, jakých koliv "letadýlek" jsem fakt čekal všecno možné jen ne 20 až 30 lidí na serveru.
To jsme tam kde jsme byli před 10ti léty.Vyděšený

20-30 lidí??? Spíš bych řekl 8-10 tisíc lidí......doba už trošku pokročila
 
LEON
On 57_OTU ajvn myslel počet lidí na jedný mapě... Co si tak všímám na Full Real Battle, tak mapy se spouštějí až při cca 48 lidech, to až tak málo na simulátor není, ale ,,Massive Multiplayer" počet to taky ještě není.
 
https://www.rcfree.eu
tomaspelej
tak to měl napsat že myslel v bitvě a ne na serveru....

Třeba mapa Korea má mít 200x200km a tam se určitě nebude lítat 15x15 lidí....chce to jenom vydržet.

Ale kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde.....
 
olda Olde maly
LEON napsal:
To olda maly: Sestřelováním soupeřů spíráš XP body a ty rozděluješ do dovedností a vlastností pilota (nebo jiných členů osádky), konec konců ve WT ho vidíš v kokpitu. Je to podobný princip, jako v ostatních MMO-RPG hrách.

To 57_OTU ajvn: Od začátku bylo prezentováno, že to bude ve stylu RPG, tak proč to překvapení?


1) To přece vím. Takže vytuňíme pilota na max. počet % a máme tady neporazitelného Chucka Norrise. Taky simulace Šklebící se
2) Není pravda. Původně bylo avizováno zcela něco jiného, pokud si pamatuji Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-05-2024 10:25
Akutní máte někdo fotku Spitfiru 313.SQN s invazními pruhy? A mohl bych ji vidět? Nemám jedinou ...

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

34,908,714 návštěv