Kdo se těšil na něco jako simulace, ať zapomene. Pořád tam budou převažovat arkádové prvky. Mě stačilo, co se strhlo na ofiko fóru, když v HB vypli pohled z kokpitu. Inu přece jde o udržení hráčů a tím pádem o prachy. Když tedy většina chce aby to bylo tak neb onak, tak to tak bude. To přece ale všichni víme, že? A většina hráčů jsou přiblblé ruské dětičky, které zajímá jen střílečka. Takže asi tak moje zkušenosti s tímto paskvilem
Ano. Olda má pravdu. Je to arkáda s niekoľkými prvkami simulácie. Na simulátor to však nestačí. Na druhej strane - niet sa čo čudovať, pri tých desiatkach lietadiel je prakticky nemožné spraviť na každý stroj odpovedajúci FM. Takže kto chce simulátor z WW2, má na výber módovaný IL2 alebo CLoD.
V com je to vlastne arkada oproti modovanej IL2 ked sa zda (podla toho co napisal LEON) ze sa daju namapovat a "ovládat směs, úhel listu vrtule, kompresor apod. prvky engine managementu"?
Momentalne to sice asi nefunguje, bo zrejme sa este v ramci bety k dokonceniu tohoto nedostali.
Povedzme ale, ze uz je to dokoncene a ten engine management funguje, v com je to potom arkada proti IL2 mod?
Možnosti engine managementu ve WT jsou na úrovni starého IL-2 1946, alespoň podle pohledu do CONTROLS. Takže např. směs, chladič, úhel vrtule, kompresor, což je na MMO-RPG hru víc než dostačující. Jenže ve WT je ten všudypřítomný prvek PILOT a jeho aktuálně naskilované dovednosti, které má každý hráč u toho svého ,,pilota“ úplně jiné a které tu mají v souboji zásadní vliv, s tímhle se člověk ve všech ostatních simulátorech jako IL-2, ROF, DCS apod. vůbec nepotká, protože tam mají všichni piloti naprosto stejnou odolnost proti přetížení, stejnou fyzičku a stejný zrak. Takže pokud mám ve WT naskilovaného pilota s vysokou odolností proti přetížení, staminou atd., tak si můžu dovolit utáhnout zatáčku a ukroutit s FW190 třeba i daleko obratnější La-5, pokud v té Lavočce bude mít hráč nenaskilovaného pilota s nízkou odolností proti přetížení a s horší fyzičkou. A jak pak chcete porovnávat v tomto prostředí FM, když má každý toho svého pilota na jiné úrovni??? Co se mně zdá jako ,,arkádové“ (i když tenhle pojem nemám moc rád), tak spíš ty všudypřítomné poblikávající nápisy na HUDu, které nemají ve WW2 kokpitech co dělat. A možná trochu ,,velkorysé“ zásahové zóny, ale to se táhne s engine z dob IL-2 WOP, i když i to je ve WT už trochu lepší, než v tom IL-2 WOP, co si matně pamatuju.
Zde je tabulka Hotových FM letadel ve WT https://docs.goog...nTMg#gid=0. A pokud mohu osobně říci, tak u takového Jaku-1B jsem žádný rozdíl před a po dodání FM nezaznamenal. A to jsem s ním něco odlítal. Jak v arkádě tak ve HB. Navíc jak chcete létat full Real s bombrem, když chybí kokpit? Je tpo prostě arkáda a někam přidaj nějaký ten simulační prvek. A tak to i zůstane. Spousta hráčů je zklamaných z toho, že proklamace nekorespondují s realitou. Nu což. Je tu starý dobrý IL a pošramocený CoD. Ale obojí o mnoho lepší, než arkádová zmršenina WT.
Upravil/a olda Olde maly dne 19-12-2012 13:09
LEON napsal:
Jenže ve WT je ten všudypřítomný prvek PILOT a jeho aktuálně naskilované dovednosti, které má každý hráč u toho svého ,,pilota“ úplně jiné a které tu mají v souboji zásadní vliv, s tímhle se člověk ve všech ostatních simulátorech jako IL-2, ROF, DCS apod. vůbec nepotká, protože tam mají všichni piloti naprosto stejnou odolnost proti přetížení, stejnou fyzičku a stejný zrak. Takže pokud mám ve WT naskilovaného pilota s vysokou odolností proti přetížení, staminou atd., tak si můžu dovolit utáhnout zatáčku a ukroutit s FW190 třeba i daleko obratnější La-5, pokud v té Lavočce bude mít hráč nenaskilovaného pilota s nízkou odolností proti přetížení a s horší fyzičkou. A jak pak chcete porovnávat v tomto prostředí FM, když má každý toho svého pilota na jiné úrovni???
Proto je to kravina si myslet něco o simulátoru. Páč ve skutečnosti hrají roli zkušenosti, fizička zcela určitě, ale že by předčily možnosti a letové charakteristiky stroje, tak o tom teda přesvědčen nejsem.
313_Nevo napsal:
No tiez mne osobne prijde to naskilovanie pilota ako rozsirenie simulacie, a nie ako arkadovy prvok.
Btw LEONe to ukrutenie rookie La5 nejakym naskilovanym ace Fw je odzkusane, alebo to tak len 'vyzera' z toho ze piloti sa mozu skilovat?
Simulovat pilota? Sem si myslel, že to máš dělat Ty. Co se týče FW-190 vs. La-5 je to tak. Jako spousta jiných příkladů, kdy Hurrik utočí Zero, Bf-109 G6 Jak-3 atd. atd.
Mě by simulace stačila tak jak to ve skutečnosti bylo, samozřejmě v rámci možností. Zapnout co se má, nastavit co se má aby člověk vůbec odstartoval s tím, že dále působí další a další vlivy, které by tam měly být.
WT_Horrido napsal:
A že je každý pilot jiný je arkádové? To mi připadá až nechutně neherně realistické.
Tohle bych bral, kdyby...
Každé nové spuštění hry by znamenalo např. nový den na frontě. A v rámci nového dne by náhodně přiřadil skill:
- pilot den předtím nelítal a jen odpočíval na ubikaci
- pilot se včera dostal na kavalec až pozdě v noci kvůli novým děvčatům ve městě
- pilot včerejší den absolvoval několik tvrdých soubojů a po přistání ho museli vyndavat z kokpitu mechanici.
apd.
To že se skilují piloti, bude zase jen o tom, kdo je ochoten strávit více času u PC/vytáhnout z peněženky více peněz na extra příděl potravy. A to opravdu se simulací nemá nic.
Mam na mysli simulovat napr. unavu pilota vzhladom na to kolko geciek pocas letu podstupuje, simulovat ziskavanie kondicie na zaklade odlietaneho poctu letov v streaku a tym vacsiu odolnost voci tejto unave atd.
Aj niektore simulacie pechotnych bojov maju take cosi - vojak moze bezat len nejaky urcity cas, potom sa unavi a musi sa 'zregenerovat' aby mohol bezat dalej.
Tak preco nie pilot?
Po smrti samozrejme vsetky skily na nulu, to by bolo fajn
Kazdopadne je to novy a podla mna sviezi pristup k leteckej simulacii a pridava to dalsi rozmer.
Ci uz tento rozmer bude alebo nebude dotiahnuty k dokonalosti, alebo bude zmrseny peniazmi je cisto v rezii danych vyvojarov.
Upravil/a 313_Nevo dne 19-12-2012 15:10
Maže se to nebo alespoň redukuje když pilot chcípne?
když Tě sestřelí a zároveň zabijou pilota tak je v další bitvě jakoby slabší (má horší mušku, vydrží míň G atd....) a kvůli tomu tam je skill STAMINA který toto redukuje.
u tý posádky to není zas tak jednoduchý. Nevím jak moc je to arkádový nebo simulátorový, ale rozhodně to vliv v boji má a ne zrovna malej.
U Spita Mk Vc mám pilota vycvičeného úplně na MAX včetně specializace ACE za orlíky a při manévrech mi téměř nečerná monitor a je to dost znát
No takže se nám tento počin prozatím ůspěšně vyvíjí v takové trochu lepší tančíky. Bohužel.
Neříkám, že bych to nevyzkoušel,ale od nově vivinutých, jakých koliv "letadýlek" jsem fakt čekal všecno možné jen ne 20 až 30 lidí na serveru.
To jsme tam kde jsme byli před 10ti léty.
To 313_Nevo: Já War Thunder zkouším jen tu a tam pro odreagování, takže nemám naexpíno tolik XP bodů, abych si všechny nasypal třeba do té Gé odolnosti a mohl změřit, na kolik mají tyhle fičůry vliv. (Nehledě na to, že než si vystřílím do planesetu toho FockeWulfa, tak mi narostou takovýhle fousy). K tomu by se musel vyjádřit někdo, kdo WT hraje naplno. Já to zmínil hlavně z toho důvodu, že se tu diskutuje o FM modelech letadel a v podstatě tu nikdo nezmiňuje vliv skilů, které si nakliká do svého pilota, ačkoliv ty skily mohou být v souboji rozhodující.
To olda maly: Sestřelováním soupeřů spíráš XP body a ty rozděluješ do dovedností a vlastností pilota (nebo jiných členů osádky), konec konců ve WT ho vidíš v kokpitu. Je to podobný princip, jako v ostatních MMO-RPG hrách.
To 57_OTU ajvn: Od začátku bylo prezentováno, že to bude ve stylu RPG, tak proč to překvapení? Buďte rádi, že tam vůbec nějaké prvky ze simulátorů jsou a že to není jen lépe vypadající Arrivals http://www.airriv...Upravil/a LEON dne 19-12-2012 17:01
57_OTU ajvn napsal:
No takže se nám tento počin prozatím ůspěšně vyvíjí v takové trochu lepší tančíky. Bohužel.
Neříkám, že bych to nevyzkoušel,ale od nově vivinutých, jakých koliv "letadýlek" jsem fakt čekal všecno možné jen ne 20 až 30 lidí na serveru.
To jsme tam kde jsme byli před 10ti léty.
20-30 lidí??? Spíš bych řekl 8-10 tisíc lidí......doba už trošku pokročila
On 57_OTU ajvn myslel počet lidí na jedný mapě... Co si tak všímám na Full Real Battle, tak mapy se spouštějí až při cca 48 lidech, to až tak málo na simulátor není, ale ,,Massive Multiplayer" počet to taky ještě není.
LEON napsal: To olda maly: Sestřelováním soupeřů spíráš XP body a ty rozděluješ do dovedností a vlastností pilota (nebo jiných členů osádky), konec konců ve WT ho vidíš v kokpitu. Je to podobný princip, jako v ostatních MMO-RPG hrách.
To 57_OTU ajvn: Od začátku bylo prezentováno, že to bude ve stylu RPG, tak proč to překvapení?
1) To přece vím. Takže vytuňíme pilota na max. počet % a máme tady neporazitelného Chucka Norrise. Taky simulace
2) Není pravda. Původně bylo avizováno zcela něco jiného, pokud si pamatuji
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.