Přechod na HSFX 6.0
|
311_Mart |
Přidané 04-08-2012 08:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 22.08.10
|
310_Pepno napsal:
313_OTU_oblak napsal:
... ale nesmíme zapomenout že jedno befko jich bylo v průměru 12....
Ale tohle taky nebyla vždycky pravda, v pěkný hromadě vzdušných bitev stáli amíci v oslabení
Ale taky proti komu...
Upravil/a 311_Mart dne 04-08-2012 08:33
|
|
|
|
310_Pepno |
Přidané 04-08-2012 09:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 100
Založený: 30.09.11
|
311_OTU_Mart napsal:
310_Pepno napsal:
313_OTU_oblak napsal:
... ale nesmíme zapomenout že jedno befko jich bylo v průměru 12....
Ale tohle taky nebyla vždycky pravda, v pěkný hromadě vzdušných bitev stáli amíci v oslabení
Ale taky proti komu...
Tak aktuálně se tu mluví o západní frontě
|
|
|
|
311_Mart |
Přidané 04-08-2012 13:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 22.08.10
|
Já myslím kvalitu nově příchozích německých pilotů v pozdějších letech války.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 04-08-2012 13:37
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
Koty napsal:
...
Packard V-1650 je vyráběný v americe, takže si ho zřejmě amíci přiupravili na jejich palivo a jejich materiály (a další jejich vejmysly.. zlatej AM-38) - západní motory byly na palivo náchylný. Takový ruský Jak by vydržel i takový sra*ky jako tankujeme u nás teď.
Britové palivo dováželi z US...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
310_Pepno |
Přidané 04-08-2012 17:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 100
Založený: 30.09.11
|
Hoper napsal:
Koty napsal:
...
Packard V-1650 je vyráběný v americe, takže si ho zřejmě amíci přiupravili na jejich palivo a jejich materiály (a další jejich vejmysly.. zlatej AM-38) - západní motory byly na palivo náchylný. Takový ruský Jak by vydržel i takový sra*ky jako tankujeme u nás teď.
Britové palivo dováželi z US...
Jak píše Hoper britové vlastní palivo defakto němeli, lítali na palivu dováženém z ameriky
to Mart: no jelikož němci své esa z bojiště nestahovali narozdíl od Britů nebo sem tam američanů tak myslim že se amici setkavali s celkem někdy i zkušenyma pilotama
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 04-08-2012 17:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5499
Založený: 19.08.07
|
On i Hartman byl sundanej Mustangem, že.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_Ricrd |
Přidané 04-08-2012 18:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 167
Založený: 06.11.05
|
čest tempiku řekl bych že hartman s nima točil tak dlouho až mu došlo palivo a vyskočil byli na něj 4 P-51 |
|
|
|
magot |
Přidané 04-08-2012 20:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
311_OTU_Mart napsal:
Já myslím kvalitu nově příchozích německých pilotů v pozdějších letech války.
A nesmí se zapomínat že třeba v r.44 takový Bf-109G6 např v JGr200
byli vyždímaný šroty se znatelně ochuzeným výkonem opotřebované z fronty oproti jiné novější G6 stejné verze. Pak se budou hledači dokonalosti FM těžko dohadovat co je vlastně FM pro G6 když jeden bude vycházet z továrních záznamů, často i reklamně zkreslených (zkreslení US-UK) a druhý zase z bojových letů. Jen jako příklad. Stejně tak pro jiná letadla.
Kvalita pilotů byla u LW na konci války velice kontrastní ostřílení veteráni vs prakticky nepoužitelní nováčci u US zase odsun ES po nalítaných hodinách, u rusů taktika "radši ani nevzlítneme" když jsou ve vzduch Fritzové ...
Upravil/a magot dne 04-08-2012 20:21
|
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 04-08-2012 20:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Marte, magote.....na tohle se zapomíná ne?
edit - smazáno jako OT mnou, na připomínku lva.
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 04-08-2012 22:54
|
|
|
|
1stCL_Hien |
Přidané 04-08-2012 22:04
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 264
Založený: 30.01.10
|
Nechci vám tady kazit zábavu,ale co takhle na toto téma udělat nějaké zvláštní vlákno? Přeci jen,sem se to moc nehodí... |
|
|
|
magot |
Přidané 05-08-2012 21:19
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Hien napsal:
Nechci vám tady kazit zábavu,ale co takhle na toto téma udělat nějaké zvláštní vlákno? Přeci jen,sem se to moc nehodí...
Taky jsem si říkal že je to dost rušivé, klidně ať to admin promaže až na hlášení ze serveru nebo přemístí do nějakého nového vlákna např. diskuze k serveru.
Upravil/a magot dne 05-08-2012 21:20
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 05-08-2012 23:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
* Je opět viditelný na HyperLobby
* Expert MOD je deaktivován
* zapnut externí pohledy POUZE na vlastní letadlo a pouze do okamžiku než se odlepíte do vzduchu (kdo bude i teď startovat na hulváta, tak je ... hulvát )
Upravil/a 310_Podrs dne 05-08-2012 23:24
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 13-08-2012 10:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Přidány dvě nové mapy:
Operation Demon 1941
a
Operation Charnwood 1944
Zároveň jsem upravil pořadí map v rotaci, viz. první příspěvek vlákna.
Upravil/a 310_Podrs dne 13-08-2012 11:04
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-08-2012 10:26
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Charnwood.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 13-08-2012 11:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
WT_Horrido napsal:
Charnwood.
Jo, ď za opravu. |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 23-08-2012 14:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Přidána nová mapa:
Operation 25, 1941 - Invaze vojsk Osy do Jugoslávie |
|
|
|
Koty |
Přidané 23-08-2012 16:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
Východní frontá!
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 23-08-2012 16:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Koty |
Přidané 23-08-2012 17:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
Co. zoufáš, že je to východní frotna, nebo, že to není tak docela východí fronta?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 23-08-2012 17:42
|
Stařešina
Příspěvek: 5499
Založený: 19.08.07
|
Aspoň neprosedím u Ila tolik času
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|