Tak atmosferu to teda ma takovou, ze se tomu daji odpustit i nejake ty blechy v kozichu...
Do priste musim:
1. Nechat vymenit Merlina, protoze Robo mne neustale mizel v dali. Caroval jsem s vrtuli, pripusti, chladicem a porad prd. Jak jsem tomu nalozil, zacal lezt olej ke stovce a motor koktat...
2. Naucit se cist z kompasu, abych nehlasil Robovi kokotiny z gyrokompasu, jak jsem zvyklej ze stareho Sturma. Po tech jeho manevrech gyro zakonite ukazovalo nesmysly, na coz jsem zapomnel...
3. Robo, neni zac, byl to prima polet a kryt vedouciho patri k dobremu bontonu...
Btw: Mam tvrdej vycvik, bo litat nekolik let ve dvojce s WT_Slavou znamena kopirovat i manevry, ktere hlava nebere. Kdo jednou zkusil, vi o cem pisu...
No zážitek fakt super, i když mi po cca deseti minutách letu nějaký luftwafák nehodný přestřelil lanka od křidýlek a poškodil hydrauliku podvozku, což mělo za následek vysunutí jedné nohy a ta druhá se zablokovala, takže mi nezbylo nic jinýho než dolů a domů. na letiště jsem to naštěstí bez problémů dotáhla a i nouzák přežil, takže z mýho pohledu to bylo OK.
Hromadný start perutě super, návodčí a jeho angličtina super, každýmu vřele doporučuji a těším se na sobotu. Neděli už rači ne, protože to ranní vstávání po takovým zážitku není zrovna to nejlepší.
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.