May 18 2024 12:32:58
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Práca s chladičmi u Spitfire Mk.IX
Basic
Zdravím všetkých.
Rád by som sa opýtal, ako u Spitfire Mk.IX otvoriť tie chladiče. U starších "pätiek" je jednen chladič, ktorý môžem otvoriť a zatvoriť. No u "deviatky" nie a nie tie dva chladiče otvoriť. A práve v nízkých výškach (1 - 2000 metrov) Môžem používať motor iba do 70 % výkonu, potom sa začína prehrievať. So slabším výkonom som preto pomalší a ani nemám taký ťah vystúpať vyššie. Ako prosím otvoriť tie chladiče a urobiť tak zo Spita Mk.IX nebezpečné lietadlo. Mačkám R ale tie chladiče nejde otvoriť. Smutný
Shut up, and love ponies.

Milujem ťa Rainbow Dash.
 
veikso
Devítka má chladiče otevírané automaticky. S tím nenaděláš nic. Ale vrtuli si můžeš přepnout z automatu na manuál a snížit otáčky motoru. Pak se nebude tak hřát.
 
magot
Jsem to nedávno studoval a zjistil že ta automatika v Ilovi funguje dost mizerně ... chladič spíná když přesáhne teplota vody určitou mezní hodnotu. (Teď si to přesně nevybavuju kde je ta hranice) Nicméně neotevře se úplně ale otevírá se pozvolna velice pomalu ... aby se otevřel na hodnotu 45% musí člověk vařit jako blázen ... O teplotě oleje ani nemluvě ... Prakticky se mi nepodařilo nasimulovat větší otevření chladiče než přes 55%.
a tak si člověk s plně chlazeným spitem IX v přízemních výškách moc nezalítá ..
 
Joe Hallenbeck
Hmm no nevím na kolik je to historicky věrné...

Já devítku lítal nejraději od 6000 - 9000. LF, F, HF. Kromě rour a rychlé 152 jsem tam neměl sebemenší problém, ani proti přesile. V těchto výškách totiž modří často přetáhli a padali do vrtáku, což se mi díky FF se Spitem nestávalo, a taky už nebyli tak krutě stoupaví jako v nižších výškách (ale možná zdání). Celkově se mi od šesti a výš lépe v devítce bojovalo.
313_FlyBoy
RY-C
 
erichos
Ten automat na vrtuli Spita je trochu mimo, okrem toho ak letíš s Mk.IXe tak po objaveni v kabine mas vrtulu na automat, v céčku mas rovno manual. AK leties na automat tak 70% plynu znamena v podstate nastavenie na stupanie, lebo ti to da 2850RPM aj ked Boost bude trochu mensi ako by mal byt. Je lepsie aj kvoli tomu prehrievaniu pouzivat manualny režim, na stupanie VRTULA90/PLYN90, vtedy mas spravne otacky motora aj ťah ako ma byť. Dlhodobý letovy rezim (cestovny) je 2650RPM a to dosiahnes nastavenim 70/70. Pokial budes v malej vyske lietat pomaly a na vysokych otackach motora tak sa ti ten Spit bude hriat, ale to sa bude kazde éro. Akonahle ides do klesania alebo v inom manevri odlahčiš vrtulu, tak musis stiahnut VRTULU (propeller pitch) alebo PLYN, najlepsie oboje trochu, inac ti kratkodobo vybehnu otacky motora nad červenu rysku hore čo je 3000RPM. Urobiš to par krat a este pritneš WEP Boost a mas to prehriate. Ked si na to zacnes davat bacha tak sa ti to urcite nebude prehrievat, pokial teda neplanuješ nepretržitý 20-minutovy dogfight tesne nad zemou na plny vykon motora. No akonahle ti zasvieti prehriatie tak nemusis robit paniku, este to par minut v pohode vydrži, len je to pre teba upozornenie, že je najvyssi čas zmiznut a vychladit motor. Ked ti z motora vyrazi cierny dym tak uz je vymalovane...Šklebící se
Letu zdar.
 
http://www.letkaorel.eu
magot
Pokial budes v malej vyske lietat pomaly a na vysokych otackach motora tak sa ti ten Spit bude hriat, ale to sa bude kazde éro.
Spit MKV s ručně otevřený chladičem na plno v tomto bude o poznání o dost lépe.
Ta automatika je místama dost na hovno u ILa. V reálu to myslím bylo kapku jiné ...
 
veikso
Bude to ve 4.12 opraveno?
 
magot
veikso napsal:

Bude to ve 4.12 opraveno?

ne, nebylo to shledáno jako chyba ... už jsem toto v DT zmiňoval ...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,902,585 návštěv