G.50 - žrebec medzi kabrioletmi
|
Baron |
Přidané 25-10-2013 09:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
TF pravdepodobne opravili viac ako sa na prvý pohľad zdá - masochisticky som povolil všetky patche na W7/64, teda aj na KB2670838. Napodiv, hra beží stabilne, nepadá.
Priamo ku hre: včera som lietal s Fiatom G.50. Je upravená štartovacia procedúra, mašina samotná dobre stúpa a pri zachovaní energie je prekvapivo obratná. Je dobre ovládateľná aj pri pri vyššich rýchlostiach, ale pri strmhlavom lete výrazne klesá účinnosť krídielok a výškovky. Bežne letí okolo 400 km/h + -. Proti Spitfiru má šancu hlavne v horizontálnych manévroch, vo všetkých ostatných oblastiach je Spit lepší. Pri porovnaní s Hurricanom (vo všeobecnosti, jednotlivé verzie sa líšia) môžem povedať, že Hurricany majú s Fiatom docela problém, obzvlášť vtedy, ak ho podcenia. G.50 je manévrovateľnejšia, lepšie stúpa. Hurricane má však výhodu v palebnej sile a je o niečo rýchlejší. Ovšem pozor, G.50 nie je žiadny papierák a vydrží docela hodne. Mám dojem, že bola nepatrne zvýšená účinnosť zbraní G.50, podarilo sa mi včera zostreliť na ATAG-u Spitfire Mk.II. Veľkorážne guľomety Breda sú teraz pre stíhačky veľmi nebezpečnou zbraňou, i keď proti bombardérom asi toho veľa nedokážu.V horiziontálnych manévroch je G.50 aj Spitfiru docela rovnocenný súper, ak si zachová energiu a vhodne používa bojové klapky. Fotečku z poletu sem dám neskôr. G.50 je jednoducho krásny stroj, a je veľmi príjemný za pilotáž. Paradoxne som mal väčšie problémy s Messerschmidtmi - Fiat je pomerne raritný stroj, všetci na radšej natlačia do Bf, a potom to vyzerá tak, že na mňa útočili častejšie Mezky ako Hurricany a Spitfiry . Ale musím povedať, že žasli aj piloti RAF čo to okolo nich poletuje, a práve to mi raz zachránilo moju najobľúbenejšiu prdel - jeden sa napr. prišiel pozrieť čo je to za mašinu a bez streľby ma predletel. Aby som pravdu povedal, vôbec som netušil že za mnou je... Lietalo sa na jesennej mape, a to je veru nádhera... Pozn. na záver - na fóre 1C som našiel skinpack na G.50 http://forum.1cpu...hp?t=39670, vrelo odporúčam nainšatalovať a preletieť sa. Ľutovať určite nebudete :-).
Upravil/a Baron dne 25-10-2013 11:08
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
SepiaX |
Přidané 25-10-2013 11:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Jj je to teď tahoun, od země se odlepí mnohem lépe a stoupá mnohem lépe než před pačem. Škoda jen bugu s ukazatelem teplot válců, ale kdo tento kabriolet létá rád tak už ví jak stím motorem zacházet. |
|
|
|
Baron |
Přidané 25-10-2013 16:38
|
Diskutující
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
Tu je slubena G.50 v novom kabate
[img]http://imageshack.us/a/img547/2981/prx0.jpg[/img] is not a valid Image.
...tych novych kamuflazi je v skinpacku okolo 20
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 25-10-2013 17:22
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Vyzerá nebezpečne...
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-10-2013 14:42
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
točí líp jak Spit - na jaký rychlosti ? Na stejné rychlosti, jako je ideální pro Spit nebo si červeňáček myslel, že tě utočí a šel i na nižší rychlost a tam jsi ho dostal ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Baron |
Přidané 26-10-2013 15:18
|
Diskutující
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
Hoper, a kde som napisal, že točí lepšie ako Spit?
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-10-2013 15:27
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
tak oprava - na té horizontále při jaké rychlosti ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Baron |
Přidané 26-10-2013 16:27
|
Diskutující
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
Otravny ako Danovy urad Rychlost medzi 0 a 450 km/h Tvoja otazka nedava zmysel, pretoze stale chces pocut, ze lepsie toci ako Spit. To je ovsem hlupost, Spitfire je jednoducho lepsi. Pre istotu zopakujem a aj zvyraznim ako som to napisal: ...Proti Spitfiru má šancu hlavne v horizontálnych manévroch, vo všetkých ostatných oblastiach je Spit lepší... a ...V horizontálnych manévroch je G.50 aj Spitfiru docela rovnocenný súper, ak si zachová energiu a vhodne používa bojové klapky.... Z toho nevyplyva, ze toci lepsie ako Spit, ale ze v horizontalnych manevroch mas sancu proti nemu prezit, vo vertikale ta Spit odrovna. Odporucam vliezt do G.50 sam a vyskusat si ako sa s nim bojuje. Nie proti AI, ale na proti dalsim hracom.
Upravil/a Baron dne 26-10-2013 17:52
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 26-10-2013 16:47
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Já když střílím na G50, se pak většinou najdu v kabině Bf 109. A má to něco do sebe. Bf 109 má mnohem větší šanci G50 sundat než Spit. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-10-2013 19:18
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
Barone, neprudím, jen se ptám z určitého zištného důvodu.
A když tu tak neurčitě říkáš "horizontální manévry", tak je mi to k prdu :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Baron |
Přidané 26-10-2013 19:56
|
Diskutující
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
Ja som ta chvalil
EDIT: Hopriku, tak som si dnes schvalne gevuliva tobě vzal G.50 a vzlietol. No, ak odhliadnem od skutocnosti, ze dvakrat na mna zautocili Bf-109E4 (nastastie boli slepci a netrafili ma, prestali az po "taktnom"upozorneni, ze strielaju na vlastnu masinu), tak som sa dostal do fightu so Spitfirom Mk.IIa. Specialne pre teba som si sledoval napr. rychlost pri boji - noznice som robil pri cca 370 - 380 km/h, bolo to v malej vyske, asi tak 70 - 90 m. Bez klapiek ma Spitfire dotacal, s klapkami som sa tocil o nieco rychlejsie, plus-minus asi tak ako Spit. Rychlost bola stale kdesi medzi 350 - 400 km/h. Neviem presne povedat rychlost v konretnej chvili, bojovali sme vo vyske od 50 do 400 metrov. Hodne som narabal s vrtulou, sytost paliva bola cca na 90% a hlavne som stale tocil. Samozrejme nie iba do jednej strany. Zoparkrat som ho zasiahol, nakoniec padol na zem po zasahu do trupu a kridiel. Pri dalsom letel som preletel Calais - a strielal po mne nejaky aktivista na Bf109. Nastastie mu pomerne skoro docvaklo ze asi to nebude Hurricane a zameral sa na iny ciel. Za chvilu som bol v boji so Spitom, ale tu poctivo upresnujem, ze som nebol sam, ale utocili na neho aj Bf. Nakoniec isiel dole. Tento boj spominam preto, ze sa lietalo zhruba od 1000 do 2000 metrov, a G.50 sa slusne drzala aj vo vertikale - ale pod 1000 metrov sa mi zda lepsia. Stale som si drzal rychlost blizku 400 km/h, pri vyssich rychlostiach znatelne tuhne vyskovka. Aby som to zhrnul - velmi prijemny stroj na pilotaz, dobre reaguje na kridelka, ale treba davat pozor na stratu energie, vtedy pada do vyvrtky, z ktorej sa tazko vybera.
Po pristati.
Upravil/a Baron dne 27-10-2013 00:46
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-10-2013 10:16
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
Barone - DÍKY!
pokud bys dnes někde poletoval, zkus houknout, rád bych ho ozkoušel v Hurrikovi...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Baron |
Přidané 27-10-2013 11:32
|
Diskutující
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
Neviem ako to dnes budem stihat, ale rad by som. Ale ked otestovat, tak by to chcelo vlastny server, inak mam skusenost, ze sa nam tam zamotaju dalsi neziaduci ocmrndavaci z oboch stran
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 27-10-2013 13:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2257
Založený: 26.03.08
|
Pánové, pokud by jste chtěli testovat mohu vám dát k dispozici vlastní testovací misi.
Mohu kdykoli dnes či zejtra...
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-10-2013 15:27
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
budu na TS
večer (2000) se ovšem letí SoW
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 27-10-2013 15:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Se přes temspeak domluvte na nějakém sektoru kde se sejdete, hlavně mimo hlavní trasu svazů a budete mít klid na testování. Většina mašin stejně lítá mezi Pas de Calais a Doverem (pokud nejde o evakuaci u Dunkerque). Když jsem létal mimo tuto oblast, tak jsem nikdy na nikoho nenarazil.
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 27-10-2013 19:34
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
Baron |
Přidané 27-10-2013 15:43
|
Diskutující
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
No tak to mame pech, ja sa tam skor ako o 20.00 nedostanem. Nevadi nechame to na niekedy inokedy.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|