May 18 2024 14:42:30
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Sopwith Dolphin
LEON
Cituji z http://www.chmeln...-jsem-vas/
Po úspěšném zalétání na jaře 1917 bylo objednáno 500 kusů těchto strojů pro RFC. První tyto stroje obdržely 19. Squadron a 79. Squadron RFC, které je ihned nasadily do frontových bojů, namísto původních Spadů. Počátky jejich ostré služby na frontě byly poznamenány několika incidenty, ve kterých belgičtí ale i samotní britští piloti útočili na toto letadlo v domnění že se jedná o nepřátelský stroj. Někteří piloti po prvním seznámení se stroji vyjádřili určité obavy z možného poranění hlavy a krku při převrácení letounu při přistání. Z tohoto důvodu se na stroje nouzově namontovaly trubkové ochranné pylony, ty byly časem po prokázání z neodůvodněnosti této obavy odstraněny a byly ponechány pouze u několika cvičných strojů.

Podle tohoto článku se obavy z poranění hlavy při převrácení Dolphinu nakonec nepotvrdily. V Rise of Flight ovšem končí převrácení tohoto letounu většinou smrtí pilota, na rozdíl od ostatních letadel. Kde je tedy pravda, je to špatně namodelováno v ROF, nebo má autor článku chybné informace?
 
https://www.rcfree.eu
1stCL_Novotny
Možná jen špatná pilotáž v RoF . . . . možná.
 
LEON
Neměl jsem na mysli, že by se Dolphin převracel na boudu častěji, než ostatní letouny. Spíš mi šlo o to, že když už se převrátí, tak to pro pilota téměř vždy končí smrtí, kdežto u ostatních letounů převrácení na záda nekončí zdaleka tak často smrtí pilota.
 
https://www.rcfree.eu
Baron
Skus Roland a zmeníš názor Šklebící se Z vlastnej skúsenosti ti môžem povedať, že u Dolphina to nie je nijak tragické a ak si nezranený, tak v pohode prežiješ. Ale osobne odporúčam pristáť na podvozok a nie na kabínu Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
LEON
Pokud má člověk při přistání funkční motor, tak samozřejmě může sednout jak do peřinky. Pokud už musí jen plachtit a je navíc zraněný, tak se občas nějakému žabákovi nevyhne. Zatímco u ostatních letadel umřu při otočení na boudu méně než jednou z 10-ti případů, tak u Dolphina zemřu odhadem 8x z 10-ti případů a to vnímám jako podstatný rozdíl. Dnes jsem navíc narazil na ten článek o Dolphinovi, proto jsem se nad tím pozastavil.
 
https://www.rcfree.eu
Baron
Leo, vo všeobecnosti stroje, ktoré mali pilota NAD krídlami, majú väčšiu šancu pilota zabiť ako tie, ktoré ho majú "schovaného" po krídlom. To jednoducho vyplýva z konštrukcie toho-ktorého stroja, a myslím, že ROF nemá nijak zvlášť prepísknutý počet úmrtí pri Dolphinovom nepodarenom pristátí. Iste, môžeme o tom diskutovať donekonečna, a dokazovať, kto má pravdu, to ale nie je mojím a ani tvojim úmyslom. Ber to tak že Dolphin je taký aký je - jedno z najlepších lietadiel na strane Entente (ak nie vôbec najlepšie), s ktorým málokto lieta. Na šťastie pre centrálne mocnosti Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
LEON
Ano, proto jsem se Barone na to ptal v souvislosti s tím článkem, kde se píše, že ty obavy z vyššího počtu zranění hlavy se v praxi ukázaly jako neopodstatněné:

Po úspěšném zalétání na jaře 1917 bylo objednáno 500 kusů těchto strojů pro RFC. První tyto stroje obdržely 19. Squadron a 79. Squadron RFC, které je ihned nasadily do frontových bojů, namísto původních Spadů. Počátky jejich ostré služby na frontě byly poznamenány několika incidenty, ve kterých belgičtí ale i samotní britští piloti útočili na toto letadlo v domnění že se jedná o nepřátelský stroj. Někteří piloti po prvním seznámení se stroji vyjádřili určité obavy z možného poranění hlavy a krku při převrácení letounu při přistání. Z tohoto důvodu se na stroje nouzově namontovaly trubkové ochranné pylony, ty byly časem po prokázání z neodůvodněnosti této obavy odstraněny a byly ponechány pouze u několika cvičných strojů.

Ale pokud ostatní hráči na rozdíl ode mě u Dolphinu nepociťují zvýšený počet úmrtí pilota při otočení na budku, klidně se spokojím i s tím, že jsem pouze tou statistickou vyjímkou potvrzující pravidlo :-)
 
https://www.rcfree.eu
TozziFan
Ale proč neopodstatněné ? Protože když se překlopili, tak se většinou nic nestalo, nebo se jen tak často nepřeklopili?
 
LEON
Tak to je Tozzi dobrá otázka Šklebící se
 
https://www.rcfree.eu
LEON
Tak jsem po letech našel odpověď na svoji otázku. Řešení mého problému se jmenuje "Crash pylon", je to modifikace pro Dolphina chránící pilota při převrhnutí. Bohužel soudruzi ze 777 Studia pozapomněli tuto modifikaci pro Dolphina přidat mezi ostatní polní modifikace, hned bych si ji koupil, nebo ji klidně vyměním za přídavné křídelní kulomety Šklebící se
warbirdtails.files.wordpress.com/2015/07/sw-d-c3778_01.jpg

warbirdtails.files.wordpress.com/2015/07/sw-d-c3778_02.jpg

https://warbirdta...he-dolphin
 
https://www.rcfree.eu
Powerty
Nevím jak to mají vyřešené 777. Jak píše Baron toto letadlo jsem létal jen výjimečně, ale četl jsem kdysi monografii Dolphina (myslím že v L&K), kde se zcela jasně psalo, že převrácení na záda mělo jen jeden smrtelný případ za celé bojové nasazení tohoto typu.
 
Rumcajs
Powerty napsal:

Nevím jak to mají vyřešené 777. Jak píše Baron toto letadlo jsem létal jen výjimečně, ale četl jsem kdysi monografii Dolphina (myslím že v L&K), kde se zcela jasně psalo, že převrácení na záda mělo jen jeden smrtelný případ za celé bojové nasazení tohoto typu.
Tak to ale v L&K nelítali ROFko! Pff
Non est specifica
 
LEON
V ROF končí smrtí prakticky každé převrácení Dolphina na boudu. Osobně to pokládám za další bug ve hře...

EDIT: Problém vyřešen. Stačí při překlopení na boudu sehnout hlavu před monitorem Šklebící se Že mě to nenapadlo dřív...
Upravil/a LEON dne 22-01-2017 10:51
 
https://www.rcfree.eu
petsild
Skrčení v kokpitu opravdu zachrání život Úsměv, jen se musí pilot krčit po celou dobu než ukončí let v menu.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
TozziFan
Simulaci k dokonalosti dovede už jen otocene menu Šklebící se
 
LEON
...ale je příjemný, že ROFko ještě i po tolika letech dokáže stále něčím překvapit Šklebící se
 
https://www.rcfree.eu
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,903,115 návštěv