DCS Mig-15Bis
|
magot |
Přidané 01-03-2015 17:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Tak jsem si to rourácení pořídil a dokonce za čtyři pětky .. zaznamenal jsem že mám u ED nějaké interní konto kde se válelo 10 koláčů, tak jsem to hned vybral.
registruju následující problémy/ nesrovanlosti
1) jak se kua aktivujou kanony, mám všechny ty páčky po pravé ruce ve stavu ON 23/37 a stejně ty diody nesvítěj ... a v quick manualu je prd
2) za nějakejch mě neznámejch okolností v cold startu, nově postavené misi "nepřijede" dobíjecí služba, takže se nedá odstartovat ...
v quick cold startu, případně v misi nastavené hot start, následné zhasnutí všeho a opět zažehnutí služba dorazí ...
3) trim, funguje ale nedrží v pozici, vrací se zpátky do default stavu. To je normální u Miga-15?? Nebo je k tomu potřeba pozapínat nějaký udělátka?
jo a ještě jsem nenašel switch pro landing klapky ... ale asi jsem byl línej ho hledat ... (klasický klapky mám namapovaný a fungujou nahoru/dolu ale nejdou do polohy landing)
|
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 01-03-2015 18:00
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
K těm kanonum...přepínače VPRAVO zapnout, černé tlačítka vlevo u rámu kabiny 3 vedle sebe - každé držet déle,než se rozsvítí kontrolka dole před řídící pákou...pak by to mělo střílet |
|
|
|
magot |
Přidané 01-03-2015 18:29
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
aha tak jsem se asi držel příliš krátce
|
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 01-03-2015 19:44
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Nabíjecí tlačítka drž asi 2-3s než to klapne a rozsvítí se červená dioda před kniplem a nezapomeň před střelbou na krytku.
Klapky musíš zmáčknout 3x do pozice landing. (páka vlevo pod plynem) |
|
|
|
magot |
Přidané 01-03-2015 20:13
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Škoda že tam není osazení raketama
[img]http://www.pavpec.info/30bilp/15bis.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Koty |
Přidané 01-03-2015 20:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
Protože to tam je bis, ne SBčko
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-03-2015 22:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
První score sedmatřicítkou ...
[img]http://s18.postimg.org/s8ev65afd/Screen_150301_215540.jpg[/img] is not a valid Image.
prasata na lovu??
[img]http://s18.postimg.org/m8r42hpmx/Screen_150301_215600.jpg[/img] is not a valid Image.
low damažé
[img]http://s18.postimg.org/ik60gr4zt/Screen_150301_215643.jpg[/img] is not a valid Image.
tenhle grafickej bug měl jen ty nejlacinější mody na šturma, vskutku otravné
[img]http://s18.postimg.org/fz0ft8fm1/Screen_150301_221153.jpg[/img] is not a valid Image.
...
[img]http://s18.postimg.org/i0wbtqo7d/Screen_150301_221434.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s16.postimg.org/9txhmvqh1/Screen_150301_221549.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s16.postimg.org/kjb6f529x/Screen_150301_221635.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s16.postimg.org/5m2pe4p1h/Screen_150301_221648.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s16.postimg.org/iswqrea4l/Screen_150301_221658.jpg[/img] is not a valid Image.
Jinak (ač se to nezdá) jsem s tím spokojen Lepší jak prohranej Stalingrad ...
Upravil/a magot dne 07-03-2015 00:33
|
|
|
|
pacheco |
Přidané 02-03-2015 07:33
|
Nováček
Příspěvek: 84
Založený: 18.03.12
|
A de odstartovat bez podvozku?))) |
|
|
|
magot |
Přidané 02-03-2015 08:46
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Naštěstí ne. Na plnej knedl se to sune rychlostí staré Blažkové z nákupu. To by zhruba odpovídalo tomu tahu motoru.
|
|
|
|
Baron |
Přidané 02-03-2015 08:57
|
Moderátor
Příspěvek: 4799
Založený: 18.02.10
|
Graficky Mig je spravený pekne. To je fakt. Len sa chcem opýtať znalcov - ako bol na tom s bojovými manévrami? Pri porovnaní so Sabrom mi zatiaľ pripadá ako tehla.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 02-03-2015 13:22
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Jo je to krásně udělaný.
Mig měl výkonější motor a byl schopnější ve větších výškách nicméně byl aerodynamicky zfušovanej. Do 0.8M byl v pohodě pod kontrolou po překročení této hranice byl nestabilní kvůli asymetrickýmu proudění. Tak mu Sabre lehko utekl střemhlav páč F-86 byl precizně udělán a mohl se v klidu přiblížit 1M.
Mig je krapet pomalejší u země a NEPŘETOČÍ sabre pokud se točí na krev, krom toho je v nízkých rychlostech méně stabilní ale dokáže F-86 krásně uniknout ve svíčce. Má lepší zrychlení i stoupavost. Prostě táhne jak sviňa.
Sabre přetočí až nad 10km. Počítame-li že bojuje s verzí F. Tohle všechno v DCS je docela přesně simulováno. Hlavně ta nestabilita je v DCS celkem pěkně udělána, nad 0.8 je migina pěkná sračka ...
Chodemmimo ty kanony jsou spíš za trest, 6s dávek, každej kanon je synch krapet jinam (což je ok) a ten zaměřovač je taky středověk ve srovnání s přesným A-14.
Nemluvě o výhledu dopředu ...
Ještě by mohli bejt v DCS travnatý letiště abych si odzkoušel jak se jim na Kladně startovalo
Upravil/a magot dne 02-03-2015 13:32
|
|
|
|
petsild |
Přidané 02-03-2015 15:30
|
Diskutující
Příspěvek: 3885
Založený: 30.11.14
|
magot napsal:
Naštěstí ne. Na plnej knedl se to sune rychlostí staré Blažkové z nákupu. To by zhruba odpovídalo tomu tahu motoru.
Pro neúmyslné zasunutí podvozku je tam aretace páčky-šoupátko, pak nejde zasunout ani ve vzduchu, tedy umě to funguje jak pojistka na blbost. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 02-03-2015 16:08
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
Pomineme-li fakt, že obě tyto stíhačky dokázaly Mach 1 překročit celkem hravě, pak mi hlavně nesedí informace o nestabilitě nad Mach 0.8. Možná byl nedostatečně stabilní, ale pokud by byl skutečně nestabilní, tak by to letadlo bylo v boji de facto nepoužitelné.
1 vs. 1 to mají MiGy proti Sabru těžké. Ve skupině to není o moc lepší. On ten Sabre byl celkově lepší sice o málo, ale prakticky ve všem důležitém, krom výkonů v extrémních výškách. Což ale není zase tak málo, protože Korejská válka probíhala z hlediska bojů ve vůbec největších výškách ze všech leteckých konfliktů. Jakmile u pozdějších variant dostal Sabre plovoucí výškovky, tak to při vyšších rychlostech v porovnání s MiGem muselo být dost extrémní
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 02-03-2015 18:34
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
petsild napsal:
magot napsal:
Naštěstí ne. Na plnej knedl se to sune rychlostí staré Blažkové z nákupu. To by zhruba odpovídalo tomu tahu motoru.
Pro neúmyslné zasunutí podvozku je tam aretace páčky-šoupátko, pak nejde zasunout ani ve vzduchu, tedy umě to funguje jak pojistka na blbost.
O to přeci nejde. Jde o to že hydraulika by to stěží zavřela pokud letadlo stojí na zemi, natož otevřela ... takové síly v tom nejsou.
|
|
|
|
magot |
Přidané 02-03-2015 18:44
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Pomineme-li fakt, že obě tyto stíhačky dokázaly Mach 1 překročit celkem hravě, pak mi hlavně nesedí informace o nestabilitě nad Mach 0.8. Možná byl nedostatečně stabilní, ale pokud by byl skutečně nestabilní, tak by to letadlo bylo v boji de facto nepoužitelné.
1 vs. 1 to mají MiGy proti Sabru těžké. Ve skupině to není o moc lepší. On ten Sabre byl celkově lepší sice o málo, ale prakticky ve všem důležitém, krom výkonů v extrémních výškách. Což ale není zase tak málo, protože Korejská válka probíhala z hlediska bojů ve vůbec největších výškách ze všech leteckých konfliktů. Jakmile u pozdějších variant dostal Sabre plovoucí výškovky, tak to při vyšších rychlostech v porovnání s MiGem muselo být dost extrémní
O té hranici 0.8M (přesněji 0.85-0.86M) jsem se bavil s jedním pilotem Miga-15, takéž se lze bližší info dočíst např. v publikaci Létal jsem patnáctku.
Jde o to že po této hranici šlo letadlo velmi snadno do vývrtky, přepadávalo po křídle při sebe jemnějším manévru, chvělo se, vypadávalo řízení, nereagovala svýškovka nemluvě o směrovce prostě různé cirkusové kousky. Nicméně u Miga platilo co kus to originál, takže každej Mig měl své vlastní limity, mnohdy dost odlišné od kolegy ve dvojce
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 02-03-2015 18:49
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Neměla 15tka nějaké aerodynamické brzdy, které se vysouvaly při překročení těch 0.85?
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 02-03-2015 18:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Tak brzdy měla, ale mohl jsi to solit co to dalo ... ke krtkům. Dosáhnout 1M se některým kusům mohlo zadařit ...
ještě jedno ilustrační foto, Nymburk
Upravil/a magot dne 02-03-2015 18:57
|
|
|
|
milan555 |
Přidané 02-03-2015 18:53
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 19.01.15
|
magot napsal:
petsild napsal:
magot napsal:
Naštěstí ne. Na plnej knedl se to sune rychlostí staré Blažkové z nákupu. To by zhruba odpovídalo tomu tahu motoru.
Pro neúmyslné zasunutí podvozku je tam aretace páčky-šoupátko, pak nejde zasunout ani ve vzduchu, tedy umě to funguje jak pojistka na blbost.
O to přeci nejde. Jde o to že hydraulika by to stěží zavřela pokud letadlo stojí na zemi, natož otevřela ... takové síly v tom nejsou.
U pozdějších migů koncák na podvozku nedovolil zasunout na zemi. Jestli to měla už 15ka nevim. |
|
|
|
magot |
Přidané 02-03-2015 19:00
|
Fusioner
Příspěvek: 17287
Založený: 19.06.08
|
Jestli jseš z toho moudrej Milane ... já mám pocit že biska koncák neměla, ale nevím abych nekecal.
[img]http://s9.postimg.org/blbcehb67/image.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
milan555 |
Přidané 02-03-2015 19:04
|
Nováček
Příspěvek: 25
Založený: 19.01.15
|
Moudrej z toho nejsem , nicméně i kdyby ho měla tak při startu hrozí odlehčení a nechtěné zasunutí. To se stalo jedné kbelské 24ce tušim 1988 v Rusku. |
|
|