May 18 2024 06:33:37
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Špeciálka - 310. squadrona - Veľké krídlo
CSAF_Fellyn
magot napsal:

Já teda na Londýn nepoletím, co bych tam dělal? Šklebící se


Plnil rozkazy Vůdce, verdammt! Šklebící se
 
Algy
Takže posledný sumár :

Všetko platí podľa prvého príspevku. Treba si aktivovať modpack a príslušné mody. Na serveri momentálne bež í tréningová mapa. Vo vlastnom záujme sa na ňu treba minimálne skúsiť prihlásiť, aby sme pred špeciálkou nemuseli riešiť, čo-komu a prečo nejde.

Pravidlá sú identické ako naposledy. Každý pilot má len jeden život. V prípade havárie pri štarte a prežití daného pilota je možné sa nahodiť do nového lietadla a pokračovať.. Po zostrelení lietadla už nie je možné opäť štartovať bez ohľadu na to, či pilot prežil, alebo nie.

Červení piloti dodržiavajú pokyny v briefingu. Je to kvôli tomu, aby sa naplnil scénár, ktorý je naplánovaný, a ktorý by mal historicky byť čo najviac podobný realite. To isté sa týka aj modrých, predovšetkým nepredlietavať formáciu, kvôli aktivácii triggrov.

Nahrávanie tentoraz nie je obmedzené na konkrétnych hráčov, treba však s tým zaobchádzať s rozumom.

Sú vypnuté hlášky ohľadne stavu chladiča, klapiek, podvozku, prehrievania atď, takže treba čítať budíky.

Po zaletení akcie poprosím každého spísať krátky report + nároky. Nároky si vyhodnotí každá strana podľa historických súvislostí danej krajiny a veliteľ každej strany to dá dohromady. Bude zaujímavé porovnať si skutočnosti videné očami pilotov, z realitou PC mašín, ktorú môžme pokladať za realitu historickú.

Letu zdar... a užime si to...
Letka_13/Algy

www.letka13.sk
 
www.letka13.sk
veikso
Algy, dopiš do úvodního příspěvku heslo na server.
 
Algy
veikso napsal:

Algy, dopiš do úvodního příspěvku heslo na server.


...je to tam...


... už.... teraz...Mrknutí
Letka_13/Algy

www.letka13.sk
 
www.letka13.sk
Kmona
Ahojte, rád bych se na speciálku přidal k 310. squadroně
 
Algy
Kmona napsal:

Ahojte, rád bych se na speciálku přidal k 310. squadroně


Napísaný si, ..treba sa nahlásiť na fóre 310.squadrony do červeného vlákna...
Letka_13/Algy

www.letka13.sk
 
www.letka13.sk
311_Vont
Kmona napsal:

Ahojte, rád bych se na speciálku přidal k 310. squadroně


zapsáno i na webu 310/311 registrace není bezpodmínečně nutná. V předvečer akce se stačí jen zahlásit na TS u některého z velitelů 310. nejlépe u 310_Pipa
www.311raf.com/images/signature/sig_Vont.jpg

Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
 
http://www.311raf.com/viewpage.php?page_id=97
Kukuloo
No co veikso, pojdes dnes na smerovku? (za smerovku by sli vsetci hopriku) Šklebící se

s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/77/64/87/776487ecb916e5ef175aafe61b0f2082.jpg
Letka_13/Kukulo
 
veikso
Správně jsem měl jít dneska na Horkýže Slíže, ale kvůli Tobě jsem to odvolal.Cool
Jestli mě sundáš po deseti minutách (vím že jsi číter), nebudu ani moct doma přiznat, že jsme koncert neviděli kvůli takové kratochvíli...Zamračený
 
CSAF_Faintingh
Za mňa teda trocha slabšia specka Smutný
Ešte sme všetci ani nemali načítanú hru a 310. už skoro bojovala, potom sme mali chaotický scramble, Vachtarovi zas nešlo načítať server, Paulimu nenačítalo žiadne lietadlá okrem jedného a nasratý odišiel, zvyšok sme leteli k Londýnu, kde už všetko bolo rozpadnuté na jednotlivé dogfighty, mar a olde leteli na kontakty vyššie, veikso a luky našli nejaké v strede a fellyn so mnou sme prepadli štvorku heinklov a postupne ich zostrelili, bohužial posledný ma zobral so sebou.
 
magot
KG53 rozprášeno, 2x ztráta He-11 nad Londýnem (Tozzi+Voyk?), 2x nouzové přistání v oblasti u Ramsgate (batoh+Magot).
Osobně jsem po zadření motorů hladce doplachtil na Manston, slušně zaparkoval jako civilizovaný člověk, odevzdal klíčky a odebral se na teplé pivo do místního pubu ..
[img]https://s25.postimg.org/rlng19ntb/grab0241.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/nqk1yp4nj/grab0257.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/z4b6nn4jz/grab0261.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/d6eptupjj/grab0265.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/4pf7ixkun/grab0273.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/5szbuw5hr/grab0289.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/lshzeg1jj/grab0291.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/n8thwl4gf/grab0295.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/xk5up8w5r/grab0299.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 05-03-2017 08:50
 
Algy
Mea Culpa.... zle nastavený štart akcie...!!! Naštvaný Bolo treba nechať minimálne 20 minút na jednotlivé rodenie lietadiel, a až potom ich smerovať na ciele. Problémy s nenačítaním servera, prípadne lietadiel sú zrejme skorej spôsobené nastavením PC užívateľa. Riešili sme viacero problémov, kedy natvrdo nakopírované mody jednoducho nefungovali, zatiaľ čo tie isté cez JSGME išli v pohode. Hlavne vtedy, keď tých natvrdo kopírovaných už v hre bolo zopár predtým. Preto som dva dni dozadu upozorňoval na odskúšanie na serveri, ktorý bežal asi týždeň.
Letka_13/Algy

www.letka13.sk
 
www.letka13.sk
Voyk
Tak sem to viděl já Úsměv.
Pod velením Tozziho jsme čtyři dosáhli Londýna, Počasí nám přálo, všude klid, letiště před námi tak stačilo lehce dorovnat a za chvíli jsou vidět řady vybuchujících bomb.Přesný zásahy ani jedna bomba nepřišla na zmar. Velitel zavelel točit pravou na kurz 90. A idylka zkončila, přihnala se banda huriků a začala mela.První se zařadil za mně, okamžitě střílím z horního místa,dlouhá dávka sedí a z hurika se vyvalí černý dým, se stojícím motorem odpadá vpravo.Trochu sem zakličkoval, oddělil se od ostatních a za mnou spousta obránců Albionu.Bylo to rychlé,dvě tři výměny ocelových kuliček s prolétajícími letadly a potom další přímo za kormidlem,střílíme téměř současně,vidím zásahy na přední části útočníka a v dalším momentě mě zhasla dávka osmi browningů ráže 7,7mm. Ještě zaregistruji změnu hurika na ohnivou kouli po nárazu do mého křídla a po chvíli se heinkel zabořil do hlíny někde ve východním Londýně.
Mě se to líbilo, a jelikož sem s návratem nepočítal probíhalo to dle mého předpokládaného scénáře. Klidný let, přesný bombing,trochu střelby a hrdinná smrt. Díky Mrknutí
 
veikso
Za 242. sq. potvrzuju Faintinghova slova. Předpokládal jsem, že budeme rozrážet čelním útokem nalétávající vlnu bombardérů, ale když jsem popojížděl k ranveji, hlásila 310. že už bojuje. Takže jsme přiletěli nad Londýn, bomber jsem nezahlédl ani jeden, 110 jednu z dálky a pod náma různě rozesetou nějakou střelbu. Sklesali jsme teda asi o 10000 ft níž a nad náma stodevítky. Okamžitě jsem se ztratil, pak párkrát zatočil s befkem, spadl do vývrtky a vybral ji až nad zemí. Zase kolotoč s befkama, někdo me napomenul mě že mám vysunutý podvozek a Lukyho proháněly tři 109ky. Tu co ho dajvla jsem si na vrcholu stoupání rozdýmil a pak v nulové výšce žužlal a neuměl dorazit. Když už to trvalo podezřele dlouho, zavolal Luky že mám na šestce další a že bude střílet, tak jsem škubnul knyplem a dnešní druhou vývrtku už nebyl čas vybrat.
"Každý by najradšej ležal iba doma na lehátku..."Naštvaný
 
mar117117
Ještě jsme ani nebyli v letadlech, když 310. zahlásila vstup do boje nad Londýnem. Spěšně jsme se uvedli do vzduchu. Špatnou předzvěstí bylo, že Vachtarovi nechytl motor a Paulí se musel krátce po startu vrátit pro únik oleje, přes který neviděl žádná letadla. Když jsme přilítli, nad Londýnem už zuřila válka a chaos. Já s Oldem jsme zůstali sami. Olde, lačný po krvi se ujal vedení. Spustil se za jednou He-111 a dal jí dávku. Já se pokusil udělat to samé, ale jak jsem z něj v té mele divoce kroužících letadel spustil oči, už bylo zaděláno na průser. Po přerušení útoku jsem ho totiž zaměnil za Spitfire, což jsem zjistil, až když mě dotáhl do boje velkých kluků - Bf109. Začal jsem, jako všichni ostatní kroužit a hledat cíl, ale oni si mě našli dřív. Netrvalo dlouho a z mého nového lesklého Hurikánu bylo několik probdělých nocí pro mechaniky. Odmítaje se vrátit s plnými zásobníky, spustil jsem se za bošem nahánějícím jiného gentlemana. Mé poškozené letadlo bojovalo s utaženou zatáčkou a já s ní, a tak byla má střelba spíše symbolická. Stačila však na to, aby boš přerušil a začal se ohlížet za mnou. V tu chvíli i já uznal, že toho bylo dost, a vědom si hustého dýmu, který za sebou mé letadlo zanechávalo, jsem se snesl nízko nad Temži. Když jsem se ujistil, že je má šestka čistá, začal jsem zkoumat kde jsem, ale v mžiku jsem zjistil, že mé letadlo se sotva vydrápalo do 1500ft. Má orientace v Londýně z takové výšky byla beznadějná a tak jsem opět zamířil k Temži připraven na nouzové přistání, když se najednou přede mnou vylouplo několik hangárů. Doplahočil jsem se na finále a poněkud tvrdě přistál na letišti v prostřed Londýna. Když jsem se pokusil odrolovat z dráhy, motor zahrčel, ale letadlo se nepohnulo. Dnes tedy nic moc.
 
otto
!Do budúcna dať na začiatku väčšiu časovú rezervu (cca 20-30min)! , lebo sme neboli skordinovaní, neviem ako na čarvenej strane ale mi sme kvôli tomu čelili s 5x BF110 proti viac ako 3-násobnej presile.
Krátky report: rozohnatie trojice Hurri ktoré útočili na DO17 (ako prvý útočili) jednoho som pravdepodobne trafil, neskôr ma spit kropil ako nejakú kvetinu pričom mi rozhulil pravý chladič a keď sa odpútaval otočil som sa za ním a skropil som ho tiež (nech si nezvyká Úsměv) dostal priami zásah do chladiča. Zdrhol som mu, keď zrazu strašná šupa(AAA)! Lietadlo bolo na cucky, ale letelo. Motory vysadili už po pár minútach a nedobrovolne som sa stal vetroňom. Po krátkej úvahe som usúdil že lietadlo v jednom kuse "čajíčkom" nedám a vyskočil som asi 15km (10míľ) severo-západne od Doveru.
Teraz si užívam teplý čaj kdesi na Britskom vidieku...
https://scontent-...e=58BD5B06
Upravil/a otto dne 05-03-2017 10:58
 
batoh
Bomby odhozeny, odlétáme, Big Wing útočí. Vidím dva kolegy táhnoucí stuhy kouře, jsem kousek před nimi, občas střílím manuálně. Zřejmě flak mi zasáhne motory, ve statistikách nemám přemožitele, ale myslím, že jeden stíhač po mně šel taky. Motory odejdou odhadem na AS 26/27, kloužu na východ, katedrálu v Canterbury míjím v 900 metrech. Poměrně nízko nad zemí dodatečně mapuji a vypínám magneta.

Přede mnou domy u letiště Manston, vítá mě flak, dosedám na břicho 200 metrů severozápadně od letiště. Střelba následně zraní horního střelce, usmrtí spodního a u bočních kulometů. Přeživší členové osádky opouští stroj A1+ZR a čekají na zajetí.

Všem organizátorům velice děkuji.
Děkuji modrým stíhačům, zvyšovali jste šance na náš návrat.
Zvláštní poděkování patří TozziFanovi za informace k Heinkelu a vedení formace.
Tréninky byly užitečné a napínavé.

A co noční Blitz s navigací na mapě 1:1?

[img]http://i284.photobucket.com/albums/ll6/bat_0/il2_1946_spec_Big_Wing/il2fb%202017-03-05%2021-39-46-62_zpsmy0qumkx.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i284.photobucket.com/albums/ll6/bat_0/il2_1946_spec_Big_Wing/il2fb%202017-03-05%2021-42-15-74_zpsf1box5zk.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a batoh dne 05-03-2017 22:47
 
CSAF_Faintingh
Su niekde statistiky?
 
Kukuloo
Na Orloch pod zalozkou Specialka a tam Statistiky. Nejde mi dat priamy link na mobile.
Letka_13/Kukulo
 
ZVP_ALEX
Na nikoho se nedá spolehnout. Po naskočení do Spitu jsem zjistil, že mechanici zapomněli připojit ovládání křidélek ke kniplu. Takže z kabiny ven, opravit, ( restart hry) a šup znovu do mašiny. To už ale byla v podstatě celá peruť ve vzduchu a já jako poslední opouštěl naše domovské letiště, směr Londýn.
Po odlepení na plný plyn se zavřeným chladičem a místy i na boost se snažím spolu s Ozzym na křídle (byl tak hodný, že na mne počkal nad letištěm) dohnat formaci kolegů před námi a pokud možno je ještě přestoupat a krýt jim záda. Byl jsem asi 5 minut po startu, když se ve sluchátkách ozvalo, že 310 vstupuje do boje nad Londýnem. Letím na plný výkon a stále stoupu, ale dohnat kolegy z letky se mi nějak nedaří. Jsem nad Londýnem, a jestli si to dobře pamatuji, tak výškoměr ukazoval kolem 16 000 ft. Pode mnou je jedna 110-ka, vrhám se na ni, střílím, ale v dajvu ji míjím tak rychle, že jsem si ani nevšiml, jestli jsme ji rozkouřil a nebo ne, ale spíš asi ne, jak tak padám dolů tak najednou před kulomety a kanony formace 111-tek. Tak jsem jedné rozkouřil levý motor a svíčkou nahoru, obrat a že ji dorazím. Jak se však vracím k formaci bombardérů, tak vidím, že těch 111-tek tam kouří celá řada a která je ta má, jsem v tom fofru fakt nebyl schopen identifikovat. Tak se vrhám na jednu čoudící s tím, že jí dorazím a najednou prásk, olej na kabině, střelec mi to pěkně nandal. I tak ale střílím a zdá se mi, i když s tím už si nejsem jistý, že jsem 111-ce rozkouřil druhý motor i když jen slabě. Zato můj motor ztrácí tah a já se v zoufalství pokouším ještě o jeden útok na další rozkouřenou 111-ku, ale bez viditelných účinků. Střelivo došlo a motor ztrácí tah úplně, tak otvírám kabinu, s úmyslem vyzkoušet, zda mi aspoň personál dobře zabalil padák, ale jak otevřu kabinu a díky předcházejícím zkušenostem s nekvalitním personálem se rozhoduji přistát na letišti, které se z čista jasna objevilo pode mnou, po hladkém přistání se skomírajícím motorem jsem zjistil, že jsem na základně Croydon, najíždím mimo dráhu a vypínám, beztak už umírající motor a modlím se, ať to do mne nenapálí přistávající poškozený Hurik od 310 s imatrikulaci tuším NN-L, naštěstí mne viděl a zaparkoval vedle mne. Takže si oddechuji a ve sluchátkách už jen poslouchám, jak nad Londýnem zuří boj mých kolegů s LW, z korespondence mezi jednotlivými piloty tuším, že je to chaos a boj o přežití. Žádný velký Big Wing dle představ sira Maloryho se tak nějak souhrou náhod nekonal. Špatná předletová příprava a zmatek, inu válka. Zůstal jsem ale naživu a můžu se těšit na další válečnou akci, která bude dozajista, alespoň v to doufám následovat. Navíc Hurik od 310 co stál vedle mne přestal kouřit, tak pilot v klidu nahodil a po staru k mému úžasu zmizel v dáli. Nevím jestli šel hrdině zemřít a nebo se mu v Crouydnu nelíbil bar, ale prostě se rozhodl i s evidentně poškozenou mašinou odstartovat a letět jinam. Snad to přežil.
Dík za polet a přípravu akce, i když asi nevyšla podle představ organizátorů a tvůrců, tak i přes ten chaos co panoval to za mě bylo fajn a příště zase na slyšenou při nějaké další akci.Cool
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,900,538 návštěv