May 18 2024 07:16:34
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 1
ATA_Paul

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Wake 1942
LesniHU
Toto je experimentalni minispecialka, ktera ma za ucel:
-zaletet si "milk run", procvicit si letani a navigaci nad morem, kooperaci mezi stihaci a bombardery a pouzitelnost pohybujicich se letadlovych lodi.
-vyzkouset nekolik technickych a organizacnich reseni, ktere by vyuzila pripadna "velka" specialka z pacifickeho bojiste - prihlasovani, utajeni, minimalisticke scenar, vytvareni map, plovouci lode a hlavne pravidla provozu na palube.
Specialka nema za ucel:
-vyprodukovat stihaci prasomlejn
-vytvorit vybalancovanou, ferovou situaci, ani maximalizovat zazitky pilotu skrze peclive a do detailu vypracovany scenar

Prosim, nehlaste se, pokud:
-neverite organizatorum. Ti se z principu budou snazit minimalizovat svoje znalosti o druhe strane, protoze si to chteji take uzit, ale maji moznost videt a znat vse a muze nastat situace, kdy se vyuziti teto moznosti stane nutnosti.
-mate pocit, ze by vse melo byt od zacatku jasne dane a zmeny v dobe mezi vasim prihlasenim a datem akce vam kazi zabavu
-nejste ochotni akceptovat risk, ze neco katastrofalne nevyjde (specka je v urcite mire test na lidech)
-chcete planovat organizaci sve strany na jinem foru. Cilem je ziskat zkusenosti, aby pristi specialka mohla byt velka a bezet hladce a to znamena, ze zucastneni i organizatori si budou moci po misi projit vlakna obou stran a seznamit se se vsemi zadrhely, jake byly treba vyresit.
-nechcete cist tento dlouhy text :-)


Pise se unor 1942 a k ostrovu Wake, nyni obsazenem Japonci, priplouva americka letadlova lod. Odpor se neocekava, na ostrove je sice letiste, ale temer zadne letecke sily a jedna se o prekvapivy najezd.

Ocekavana ucast: USN kontingent jedne letadlove lodi. IJA/IJN par stihacek na ostrove, jejichz ukolem bude udelat misi trochu nepredvidatelnejsi, motivovat USN ke zvoleni vhodne taktiky, pokusit se o nemozne a umrit se cti :-). Minimalni pocet 6 USN, 2 IJN, shora neni omezeno, nicmene specialka nema ambice ani duvod byt akci pro mnoho pilotu, s poctem stoupa organizacni narocnost a zodpovednost a primarni ucel je tentokrat testovani.
Mise je vhodna i pro mene pokrocile piloty, ocekavane minimum schopnosti: pristat na prvnich dvou tretinach letadlove lodi plus ochota ucit se a snazit se s navigaci a dalsimi vecmi vyplyvajicimi ze specialkoveho letani. Na japonskou stranu jsou vzhledem k jejich roli a umisteni na pevnine naroky jeste mensi.

Datum akce: bude urceno konzultaci mezi mnou, poskytovateli serveru a temi, co budou plnit dulezite role. Nebojte se, nic nezmeskate, prihlasovani pilotu se otevre hned, jak se dohodne termin.

Jak bude akce probihat, krok za krokem.
Zpusob prihlasovani:
Protoze jednim z hlavnich principu je, aby nikdo neznal sily protivnika, nebude vypsan verejny seznam dostupnych stroju. Zde zduraznuji: specka nema pevny planeset. Specka nema predem urceny pomer sil. To neznamena, ze by nebyly zadne mantinely, znamena to vsak, ze budou nastaveny az na hranici, kdy celou misi nema vubec smysl letet, ne na hranici, kdy by boj prestal byt fer.
Muzete se prihlasit pres PM organizatorovi a to bud k jedne, nebo ke druhe strane, nebo bez urceni strany (coz vam prinese nektere vyhody a klidne v takovem pripade pripiste i svou preferenci - strana, trida letadla, role...). Organizator vam da pristup do vlakna dane strany, kde budou dalsi pokyny. Pak uz nebude cesta zpet a poletite za danou stranu, nebo vubec. To znamena, ze mozny planeset a dostupne ukoly si musi kazdy odhadnout dle popisu historicke situace a ze se vam muze stat, ze se prihlasite nekam, kde nebude dostupny vas oblibeny stroj. Smolik. Nikdo vas v takovem pripade nebude nutit letet, jen to prosim co nejdriv reknete, at si vas skrtneme a at organizace odsejpa.
Pokud je nekomu jedno, za kterou stranu poleti, muze se prihlasit bez urceni strany a organizator ho priradi tam, kde to pro dobro mise bude nejlepsi. Pokud k tomu pripisete neco typu "chci letet se stremhlavym bombarderem" nebo "nase letka ve slozeni a,b,c,d chce letet spolu", zkusi k tomu organizator prihlednout. "Zkusi prihlednout" znamena, ze se bude snazit vsechna prani vyplnit, ale ze se neposkytuji zadne garance a z vysledku nelze nic vyvozovat. V kazdem pripade plati prisny zakaz se o prihlasovacich pranich zminovat ostatnim ("chtel jsem XYZ a dali me sem, takze druha strana nema XYZ") - at uz je takova uvaha spravna nebo ne, nedelejte to, respektujte filozofii specky a nekazte ji ostatnim.

Cela doba od ted az do startu mise bude rozdelena na dve hlavni casti: prihlasovaci obdobi a planovaci obdobi. Duvody vyplynou z nasledujicich odstavcu.

Az budete prihlaseni a budete mit pristup do vlakna:
Prectete si instrukce na zacatku vlakna dane strany. Bude tam bliz popsana valecna situace, naznaceno, co ocekavat, a vypsany planeset a dalsi omezeni. Napiste do vlakna odpoved, ve ktere budou vase pozadavky a prani ohledne stroje plus odpovedi na vsechny otazky, ktere jsou ve vlakne uvedeny. Poradnik na letadlo bude vystaven dle toho, jak postupne prichazely prihlasovaci PMka. To by samo o sobe melo jeden drobny hacek: pokud se nekdo neprihlasi ke konkretni strane, ale necha se priradit organizatorem, nevyhnutelne ho organizator bude moci priradit ke strane az pote, co zjisti, kolik lidi na ktere strane je, a to by znamenalo, ze za svoji vstricnost tito lide "ziskaji" posledni mista ve fronte a ty nejhorsi stroje. A proto to rozliseni na prihlasovaci obdobi a planovaci obdobi: na konci prihlasovaciho obdobi dojde k rozdeleni pilotu mezi jednotlive strany a ti, co se hlasili bez urceni strany, budou nasazeni na zacatek poradniku na letadla [EDIT upresneni: letadla budou pridelovana v poradi: 1. me :-), 2. klukum, co poskytli server (dekujeme), 3. tem, co plni nekterou z dulezitych roli (bude popsano dole), 4. prihlasenym bez urceni strany, 5. ostatnim]. I po konci prihlasovaciho obdobi se muzete hlasit, ale myslete na to, ze organizatorovi to udela pakarnu a i kolegum na vasi strane to udela pakarnu, protoze temer kazde dodatecne nafukovani planesetu vyvola nejasnosti, chaos, pripadne zavist.
Dokud a pokud se dana strana neshodne na necem jinem, plati: stroje se prirazuji dle poradniku. Rezervace stroju napr. pro kamarady z letky neni tudiz podporovana. Vymenovat pozice si nasledne muze kdo chce s kymkoliv se dohodne.
Pokud nekdo vymysli dokonaly algoritmus rozdelovani stroju, budu jen rad, ale myslim, ze neco takoveho existuje jen v dobe, kdy uz by bylo stopnuto prihlasovani novych lidi. To mi prijde jako prilis vysoka cena, predpokladam, ze se mezi sebou dokazeme dohodnout, aniz se kdokoliv urazi. Zakladni metoda bude pripsat kazdemu letadlo, ktere mel jako prvni v jeho wishlistu, a pokud takove obsazeni stroju a pilotu nebude splnovat omezujici podminky dane speckou, tak zacit od konce poradniku menit stroje pilotum se "spatnym" letadlem.
Z vyse uvedeneho tedy vyplyva nutnost toho uvodniho postu, kde napisete k seznamu dostupnych letadel poradi, v jakem je preferujete. Bez toho nepujde poskladat umisteni do stroju v jakemkoliv realistickem case. Take z toho vyplyva, ze dodatecne dohlasovani muze nafukovat planeset vcetne vzacnejsich letadel a to nam v tom bude delat cirkus, takze prosim, hlaste se co nejdrive.

Jak si dana strana zorganizuje vedeni a veleni je na ni, stejne tak trasy lodi a plan utoku. Ucelem je vyzkouset reseni, jak na DF serveru vytvorit mapu, kde nikdo nezna plan a moznosti protivnika. V kazdem vlakne bude treba alespon jeden organizacni "admin", ktery muze a nemusi zaroven delat velitele dane strany, a postara se o pripisovani konkretnich stroju konkretnim lidem a podobne detaily. Organizator proto nemude mit duvod chodit do vlakna strany, za kterou neleti. Alespon v idelanim pripade, kdyz vse pujde hladce.

Mapa:
zaklad mapy vytvori organizator a doda kazde strane ji prislusejici cast (pouze s jejich jednotkami). Kazda strana si zedituje pohyb vlastnich lodi, pokud nejake ma, a rozmisteni dalsich jednotek, pokud nejake ma. To vyzaduje na kazde strane alespon jednoho cloveka, co umi alespon podprumerne s FMB a pokud ma prislusna strana letadlove lode, tak umi i editovat textove soubory. Detailni instrukce ohledne generovani tras lodi budou poskytnuty. Vystupem od kazde strany bude mapa upravena dle jejich bojoveho planu, organizator ji pak slouci s mapou od protivnika.

Vzhledem ke gumovosti prihlasovani se pocita s tim, ze se mohou omezeni a jednotky na mape prubezne menit - to jest, kdyz se na jednu stranu prihlasi vice lidi, nez se cekalo, zvysi se pocty stroju nebo nekterych typu i na druhe strane. Otestovat, jakou neplechu nadela tajne prihlasovani spolu s pripadnym prubeznym nafukovanim planesetu je jednim z cilu teto specky.

Poleti se bud na ciste 1946, nebo na HSFX. Bude upresneno.
Obtiznost vysoka, letet to s pozapinanymi asistenty by bylo bezpredmetne. Homebase nebude, opakuji, nebude, na mape na miste, kde je lod, takze bude treba, aby mel kazdy zpracovany nejaky navigacni nacrtek s trasou lodi behem jeho letu. Leti se na jeden zivot, pripadna dalsi pravidla jako nahradni stroje a jejich pouziti budou uvedena ve vlaknech jedne ci druhe strany.
Pocasi: bude zvoleno nahodne. V Pacifiku je vetsinou hezky.

Pravidla pro piloty:
-zakazuje se pouzivani pozicnich svetel a koure
-kazdy si okno chatu ve hre poresi tak, aby nevidel zadne hlasky hry
-kdo umre, pripadne kdo vyleze z havarovaneho letadla ci dopadne padakem jinde nez na ostrove (JAP) nebo u nektere sve lode (US), tak uz nesmi nic slepicit kolegum pres TS. Jestli se chcete pochlubit, jak spatne jste dopadli, udelejte to predtim, nez vyskocite nebo nez vas zabiji. Vsechny pripadne otazky na vas osud, kam jste doleteli, koho potkali atd. musite prejit mlcenim.


Provoz na palube letadlove lodi:
predtim, nez byly zavedeny uhlove paluby, byl provoz organizovan nasledovne: vztycila se bariera, ktera mela za ukol ochranit predni cast lode, letadlo pristalo, bariera sla dolu, letadlo prejelo dopredu pred ni, bariera se vztycila, pristavalo dalsi. Potom obsluha prestrkala vsechno dozadu, pripadne do podpalubi, dotankovala a pak se teprve startovalo. Je zrejme, ze paluba slouzila chvili jen pro start, chvili jen pro pristani a chvili jen pro organizaci. Takze, mimochodem, pokud nekdy zase budete cist, ze admiral vahal s okamzitym vyslanim utocne vlny, premyslejte, jestli se mu treba nevracel svaz letadel, ktery potreboval palubu na pristani.

Pojedeme v rezimu "3+p1,h3" (tri minuty plus minuta za kazde letadlo, co pristalo plus tri minuty za kazdou havarii). Zakladni princip je, ze paluba bude bude v danem case slouzit bud pro vzlety, nebo pro pristani. Pravidla budou nasledujici:
kdyz je paluba v rezimu "vzlet", je mozne se spawnovat a startovat i pristavat bez omezeni. S dosednutim prvniho pristavajiciho stroje dojde automaticky k prepnuti paluby do rezimu "pristani", kdy lze jen pristavat. Po uplynuti urcene doby se paluba automaticky prepne na "vzlet".
Kdyz je paluba v rezimu "pristani", je mozne pouze pristavat. Pilot, co pristal, musi po urcenou dobu zustat stat na palube a hlidat cas, a to dokud nepristane dalsi letadlo, kteremu by predal stafetu, nebo dokud neuplyne doba, kterou ma pohlidat (po jejim uplynuti se paluba prepne zpet do rezimu vzlet a pilot muze jit do podpalubi na svacinu). Jinymi slovy: pristane prvni letadlo, popojede dopredu "pred barieru", aby bylo vzadu dost mista. Pristane druhe letadlo. Zatim co jede dopredu, prvni dava refly a mizi. Treti letadlo pristava, po pristani jede dopredu, druhe dava refly. Postupne si take predavaji nutnou cekaci dobu na prepnuti paluby na vzlet. S jakymi intervaly budou letadla startovat ci pristavat zalezi tedy pouze a jen na urovni vycvicenosti; prodleva po poslednim pristani simuluje prestrkavani letadel po palube a zavisi tedy na poctu letadel, co pristala. Asi jste postrehli, ze se pristava na palubu, na ktere predchozi letadlo stale jeste stoji...
Prodleva pred rezimem "vzlet": posledni letadlo zustava na palube po 3 minuty plus minuta za kazde letadlo, co uspesne pristalo (to je vyznam toho 3+p1 v charakteristice nahore). Behem te doby se smi spawnovat na palubu, zahrivat motory atd., ale ne startovat. Da se i pristavat, ale kazde pristani lhutu resetuje a ta bezi od zacatku (tj. neni treba vyhlasovat, ze po tomto pristani se zacina paluba prepinat, lhuta zacina bezet automaticky po pristani kazdeho letadla a bezi CELA znovu). Ten, kdo pristal posledni, meri cas a je za dodrzeni zodpovedny. Z duvodu elegance a realisticnosti se prosim spawnujte na palubu hned, jakmile padne rozhodnuti, ze se bude startovat, a to vsichni - tim ziskame plnou palubu a skupinovy start. Prespawnovat do startovaci pozice se muze i ten, kdo pristal posledni a meril na pridi cas, ale samozrejme stale odpovida za minimalni cas do startu.

Mimoradne situace a havarie:
-havarie na palube znamena tri minuty penalizace, behem ktere se neda ani pristavat, ani startovat (to je vyznam toho h3 v charakteristice nahore).
-havarie odecita jen jeden stroj - pokud do vas naboural stroj nekoho jineho, odecita se jen jeho stroj a jeho zivot, ne ten vas, a pricita jednou tri minuty (je to ekvivalent pripadu, ze letadlo skonci v bariere, ktera ochrani stroje na pridi. Barieru bohuzel namodelovanou nemame). Nepredvidatelne exploze atd. diky bugum ve hre se nezapocitavaji jako smrti a ani jako ztraty letadel.
-pravidla smeruji k dodrzovani vyse uvedeneho rytmu, pouzivejte rozum a jednejte tak, aby bylo dosazeno jejich smyslu. Nechci a nebudu zde psat rigidni pravidla a klasifikaci vyjimek, myslim, ze vzajemna duvera je dostatecna. V zasade pokud se neco na letadle pri pohybu na palube zlomi, ohne nebo z nej odpadne, tak to havarie je a ceka se tri minuty, pokud ne, tak neni a neceka (tudiz kdyz letadlo s chybejici casti pristane tak uspesne, ze z nej nic dalsiho neodpadne, tak to havarie na palube neni). Pokud letadlo skonci ve vode, neni za nej "+1" rovnani paluby, pokud skonci na palube, v jakemkoliv stavu, tak za nej minuta je. Da se tedy rici, ze kazdy pilot muze sve strane "vyrobit" az ctyri minuty.


Priklad v praxi:
A,B,C se pripravuji na start, X,Y,Z priletavaji a budou pristavat. Odstartuje A, odstartuje B. Pristane X. Tim je paluba urcena pro pristani a C muze odstartovat nejdriv za ctyri minuty (3 zaklad +1 za jedno letadlo, co pristalo) - ty ctyri minuty hlida pilot X.
U nas ale budou pristavat dalsi letadla, takze X popojede dopredu, aby mel Y misto, Y pristane a co se nestane, zlomi pri pristani podvozek. To znamena, ze Z bude moci pristat nejdrive za 3 minuty (protoze havarie) a C by mohl startovat nejdrive za 7 minut (3 zaklad + 1 uspesne pristani + 3 za havarii). Pockame 3 minuty pro uklizeni trosek Y, pak pristane Z, X zmizi z paluby, se slovy typu "bez tebe to bylo jedno pristani, ctyri minuty, takze hlidej dve pristani, pet minut" mu preda stafetu a Z prejede dopredu a hlida cas. Vzadu se uz muze spawnovat C, pripadne i X a Y v nahradnim stroji. Po peti minutach Z povoluje starty a mizi - paluba je vzletova a vsichni zajemci startuji.

Zduraznuji, ze casova lhuta se s kazdym pristanim restartuje, takze bezi znova. Kdyz treba pristava utocna vlna sedmi letadel, bude cekaci doba deset minut po pristani posledniho (tri plus za sedm letadel), ale pokud po peti minutach cekani pristane jedna stihacka z CAPu, treba protoze ji uz opravdu dochazi palivo, bude cekaci doba jedenact minut od pristani teto stihacky. Tech pet minut, co se uz procekalo, se tim vlastne stava bezucelne vyplytvanym casem. To take znamena, ze kazdy pilot po svem pristani musi stopovat dobu od pristani a ne si jen pamatovat pozadovane cekani, aby v pripade, kdy po nem uz nikdo dalsi nepristane (z jakychkoliv duvodu), dokazal urcit okamzik prepnuti paluby zpet na starty.

Q&A:
-jak pri priletu poznam, v jakem rezimu je paluba? Kdyz na pridi stoji letadlo, tak v rezimu pristani. A taky pres radio, samozrejme.
-nemela by prodleva pred startem zaviset i na poctu startujicich? Ano, ale takova pravidla by uz v praxi vyzadovala nekoho, kdo se venuje jen organizaci a veleni paluby. Hledame primereny kompromis.
-po jedne vlne tedy muze ihned odstartovat dalsi, je to tak? Ano, bohuzel. Opet kompromis, tentokrat navic dany i poctem spawnpointu na palube.


Jak udelat mapu bez znalosti pozice protivnikovy letadlove lode?
Princip je nasledujici, homebase se zobrazuje na miste prvniho waypointu lodi, zatimco my nechame lod doplout ke tretimu jeste predtim, nez zacneme letat. To potrva pet minut. Aby se tam lod dostala za pet minut, i kdyz to ma stovky kilometru daleko, je treba zeditovat spravne cislo v souboru s misi na spravnou hodnotu a potom tu misi uz v editoru neotevirat. Lod pak popluje tak rychle, jak potrebujeme, klidne rychleji nez zvuk, a vlastni letani zacne na miste mapy, o kterem nebude mit nikdo tuseni z jineho zdroje, nez je briefing ve vlakne dane strany.
 
LesniHU
JAKO PILOTI SE ZATIM NEHLASTE. Pisu to takhle na zacatek, aby nedochazelo ke zmatkum. Prihlasovani pilotu bude otevreno az po obsazeni dulezitych roli.

Kdyz jste precetli cely predchozi post a stale to chcete zkusit, tak:
-potrebujeme "admina" vlakna kazde strany - to je prvni "dulezita role", diky ktere ziskate naskok v poradi na letadlo. Muze a nemusi to byt i zaroven velitel dane strany, muze to byt i skupina osob a nemusi letet, pokud nebude chtit, i kdyz pro takto malou akci asi neletici velitel postrada uzitek. Jeho primarni role bude rozdelit letadla mezi prihlasene piloty a pohlidat, ze bude priprava probihat hladce. Zaroven plni roli stycneho dustojnika a kontaktu na organizatora. Nehlaste se vsichni najednou :-)
-potrebujeme stavitele mapy, jednoho za kazdou stranu. Muze to byt velitel a muze to byt kdokoliv jiny. Opet, ten clovek nemusi letet, takze si na to muzete zaridit "externistu". Pokud poleti, je to druha "dulezita role" prinasejici naskok v poradniku na letadlo.
-pilotu potrebujeme 8 nebo vic, vetsinu z nich k USN
-k tomu navic by se hodil nejaky dobrovolnik, ktery nepoleti, a proto muze zkontrolovat finalni mapu. Jestli je funkcni, jestli se jednotky od obou stran dostaly na spravna mista atd.
-hodil by se i dobrovolnik, ktery by sloucil mapy obou stran v jednu. Nutne schopnosti: prikazova radka / AWK, a k tomu zakladni prehled o obsahu souboru s misi, aby mohl zkontrolovat, jestli se neco nepokazilo. Kdyz nebude, sloucim to ja, to neni alespon v teto misi problem, ale vic by se otestovalo tim, ze to slouci nekdo jiny.

Kdo chce delat admina strany nebo stavitele mapy nebo oboje najednou, prihlaste se zde do vlakna. Nemohu vam slibit nic nez pot, drinu, krev a slzy a naskok v poradniku na letadlo :-).

Pokud chcete letet jako prosti piloti, tak mi az bude prihlasovani pilotu otevrene napiste PM, za kterou stranu chcete letet, pristup do vlakna dostanete co nejdrive, pripadne ke konci prihlasovaciho obdobi (to bud pokud se prihlasite bez pozadavku na prirazeni ke konkretni strane, nebo bude na jedne strane neprimereny pretlak pilotu a nebude tedy mozno pridavat na nejakou stranu piloty, dokud se pomer trochu nevyrovna). Pripadne nikdy, kdyz se ten prebytek nevyrovna ani s pomoci tech, co jsou ochotni letet za kteroukoliv stranu. Hned jak to pujde, prectete si informace ve vlakne dane strany a napiste tam svuj uvodni post s informacemi, jake jsou pozadovany.

Zduraznuji, jako piloti se nebudete hlasit do vlakna, ale pres PM.

Jo, a od *kazdeho* se po akci ocekava sepsani strucneho hlaseni.
 
LesniHU
Osoby a obsazeni:
USN:
admin: CSW_Rannisokol
tvurce mapy: erichos
JAP:
admin: prvni pilot prihlaseny za japonskou stranu
tvurce mapy: LesniHU, ktery ale poleti za USN

server - Kukuloo & pratele
Upravil/a LesniHU dne 31-10-2021 18:57
 
CSW_Rannisokol
Já bych se hlásil jako admin za USN.
i.ibb.co/Yp9d9tw/Rannisokol.png
 
310_cibule
Parádní příprava.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
LesniHU
CSW_Rannisokol napsal:

Já bych se hlásil jako admin za USN.
Jsi adminem za USN. Gratuluji.
 
LesniHU
Nikdo dalsi?
 
erichos
Ahoj. Mapu za USN urobím a ak by sa letelo na našom serveri Letky Orel tak server poadminujem.
Letu zdar
 
http://www.letkaorel.eu
magot
Važte taky dobře verzi Ila, čistá verze má létatelnou B5N Kate.
HSFX7 zase dobré mapy ..
 
Kukuloo
V HSFX uz je Kate s vlastnym novym kokpitom. Rozdiel v lietadlach medzi cistou a HSFX je ze HSFX ma aj lietatelneho Devastatora a cista nie (akurat nema hayrake, ale mozno by som ho zohnal). Hovorim o obdobi do polovice r. 1942.

Tesil som sa na otestovanie carrier operations za USN ale kedza hlavnym zamerom je test, hlasim sa ako admin blue strany. Map majstra skusim zohnat z nasej letky.
Letka_13/Kukulo
 
LesniHU
Predne dekuji Algymu i Kukuloo za nabidky, ale neni treba okradat blizke o vic casu, nez je nutne, ani se obetovat pro druhe. Erichose jsem napsal za tvurce mapy spojencu a vzhledem k nesymetrii mise je akceptovatelne, ze mapu za japonskou stranu udelam ja (uz jsem to zacal), a japonci si to zorganizuji mezi sebou. Nebo nezorganizuji. Formalne bude adminem za japonce prvni prihlaseny pilot.

Nicmene maly zajem me spis naznacuje, ze je to test pro specialku, kterou nebude mit smysl vytvaret. Kazdopadne, Wake 42 se poleti. Vlakno organizatoru by snad melo byt behem par dnu, informace pro ostatni budou nasledovat. Kdyby mel nekdo zajem o pozice na japonske strane, pripadne dalsi role nastinene ve druhem postu, jsou samozrejme stale k dispozici.
Upravil/a LesniHU dne 31-10-2021 20:18
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,900,765 návštěv